StorTräff i Stockholm - Någon intresserad?

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

StorTräff i Stockholm - Någon intresserad?

Inläggav tvilling99 » 2014-08-18 17:12:32

slackern skrev:
gadas skrev:Är det värsta som någonsin hänt på en träff alltså att någon fotograferat? Och räcker det för att debatterna personen som inte är närvarande?
Jag menar, om det funnits en svart lista så hade jag kanske haft lättare att tro på den, eller om någon 'råkat' i handgemäng, men en enda person som fotograferat... tycker jag känner igen det från helt andra aspekter.


Tror problemet var att fotografierna hamnade på vederbörandes blogg och att det gick att identifiera folk på bilderna och att det var sammankopplat med AS. Att folk inte har gått ur garderoben utan vill vara hemliga.

Helt korrekt, var med på träffen i Flottsbro 2009 och det var efter den helvetet brakade loss här på forumet och fick en uppföljning efter en träff i Norrköping något år senare.
Nu är "fotografen" portad från träffar och har inte skrivit här på forumet på flera månader ,så vederbörande lär inte dyka upp.
tvilling99
 
Inlägg: 8400
Anslöt: 2007-05-07
Ort: malmö

StorTräff i Stockholm - Någon intresserad?

Inläggav Zirre » 2014-08-18 20:43:51

Tycker inte vi ska göra mer skada än vad som redan har skett sedan tidigare.
Kan man inte vara trevlig kan man likväl vara tyst.
Zirre
 
Inlägg: 9275
Anslöt: 2009-12-08
Ort: Sthlms län, Uppland

StorTräff i Stockholm - Någon intresserad?

Inläggav sigterm » 2014-08-19 3:24:59

jag kommer :-)Hug , så länge jag inte glömmer bort den här forumtråden.
jag kan både äta mat och promenera på träffen.
sigterm
 
Inlägg: 68
Anslöt: 2014-08-18
Ort: Stockholm

StorTräff i Stockholm - Någon intresserad?

Inläggav fragan5 » 2014-08-19 10:22:36

Jag följer bara med på träffen om det skapas ett välstrukturerat schema som inte kompromissas senare under själva träffen. Ska det ätas mat på ett ställe vill jag veta hur mycket allting kostar. Jag vill veta hur många det är som kommer på träffen, och jag vill veta hur länge allting kommer pågå.
fragan5
 
Inlägg: 41
Anslöt: 2014-08-17
Ort: Atlantis

StorTräff i Stockholm - Någon intresserad?

Inläggav Alien » 2014-08-21 1:02:34

fragan5 skrev:Jag följer bara med på träffen om det skapas ett välstrukturerat schema som inte kompromissas senare under själva träffen. Ska det ätas mat på ett ställe vill jag veta hur mycket allting kostar. Jag vill veta hur många det är som kommer på träffen, och jag vill veta hur länge allting kommer pågå.


Vad maten kostar går ju att kolla på restaurangen. De brukar ha hemsida med meny, annars kan man ju ringa och höra sig för.

Det andra är helt omöjligt att få veta i förväg. En del säger att de ska kommer, men kommer ändå inte. Andra lämnar öppet att de ev kommer (det kan bero på tid, dagsformen etc). Hur länge det kommer att pågå är också omöjligt att veta i förväg. Måste du veta det, så får du bestämma vilken tid du går, men du kan inte hindra andra från att stanna ända till stängningsdags.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

StorTräff i Stockholm - Någon intresserad?

Inläggav Alien » 2014-08-21 1:26:51

sigterm skrev:jag kommer :-)Hug , så länge jag inte glömmer bort den här forumtråden.
jag kan både äta mat och promenera på träffen.


Det har skapats en ny tråd nu när träffen har ett datum: stortraffs-dag-i-sthlm-lor-13-sep-fran-13-00-och-framat-t41515.html

Anmälningar skrives lämpligen i den.



Moderator atoms - låste tråden; skriv istället i tråden som Alien länkar till här ovan.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Återgå till Träffar



Logga in