Uppsala: NPF-träffar för studenter

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Uppsala: NPF-träffar för studenter

Inläggav Gripandekylig » 2015-10-06 5:02:11

Varannan onsdag hålls det möten med ett sällskap bestående mestadels utav personer med asperger syndrom. Ifall du är student i Uppsala kan du skriva ett PM till mig för att erhålla mer information om dessa möten. Jag har uppdragits att informera om sällskapet här på forumet :-)Happy

Välkomna!
Gripandekylig
 
Inlägg: 1620
Anslöt: 2012-12-27
Ort: Uppsala

Uppsala: NPF-träffar för studenter

Inläggav Gripandekylig » 2015-10-23 7:18:14

Förvalta dina NPF-förmågor till ditt övertag

Om ungefär en månad, på onsdag 18 november kl. 18:00 - 19:30 ges sällskapet prominent besök av Närvårdsteamet NPF för att tillhandahålla oss uppskattad information om, samt de senaste uppdateringarna inom hjälpmedel, strategier och stresshantering i studiesituationen!

Varmt välkomna, ärade studenter!

Bild
Gripandekylig
 
Inlägg: 1620
Anslöt: 2012-12-27
Ort: Uppsala

Uppsala: NPF-träffar för studenter

Inläggav Gripandekylig » 2015-11-28 18:25:18

Säsongsavslutning med julbordsfika

Nu på onsdag 2 december kl. 18:00 - 19:30 anordnas denna termins avslutande möte med NPF-studentsällskapet. För att underlätta julmatsbeställning måste emellertid intresse föranmälas till vår beundransvärt oförtröttlige träfforganisatör senast måndag 30 november.

Blir detta första gången ni deltar kan ni som vanligt höra av er till mig via PM för vidare information om kontaktuppgifter till sällskapets ständige träffarrangör av onsdagens julbordsfika, samt för att få adress och vägbeskrivning med tydlig karta till sällskapets möteslokal.

Varmt välkomna, alla Uppsalastudenter!

Bild
Gripandekylig
 
Inlägg: 1620
Anslöt: 2012-12-27
Ort: Uppsala

Återgå till Träffar



Logga in