Vad jobbar ni med? Vad har ni för utbildning?

Diskussioner kring allt som rör arbete och studier.

 Moderatorer: Alien, atoms

Vad jobbar ni med? Vad har ni för utbildning?

Inläggav S_KLASS » 2012-12-08 18:33:49

Hej.

Tänkte bara fråga två simpla frågor som kan leda till en intressant läsning.

1 Vad jobbar du med? Yrke.

2 Vad har du för utbildning, eller har du kanske gått livets hårda skola?

MVH :-)Happy :-)Happy



Moderator atoms - tråden har flyttats från avdelningen, Att leva som Aspergare.
Moderator Alien: Ändrade rubriken något.
S_KLASS
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2012-12-08

Vad jobbar ni med?

Inläggav kuj kuj » 2012-12-08 18:43:45

jag jobbar som cnc operatör
är utbildad verktygsmakare och maskin snickare !
kuj kuj
 
Inlägg: 180
Anslöt: 2012-02-07

Vad jobbar ni med?

Inläggav Pieohpah » 2012-12-08 19:12:46

1. Programutvecklare
2. Fil.kand i Data- / systemvetenskap med inriktning åt programmering och Internetprotokoll.
Pieohpah
 
Inlägg: 1150
Anslöt: 2012-01-05
Ort: Stockholm

Vad jobbar ni med?

Inläggav Autismsmurfen » 2012-12-08 19:31:03

Jag är bara 17, så jag jobbar inte, men tänkte satsa på något som har med mina intressen att göra. Alltså fysik, matte, konst och/eller att skriva. Jobb inom dessa områden brukar inte kräva särskilt mycket socialt samspel heller.
Autismsmurfen
 
Inlägg: 525
Anslöt: 2012-05-20

Vad jobbar ni med?

Inläggav Blashyrkh » 2012-12-09 2:42:05

Yrke: Kapitalslav och kollektivsvin inom handel och transport, dvs lagerhjon.

Utbildning: Smed. Har ett antal utbildningar efter gymnasial nivå dock och studerar nu på universitet på halvtid med ytterligare en utbildning jag inte kommer att få jobb av samt att jag snart ska börja på en yrkesutbildning till.. Listan växer.
Blashyrkh
 
Inlägg: 133
Anslöt: 2009-11-09
Ort: Östan sol västan måne


Vad jobbar ni med?

Inläggav Angerboda » 2012-12-09 13:12:45