Se alla Facebookvänners inlägg

Allt om hård- och mjukvara samt övriga it-relaterade diskussioner.

 Moderatorer: Alien, atoms

Se alla Facebookvänners inlägg

Inläggav Tallerger » 2011-10-18 20:44:57

Hur gör jag för att åter kunna se alla mina Facebook-vänners statusuppdateringar? Jag har googlat och läst om problemet i "nya Facebook" att man inte längre automatiskt ser alla vänners uppdateringar (utan bara deras som man interagerat mest med) såvida man inte har själv har gått in och ställt in det så.

Alla svar jag sett i min googling har varit från början av 2011 och lytt att man ska klicka på "Redigeringsinställningar" längst nere på sidan med nyheter, och då få upp ett valalternativ som heter "Visa inlägg av", där detta skall kunna justeras.

Det tycks dock inte längre finnas något som heter "Redigeringsinställningar". Det finns något som "Redigera inställningar" på det ställe som beskrivits, men där finns inget "Visa inlägg av"-val. Så hur gör man?
Tallerger
 
Inlägg: 359
Anslöt: 2007-08-07

Re: Se alla Facebook vänners inlägg

Inläggav kullan » 2011-10-18 21:26:38

Det ska nog inte gå att se alla uppdateringar. man kan nu ställa in så att endast dom utvalda kan se vad man skriver på sin logg. Man kan även göra så att endast utvalda får skriva i den egna loggen. så du får nog vänja dig vid att inte kunna se alla uppdateringar.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Re: Se alla Facebook vänners inlägg

Inläggav Tallerger » 2011-10-18 21:46:02

kullan skrev:Det ska nog inte gå att se alla uppdateringar. man kan nu ställa in så att endast dom utvalda kan se vad man skriver på sin logg. Man kan även göra så att endast utvalda får skriva i den egna loggen. så du får nog vänja dig vid att inte kunna se alla uppdateringar.


Men om man inte kan få se alla vännernas statusuppdateringar, är det väl extra angeläget att man får välja vilka vänners statusuppdateringar man vill se.
Tallerger
 
Inlägg: 359
Anslöt: 2007-08-07

Re: Se alla Facebook vänners inlägg

Inläggav kullan » 2011-10-18 21:48:23

Tallerger skrev:
kullan skrev:Det ska nog inte gå att se alla uppdateringar. man kan nu ställa in så att endast dom utvalda kan se vad man skriver på sin logg. Man kan även göra så att endast utvalda får skriva i den egna loggen. så du får nog vänja dig vid att inte kunna se alla uppdateringar.


Men om man inte kan få se alla vännernas statusuppdateringar, är det väl extra angeläget att man får välja vilka vänners statusuppdateringar man vill se.


Du får väl ta kontakt med dom vänner du inte ser några uppdateringar på. Be dom fixa så att du får se dom.
kullan
 
Inlägg: 28595
Anslöt: 2011-04-15
Ort: Katastroflandet Jag

Återgå till IT-forum



Logga in