Träffa kärleken..

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: atoms, Alien

Träffa kärleken..

Inläggav EnahojL » 2012-03-12 1:40:39

Hej,
Jag är väldigt ensam, men jag försöker söka mig efter kontakt. Varje dag letar jag kärlek som sker på film, att plötsligt dyker den bara upp. Sätta sig på ett fik verkar inte funka, gå runt i butiker och strosa runt på gatan funkar inte heller. Hur träffar man kärleken, eller hur tar man kontakt med den rätta!?
EnahojL
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2012-01-31

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Aklaim » 2012-03-12 1:47:10

den som visste det skulle nog bli rik gissar jag på.
men tror nog det bästa sättet är att sluta leta verkar va så dom flesta hittar nån söker aktivt ett tag sen slutar dom söka o vips så är det familj o ungar o hela köret.
Aklaim
 
Inlägg: 276
Anslöt: 2011-11-24
Ort: ett par mil från örebro eller ett par mil ifrån kiruna

Re: Träffa kärleken..

Inläggav sugrövmanövern » 2012-03-12 2:40:49

Jag får kontakt med en del folk genom att skriva mycket på forum och avslöja all möjlig skit om mig själv. Det ger ett inbjudande avväpnande intryck verkar det som.

Det är allt från folk som vill möta upp mig och slåss till de som är vänskapligt eller i vissa fall romantiskt intresserade.

Mötte en man på en numera kraschad depressionssajt som hette korallhavet och det förhållandet varade i 7 år. I det fallet var det jag som tog kontakt via pm. Ville poängtera det att jag tog kontakt där eftersom jag är kvinna, man får ofta höra att kvinnor har det lättare.

Internet är enda sättet för mig att möta människor då jag inte vistas ute bland folk sedan många år tillbaka.

Sluta leta funkar inte, då är det kört.
sugrövmanövern
 
Inlägg: 11110
Anslöt: 2007-01-12
Ort: Marianergraven

Re: Träffa kärleken..

Inläggav geocache » 2012-03-12 3:25:14

Jag träffade Lilla Gumman genom ett temaarbete hon gjort om Aspergers syndrom och som fanns att läsa på biblioteket i staden hon då bodde i och som dessutom är min barndomsstad. Jag läste det hon skrivit, kontaktade henne, vi träffades, fikade, pratade, jag hälsade på henne, vi pratade mera, började umgås "på allvar". Jag flyttade mer eller mindre hem till henne, och efter en tid senare flyttade vi till en större, gemensam, lägenhet, och ett par år senare flyttade vi hit upp till vackra Bergslagen... se där "vad kärleken kan ställa till" för mycket trevligt och fint!
geocache
 
Inlägg: 9578
Anslöt: 2008-06-16
Ort: Ludvika

Re: Träffa kärleken..

Inläggav indra76 » 2012-03-12 9:18:01

Träffade min nuvarande make på ett "jobbforum" (shortcut), innan dess hade jag hittat en del dater på samma sida. Hade aldrig (som det känns) kunnat hitta någon IRL. Det hade i alla fall varit betydligt svårare.

Önskar dig all lycka till!
indra76
 
Inlägg: 371
Anslöt: 2010-04-27
Ort: Åkersberga

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Miche » 2012-03-12 10:14:54

Träffade mina barns mamma (vi separerade för ett år sen efter drygt 16 år och två gemensamma barn) via en BBS (som väl kan sägas vara en föregångare till forum), så forum kan jag rekommendera.

Hittar du en själsfrände, skicka ett PM, gå inte in på för mycket detaljer i början, om motparten svarar (vilket de flesta brukar göra) så fortsätt konversationen den vägen. Så småningom kanske det blir något mer.

Tänk på att man inte alltid vet om motparten är en man eller kvinna och åldern kan vara okänd liksom utseendet, men trots allt är det spännande att lära känna nya människor.

Lycka till.
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk


Re: Träffa kärleken..

Inläggav Zerg_Tankian » 2012-03-14 11:31:28

Om du har aspergers, så borde du ha räknat ut att eftersom det finns fler kvinnor än män och du är man så det enda du behöver göra är att vänta, rent sannolikhets mässigt.
Zerg_Tankian
 
Inlägg: 74
Anslöt: 2010-08-24
Ort: Uppsala

Re: Träffa kärleken..

Inläggav plåtmonster » 2012-03-14 17:06:56

@Zerg_Tankian, Var har du uppgiften att det är överskott på kvinnor i adekvat ålderskategori samt har du tagit höjd för initiativfrekvensen?
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Deadly_Nightshade » 2012-03-15 22:27:20

Är det något jag tagit åt mig utav och "lärt mig" från de som kan mer om relationer så är det att kärlek aldrig inträffar som på film: man måste jobba för det. Att en dag dagdrömma över en pöl vatten och plötsligt se reflektionen av sin framtida partner det händer bara inte - det hör till sagor man berättar för små barn.
Man måste aktivera sig, gå på krogen eller pyssla med andra sociala aktiviteter. Vad det egentligen är spelar inte så stor roll så länge man har en genuin vilja att alltid träffa nya människor och alltid prova nya saker. Att ständigt gå i samma spår, drömma och tro att det kommer av sig själv eller löser sig, det är direkt korkat. Se det från en NT's perspektiv istället: de hittar "rätt" först efter flera förhållanden, one-night stands och flera år av intensiv social aktivitet. Om det krävs så pass mycket arbete hur fan ska då vi klara av samma sak utan att anstränga oss iaf dubbelt upp? (eller ha tur - och att "ha tur" är inget att förlita sig på!!)

Jag har slutat drömma, slutat hoppats. Jag tror inte på kärlek (för mig) och har accepterat det faktum att jag kommer leva ensam tills den dag jag dör. Jag är varken tjock eller ful utan jag saknar karisma och social talang. Men jag är knappast ett undantag trots allt gällande denna ensamhet. Det är så många människor som pga någon defekt (fysisk eller i mitt fall: psykiskt (ja! AS är en psykisk DEFEKT) aldrig kommer att träffa någon partner. Det är lite lättare nu faktiskt än under de många åren då jag gick och inbillade mig att bara jag "skärpte till mig" socialt så skulle kärleken komma av sig själv. Det var bara idiotiskt - och framför allt deprimerande - med alla de falska förhoppningarna och det ständigt överhängande missnöjet med min lott i livet. Så jag har väl gått vidare antar jag. Försöker att kompensera detta med annat i livet och hittills har jag ju skaffat jobb som spelutvecklare så lite mer nöjd har jag blivit faktiskt.
Senast redigerad av Deadly_Nightshade 2012-03-15 22:34:23, redigerad totalt 1 gång.
Deadly_Nightshade
 
Inlägg: 881
Anslöt: 2009-07-03
Ort: Stockholm

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Nefarious » 2012-03-15 22:32:54

EnahojL skrev:Hej,
Jag är väldigt ensam, men jag försöker söka mig efter kontakt. Varje dag letar jag kärlek som sker på film, att plötsligt dyker den bara upp. Sätta sig på ett fik verkar inte funka, gå runt i butiker och strosa runt på gatan funkar inte heller. Hur träffar man kärleken, eller hur tar man kontakt med den rätta!?


Ska ge dig mitt framgångsrecept: gå på dräggig hemmafest, ligg med nån som verkar trevlig och har ett fördelaktigt yttre, bli tillsammans, skaffa boende, hund och barn. Snipp snapp snut.
Nefarious
 
Inlägg: 3596
Anslöt: 2010-10-02
Ort: Svíþjóð

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Jagers » 2012-03-15 22:49:29

sugrövmanövern skrev:Jag får kontakt med en del folk genom att skriva mycket på forum och avslöja all möjlig skit om mig själv. Det ger ett inbjudande avväpnande intryck verkar det som.

Är ett bra tips, och datingsidor.
Jagers
 
Inlägg: 1210
Anslöt: 2011-05-12
Ort: Västerås

Re: Träffa kärleken..

Inläggav treeman » 2012-03-15 22:58:26

Nefarious skrev:Ska ge dig mitt framgångsrecept: gå på dräggig hemmafest, ligg med nån som verkar trevlig och har ett fördelaktigt yttre, bli tillsammans, skaffa boende, hund och barn. Snipp snapp snut.


Sen då??
treeman
Inaktiv
 
Inlägg: 9819
Anslöt: 2009-04-07
Ort: Livetown

Re: Träffa kärleken..

Inläggav kullan » 2012-03-15 23:09:59

Sen har man ju ett delikat problem när man har AS. Hur märker man att föremålet för ens beundran är intresserad? Jag skulle mycket väl kunna missa nåt bara för att jag inte kunde tyda signalerna.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Nefarious » 2012-03-15 23:15:00

Ja, det vet man ju inte, så då gäller det att vara rättfram. Det är inte så krångligt.
Nefarious
 
Inlägg: 3596
Anslöt: 2010-10-02
Ort: Svíþjóð

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Nefarious » 2012-03-15 23:15:41

treeman skrev:
Nefarious skrev:Ska ge dig mitt framgångsrecept: gå på dräggig hemmafest, ligg med nån som verkar trevlig och har ett fördelaktigt yttre, bli tillsammans, skaffa boende, hund och barn. Snipp snapp snut.


Sen då??


Har inte kommit längre än så.
Nefarious
 
Inlägg: 3596
Anslöt: 2010-10-02
Ort: Svíþjóð

Re: Träffa kärleken..

Inläggav plåtmonster » 2012-03-15 23:20:22

Nefarious skrev:Ska ge dig mitt framgångsrecept: gå på dräggig hemmafest, ligg med nån som verkar trevlig och har ett fördelaktigt yttre, bli tillsammans, skaffa boende, hund och barn. Snipp snapp snut.


Viss risk att man tröttnar när insidan visar sig.. eller inte finns i värsta fall :-)002
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Kristofer » 2012-03-15 23:27:48

EnahojL skrev:Hej,
Jag är väldigt ensam, men jag försöker söka mig efter kontakt. Varje dag letar jag kärlek som sker på film, att plötsligt dyker den bara upp. Sätta sig på ett fik verkar inte funka, gå runt i butiker och strosa runt på gatan funkar inte heller. Hur träffar man kärleken, eller hur tar man kontakt med den rätta!?


Kön? Kön på den du söker? Sådant är ganska avgörande för att tips på detta område ska vara adekvata.
Kristofer
Inaktiv
 
Inlägg: 7528
Anslöt: 2005-11-05

Re: Träffa kärleken..

Inläggav nallen » 2012-03-15 23:33:20

Nefarious skrev:Ska ge dig mitt framgångsrecept: gå på dräggig hemmafest, ligg med nån [...]

Steg ett är utförbart men redan i steg två har det blivit helt omöjligt.
nallen
 
Inlägg: 19428
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Nefarious » 2012-03-15 23:51:50

nallen skrev:
Nefarious skrev:Ska ge dig mitt framgångsrecept: gå på dräggig hemmafest, ligg med nån [...]

Steg ett är utförbart men redan i steg två har det blivit helt omöjligt.


Det funkade bra för mig i alla fall. Satte mig bara i knät på karln jag ville ligga med, kysste honom och tog sedan med honom till ett ledigt rum.
Nefarious
 
Inlägg: 3596
Anslöt: 2010-10-02
Ort: Svíþjóð

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Kristofer » 2012-03-15 23:59:39

Hur trådstartarens situation och möjligheter är går ej att bedöma här. Eftersom TS är man så kanske nedanstående kan vara läsvärt?

Jag citerar här nedan ett inlägg av en numera ej aktiv forumist. Tyvärr tycks det han skriver vara sanning för många killar med AS. Visst är det inte en garanti, men det är en verklighet för många män med AS som han beskrev här: hur-man-overlever-som-singel-as-kille-t3172.html



Eddie The Man skrev:Introduktion

Det här dokumentet riktar sig till killar med AS som är singel. Är du normal eller tjej gäller inte dokumentet dig och du kan bortse ifrån dess innehåll.

Ifall du är kille, har AS och är singel kan det här dokumentet hjälpa dig att hantera ensamheten som AS innebär för killar.

10 tips

1. Ge upp

Det absolut första du måste göra är att ge upp all form av hopp om att du någonsin kommer att skaffa partner. Har du AS och är kille kan du totalglömma att du kommer få partner "någon vacker dag", inte ens av misstag.

Det bästa du kan göra är att ge upp. Det finns ingen chans att ditt tillstånd som singel kommer att ändras. Alla dina skrattretande, desperata försök att "ragga upp" någon som du anser vara intressant kommer bara att leda till misslyckanden gång på gång på gång. Försök inte ens. Låter du bli kan du inte bli mer sårad och ensam än du redan är. Väljer du att försöka ändå kommer det bara sluta dåligt (som vanligt) och du kommer bara må sämre efteråt. Det är inte värt det.

2. Acceptera att du har AS

Du har AS och att ha AS, som kille, innebär att du är totalkörd på partnerfronten. Att ha AS betyder att du är sönder och värdelös och ingen som har fungerande hjärnceller kommer någonsin att ens lägga märke till dig för att inte nämna falla för dig.

Människor kan lukta sig till ditt AS och ingenting du gör kan någonsin gömma det faktumet för dem. Du kan vara världens bästa skådespelare men folk kommer att upptäcka att du är sönder i slutändan så det är meningslöst att försöka gömma vem man är.

Det finns killar med AS[misstankar] och de har partners, men de killarna har inte AS officiellt och därför har de fått partner. Du, åas, sitter där med AS diagnostiserat av läkare och tar du fram ditt journal kan du se att du är märkt som loser. För alltid. Du har AS och du kommer alltid vara singel.

3. "Men jag är kreativ och snygg!"

Det kan hända att folk säger att de tycker att du är kreativ eller snygg eller whatever. So what? Vad spelar det för roll? Titta på vilka det är som säger det. Observera att alla som har de åsikterna om dig ... har partners redan. Vilket betyder att allt de säger till dig om hur attraktiv du är egentligen handlar om hur attraktiv du hade varit... om de hade varit singel, vilket de inte är och därmed är deras uttalanden lika mycket värda som snö i norrland.

Du kan vara vad i helvete du än vill, men eftersom de enda som ger dig "komplimanger" är upptagna kan du likställa deras kommentarer med verbala, nedvärderande klapp på huvudet.

4. "Men jag är snällare än alla andra"

Med det uttalandet har du precis dömt dig själv till evig ensamhet. Du kunde lika gärna ha sagt "jag har inget könsorgan och jag tofflar gärna mig för dig resten av livet, bara du blir ihop med mig bara lite!!". Tjejer vill inte ha snälla killar. Snälla killar är värdelösa i tjejers ögon. Enda gången snälla killar är något att ha är då de skall användas för att avla fram ungar.

Är du beredd att skaffa ungar och ta hand om de på heltid samtidigt som du jobbar heltid för att försörja partnern medan hon tittar på TV och babblar med sina polare i telefon dygnet runt så finns det chans att du får ett förhållande. Det blir iofs inte mycket till förhållande ty det enda du kommer att användas till är rent praktiska saker och några känslor lär partnern inte ha för dig, men är man desperat så är man.

För det mest är tjejer ute efter hårda, bestämmande killar som vet vad de vill och totalskiter i vad andra vill. Ju mindre de bryr sig om vad tjejen vill desto bättre. Skiter de i att hon har behov är det bra. Skiter de i att hon har vilja är det bra. Skiter de i att hon har åsikter är det bra. Skiter de i att behandla henne som något annat än fitta är det bäst. För att lyckas med tjejer måste man vara ett rövhål och AS-killar är alldeles för rättvisa och empatiska för sådant.

AS-killar klarar inte av att behandla andra människor som skräp, oavsett hur mycket de försöker, så någon partner lär det inte bli för din del. Försöker du att spela tuff kommer det vara just det: ett spel. Så fort tjejen upptäcker att du inte är så jävla hård som du ger sken av att vara kommer du bli dumpad snabbare än snabbt.

5. "Men jag har haft förhållande!"

Har du? Hur länge varade förhållandet? Och varför dumpades du? Visst var det inte du som dumpade partnern, eller hur?

Vad som hände under det korta förhållandet var att du var först lite elak, sedan blev du snällare och snällare för att till slut bli så pass snäll att du inte var intressant längre. Du hade förvandlats från elak till snäll och en snäll kille vill ingen ha (förutom barnavlare). Så därför dumpades du.

Så efter du dumpades, hade du något förhållande efter det? Som varade längre än första förhållandet? Inte? Jaha.

Partnern, då? Vad har hon haft för sig? Hur många timmar tog det innan hon var i någon annans armar? 10? 12? Vet du varför det tog så kort tid? För att (1) hon är tjej och (2) vem som helst är elakare än vad du är och därmed är det inte så svårt "byta upp sig" till något bättre än dig.

Hur länge har du varit singel nu? Flera år...

6. Gör ett schema

Att dö ensam är inte kul, det ska ingen människa behöva göra. Problemet är att du, som AS-kille, kommer att ruttna bort och dö helt ensam utan att någon bryr sig om dig. Så fort du är död kommer dina lyckliga kompisar, om du har några, (som alla har partners) sucka lite uppgivet, "det var ju synd om honom", och sedan sticka tillbaka till sina hem där de kan ligga i soffan med partnern och titta på någon film eller något. Och då kommer du vara glömd. En nobody.

Lösningen är att planera i förväg. Om du inte har skaffat partner innan, säg, 40-årsåldern, varför då leva mer? För att leva 20 år till och sedan dö? Smartare hade varit att säga att när man väl fyllt 40 och fortfarande är singel... så gör man slut på det. Inget mer väntande. Väntande på ingenting. Du är värdelös, du är skadat gods som inte ens skadat tjejgods vill ha och därmed är dina chanser till förhållande obefintliga. Det vore bara dumt och ineffektivt att vänta längre, så gör slut på det.

Hoppa från någon hög byggnad alternativt använd ett tåg.

Du kommer dö ensam, men du kommer inte behöva vänta i 20 år på att få göra det. Tjugo år som du behöver titta på alla andra glada par som lever perfekta liv.

7. Utsätt inte dig för par och idioter

Att se par är bara onödig tortyr. Det finns ingen bra anledning till att behöva se på vad andra har som du aldrig kommer att få, så varför göra det? Håll dig inomhus så länge du kan. Skit i TVn. Skit i filmer. Håll dig till tråkiga internetsidor som handlar om teknik för att inte riskera parsnack. Ska du lyssna på musik, se till att lyssna på electro eller något annat meningslöst som aldrig har texter om kärlek.

Att umgås med folk som har partner är också onödigt. Att umgås med folk som säger "det kommer bli bättre" och "du kommer också träffa någon du också" är totalt onödigt och du kan bespara dig själv den själsliga tortyren genom att inte umgås med de människorna längre. De vet inte vad de pratar om, de är korkade och förtjänar inte att leva. Skippa dem.

8. Skaffa projekt

När hjärnan har tid över börjar den tänka på saker. En av sakerna hjärnan gillar att tänka på när man har AS och är singel är förhållanden. Eller i ditt fall: bristen på sådana. "Varför just jag?", "varför har alla partner förutom jag?", "vad gör jag fel?", "jag är tydligen attraktiv, men inte attraktiv nog...", osv.

Lösningen är att göra hjärnan så upptagen att den inte hinner tänka på sådant. Skaffa projekt. Massor med projekt. Ju fler desto bättre.

Projekt du kan testa är exempelvis hemsidesprojekt. Gör en hemsida från grunden. Planera den noga. Lär dig PHP och databaser. Lär dig grafikprogrammen som behövs för att göra hemsidor. Osv.

Städa ofta. Att städa gör inte bara hemmet renare utan ger synligt resultat som du kan vara stolt över. Om du, mot förmodan, får besök där hemma kan du vara glad och nöjd att besökaren inte utsätts för smuts hos dig. Smutsiga toaletter är satans verk, så se till att toaletten är så ren som möjligt.

Du kan också börja träna. Att träna gör dig inte bara smalare utan du blir starkare, får bättre kondition, får mer kontroll över kroppen och ger dig mer energi om dagarna. Du kan inte kontrollera din ensamhet men du kan kontrollera din vikt. Anteckna din vikt dagligen. Skaffa en finvåg som mäter kroppsfett och muskelmassa och anteckna alla värden. Gör viktkurvor. Anteckna vad du äter dag för dag. Väg maten. Dela maten i småbitar innan du äter den. Ät maten långsamt. Använd starka såser på passande maträtter för att hindra dig från att få i dig för mycket mat åt gången.

9. Skit i kärleken, börja hata istället

Kärlek är en väldigt destruktiv känsla som är beroende av andra människor för att dess positiva effekter skall uppenbara sig. Det är korkat att lita på andra människor och dumt att riskera massor med smärta för några sekunders glädje varje par år när någon kanske tittar på dig. Skit i det. Det är för riskabelt och paybacken är alldeles för smärtsam. Förvandla de kärlekskänslor till hat.

Hat är en mycket mer flexibel känsla som inte är beroende av andra människor för att man skall kunna njuta av dess råstyrka. Det finns alltid någon eller något att hata. Kommer du inte på något att hata för tillfället, uppfinn en brist hos någon eller hitta något att irritera dig på på något och ägna sedan så mycket energi du vill åt att se till att personen eller saken totalförgörs. Det kostar inte dig något att hata folk och om det behövs kan känslan stängas av temporärt om du skulle behöva något av någon. När du väl fått det du ska ha kan du lugnt fortsätta hata personen igen utan dåligt samvete.

Dåligt samvete får bara snälla människor, ser ni, och sådana ska vi ju inte vara.

10. Det blir aldrig bättre, du är totalsönder och värdelös. 4 evah.

4 reel? Ja. Ingen är intresserad av dig och de människor du visar intresse för kommer antigen att säga "kan inte vi vara kompisar istället" eller ingenting alls. "Ingenting alls" är betydligt mer vanligt förekommande än skitursäkten tidigare om du väljer att kommunicera med intresset irl. Träffar du personen i verkligheten, om personen nu har tid att träffa dig öht, kommer du få höra kompis-skiten och därmed är dina chanser hos den personen mindre än 0.

Acceptera att du har AS. Acceptera att du är singel av en anledning. Acceptera att anledningen är att du är värdelös. Acceptera att samhället ser dig som värdelös och, om du kan, planera din död redan nu. Varför ens vänta i 5 eller 10 år på att upptäcka att man verkligen ÄR ensam i resten av livet? Dumt.

Gör slut på det.


Om författaren

Eddie har varit singel i 6 år. Han har bara haft ett enda förhållande på hela tre veckor och sin partner hittade snabbt flera andra killar att vara med medan han själv spenderade de 6 åren undrandes vad som var fel på honom. Tack vare sin enorma erfarenhet som singelkille som han så modigt har stått ut med under tiden alla sina kompisar har gått från partner till partner har han tänkt mycket på sin situation och kommer fram till ovanstående 10 råd/kommentarer om livet som singel AS-kille.
Kristofer
Inaktiv
 
Inlägg: 7528
Anslöt: 2005-11-05

Re: Träffa kärleken..

Inläggav treeman » 2012-03-16 0:02:34

Nefarious skrev:Det funkade bra för mig i alla fall. Satte mig bara i knät på karln jag ville ligga med, kysste honom och tog sedan med honom till ett ledigt rum.


Män bör inte testa denna tekniken. Finns en del undantag, som om man tex är homosexuell då.
treeman
Inaktiv
 
Inlägg: 9819
Anslöt: 2009-04-07
Ort: Livetown

Re: Träffa kärleken..

Inläggav plåtmonster » 2012-03-16 0:05:37

Nefarious skrev:Det funkade bra för mig i alla fall. Satte mig bara i knät på karln jag ville ligga med, kysste honom och tog sedan med honom till ett ledigt rum.


Av någon anledning tror jag att motsvarande handling som kille mot en tjej skulle sluta dåligt i de flesta fall. Det är inte omöjligt men det är låg sannolikhet som Tage Danielsson skulle sagt :wink:

Mer intressant är vad som fick dig att sätta dig i just hans knä. Eller som fick dig att välja bort de andra.
Senast redigerad av plåtmonster 2012-03-16 0:13:51, redigerad totalt 1 gång.
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Re: Träffa kärleken..

Inläggav Miche » 2012-03-16 0:07:41

treeman skrev:
Nefarious skrev:Det funkade bra för mig i alla fall. Satte mig bara i knät på karln jag ville ligga med, kysste honom och tog sedan med honom till ett ledigt rum.


Män bör inte testa denna tekniken. Finns en del undantag, som om man tex är homosexuell då.

Exakt, man blir definitivt anklagad för våldtäkt och en massa annat (om nu inte bruden redan är totalt såld på en eller möjligen totalt drogad).
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in