Sex och handikapp

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Sex och handikapp

Inläggav regrepsa1 » 2008-03-14 10:13:16

Jag har varken skrivit eller menat att våldet beror på för lite sex.

Om ni läser mitt inlägg igen så ser ni att det jag menar är att vår kultur
är sexfixerad, manipulerad till att vara det för att det finns pengar att tjäna.

Men Sex och intimiet, värme kramar är inte samma sak.

Våldet kommer att för lite värme och beröring och det gäller även hundar.

Våldsverkare har oftast mycket sex de är ju bra på att utnyttja kvinnor och andra människor men de får ingen kärlek.

Nej, media är dominerat av människor som föraktar äkta känslor annars skulle de inte nå sina positioner. De är karriärmänniskor som sniffar lite kokain, tar på sig sin Swingerutstyrsel och går till klubben där de knullar som djur men bättre människor blir de verkligen inte därav. Att jag är rasande på feministerna är för att de är inte några bra företrädare för kvinnors likaberättigande vilket jag självklart stöder. De är oförmögna att älska män- de drivs av hat till dem- de flesta är dessutom är lesbiska. De är politiskt mycket starka och inflytelserika och det är dessa som uttalar sig kategoriskt och säger att reglerad prostitution för handikappade som inte kan få sex inte kan tillåtas. De struntar i andras människors behov som är utanför deras grupp.
Nej då är det bättre i andra länder som Danmark och Norge och Holland.
Att vara sexsamarit är inte prostitution. Nej kvinnoförnedrande utövas av dessa människor som styr och profiterar på de kärlekslösa kommersiella system de skapar, upprätthåller och leder. Oförmögna att älska, till äkta humanism, köper de sex.
De har ju råd och möjlighet. Vilken ironi det är egentligen: de är deformerade av att styra ett system som är avhumaniserande och de är själva systemets offer... därför köper de sig sex.
Detta är likadant över hela världen i alla kulturer och bland alla medlemmar av de ledande skikten.. affärsmän, politiker, artister, journalister etc. Är det någon som verkligen tror att detta system någonsin kan ändras. Det har varit så sedan urminnes tider. Det nya är att de nya ledande skikten har fler och fler av kvinnor och de gör precis på samma sätt som männen har gjort i alla tider.
Jag vet att detta låter väldigt pessimistiskt och jag kan bara säga att jag inte tror på människan som art. Jag har genomskådat allt för mycket.
Senast redigerad av regrepsa1 2011-05-04 11:59:22, redigerad totalt 1 gång.
regrepsa1
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2007-06-08
Ort: Dalarna

Inläggav Titti » 2008-03-14 10:25:36

Moderator:

Låser tråden och flyttar inlägget till Vad tycks om "sexsamariter"?
Titti
 
Inlägg: 9003
Anslöt: 2007-09-16

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in