Skulle ni vilja bli tillsammans med en löpartjej?

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

Moderatorer: marxisten, atoms, Sjuckert, Alien, Puzzle

Inläggav Fourier » 2018-07-19 9:36:21

Jep, har också en förmåga att gå vilse i det jag för stunden håller på med, och vips har hela dagen gått...

Lätt hänt, fast jag tror jag blivit bättre på det. Hade ändå varit bra med lite extra hjälp att komma ihåg att resa på mig och gå ut i solen.
Fourier

Anslöt: 2017-06-04

Inläggav kiddie » 2018-07-21 13:53:43

Tror man får lära sig att man inte kan hitta en idealpartner, dvs man kan inte skicka efter en specialkonstruerad från nätet som har exakt den kropp man vill ha vid sin sida. I en riktig relation får man nog tåla att partnern är en människa och inte en android. En annan viktig sak att tänka på är att i ett seriöst förhållande överger man inte den andra om hon blir sjuk och "ful" eller kanske t o m åldras med tiden!
kiddie

Anslöt: 2013-02-23

Inläggav Pinghis Khan » 2018-07-21 18:49:54

Jag tror att jag skulle vilja vara ihop med en tjej som tillhör eliten i vattenpolo för amputerade.
Pinghis Khan

Anslöt: 2016-01-17

Inläggav Maggi » 2018-07-21 18:57:44

kiddie skrev:Tror man får lära sig att man inte kan hitta en idealpartner, dvs man kan inte skicka efter en specialkonstruerad från nätet som har exakt den kropp man vill ha vid sin sida. I en riktig relation får man nog tåla att partnern är en människa och inte en android. En annan viktig sak att tänka på är att i ett seriöst förhållande överger man inte den andra om hon blir sjuk och "ful" eller kanske t o m åldras med tiden!

Ah, men då handlar det om riktig kärlek! Nåt som kanske inte är så vanligt i förhållanden överlag.
Maggi

Anslöt: 2013-09-04

Inläggav kiddie » 2018-07-21 20:03:14

Kalla mig idealist... :D
kiddie

Anslöt: 2013-02-23

Återgå till Intressanta intressen

Logga in