Raggningstekniker AS - NT

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Raggningstekniker AS - NT

Inläggav Inger » 2008-04-22 11:13:17

Blev förresten nyfiken på det där PUA-forumet som någon postade i femmans diskussionstråd och gick dit och kollade. Fascinerande läsning!

Fast när de diskuterade smink och underlagskrämer kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att regga mig och tala om vad jag tycker om sminkade killar (= very bad idea). Kunde inte låta bli att ge han med kroko-bootsen en 'känga' också, fast jag cencurerade mig själv i sista stund. Hur korkade och primitiva killar finns det egentligen?? :shock:

Får se hur länge det dröjer innan jag blir utslängd...

Men i alla fall så hittade jag också en intressant tråd om kroppsspråk som på slutet hade en lista på flörtsignaler ur boken Body Language av A. Pease som jag inte hade en aning om, även om man säkert använt några av dem helt omedvetet.

Manliga signaler:
Gå mer ”upprätt”
Ta sig på slipsen/hals/nacke/klappa axlar etc
Ta sig i håret
Handen i bältet – peka på en viss region (mest aggresiva?)
Kropp vänd mot henne
Ha foten pekande mot henne.
Ha den intima blicken (i form av en trekant som går över hela kroppen ned till genetalia).
Ha dilaterade pupiller
Hålla blicken lite längre än normalt
Benen isär
Ha handen på höfterna för att accentuera hans fysik.

Kvinnliga signaler:
Går mer ”upprätt”
Borsta av tex tröjan
Handen genom håret
En eller två händer på höften
Handen i bälte, ficka etc
Ökad intim blick (samma som hos killen)
Håller blicken lite längre än normalt.
Ha dilaterade pupiller
Rodnad på kinder
Kasta med huvudet för att föra bak hår (kan även förekomma hos korthåriga tjejer)
Exponera en bit av handledens insida.
Benen isär, korsade ben är dåligt tecken
Mer rullande höfter
Kisar på en, och tittar därefter bort (sideway glance)
Munnen lätt öppen och fuktad (med tex saliv)
Röda läppar (läppstift gör detta bra)
Fumla med ett avlångt cylindriskt objekt tex cigarett, vinglas etc (skall vara en omedveten tanke på vad som kanske kommer att ske)
Titta över upphöjd axel
Korsade ben på olika vis:
> Knä-pekning:
>> Ett ben under det andra och det benet pekar på den hon är intresserad av
> Fumla med skon:
>> Tar på och av sig skon, eller iaf velar med den
> Slingra/Trycka benet mot det andra:
>> Ena benet ovanpå det andra tryckta mot varandra för att framhäva dessa
Korsa och icke-korsa benen sakta samtidigt som hon tar/smeker låren (önskan om att bli berörd)
Eventuellt lägre röstläge.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
Inger
Inaktiv
 
Inlägg: 17333
Anslöt: 2006-06-30

Inläggav rdos » 2008-04-22 12:10:52

lindrin skrev:Och ja, jag tycker att det är läskigt om du inte kan se ngt fel med hur dom resonerade och uppförde sig.
post89609.html#p89609

Det är väl lite tveeggat. Det är ju så vissa killar uppför sig naturligt på krogen. Förhoppningsvis så kommer fler tjejer att genomskåda deras primitiva metoder genom programmet och sluta gå på dem. Det skulle ju isf bara vara positivt. Dessvärre är det väl få tjejer som tänker klart på ett sådant ställe, så de kommer väl att kunna fortsätta, eller iaf andra som följer i deras spår kommer att kunna göra det. Som jag ser det är en stor del av problemet hos kvinnorna själva som går på så pass primitiva raggningsmetoder.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Inläggav Inger » 2008-04-22 12:20:14

rdos skrev:Det är väl lite tveeggat. Det är ju så vissa killar uppför sig naturligt på krogen. Förhoppningsvis så kommer fler tjejer att genomskåda deras primitiva metoder genom programmet och sluta gå på dem. Det skulle ju isf bara vara positivt. Dessvärre är det väl få tjejer som tänker klart på ett sådant ställe, så de kommer väl att kunna fortsätta, eller iaf andra som följer i deras spår kommer att kunna göra det. Som jag ser det är en stor del av problemet hos kvinnorna själva som går på så pass primitiva raggningsmetoder.

Ännu en poäng! Ingen behöver vara mer offer än man tillåter sig vara.

Håller fortfarande på att läsa på PUA-forumet och känner mig mer och mer kluven. Min kvinnliga NT-sida äcklas över den krassa synen på kvinnor, poängsättningen, alla irriterande förkortningar och de noggrant beräknade stadierna etc.

Medan min manliga AS-sida som gillar tydliga instruktioner för outtalade regler är helt fascinerad och lite halvimpad av att någon faktiskt gjort sig besväret att analysera hur kvinnor och framgångsrik raggning verkligen fungerar in i minsta lilla detalj, och sen skapat ett enkelt och görbart system av att navigera denna förvirrande soppa som annars är omöjlig att få grepp om. Om jag var kille skulle jag tycka detta var toppen!

Fast nu är jag ju inte det.... :? *akut identitetskris*
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
Inger
Inaktiv
 
Inlägg: 17333
Anslöt: 2006-06-30

Inläggav rdos » 2008-04-22 12:42:03

Inger skrev:Medan min manliga AS-sida som gillar tydliga instruktioner för outtalade regler är helt fascinerad och lite halvimpad av att någon faktiskt gjort sig besväret att analysera hur kvinnor och framgångsrik raggning verkligen fungerar in i minsta lilla detalj, och sen skapat ett enkelt och görbart system av att navigera denna förvirrande soppa som annars är omöjlig att få grepp om. Om jag var kille skulle jag tycka detta var toppen!


Det beror nog på att du som tjej saknar de alternativa sätten som en AS-kille föredrar. Du är liksom bara nollställd i rollen som AS-kille och skulle då kunna lära dig reglerna utifrån ett nollställt perspektiv. Ett sådant perspektiv har nog långt ifrån alla AS-killar, utan de har istället helt inkompatibla raggningsmetoder som har noll framgång hos vanliga NT-tjejer. Att lära sig alternativen är tyvärr lika svårt som det är för dig att inte känna dig äcklad av killarnas kvinnosyn.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Inläggav Inger » 2008-04-22 12:55:14

Hmm, intressant. Har du lust att utveckla det där med de inkompatibla raggningsmetoderna lite och ge några exempel? I många fall är de ju inte bara inkompatibla utan helt obefintliga. :wink:

Som jag nämnde i andra tråden så finns det faktiskt vissa likheter med att t ex söka jobb, banklån eller att sälja något man skapat. Man blir bedömd av folk som har otrolig erfarenhet, stenkoll på minsta detalj, och noll tålamod. Klantar man sig på någon punkt (om så bara att man glömt putsa dojorna) så är man rökt.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
Inger
Inaktiv
 
Inlägg: 17333
Anslöt: 2006-06-30

Inläggav rdos » 2008-04-22 13:15:22

Inger skrev:Hmm, intressant. Har du lust att utveckla det där med de inkompatibla raggningsmetoderna lite och ge några exempel? I många fall är de ju inte bara inkompatibla utan helt obefintliga. :wink:


Vet inte om jag undersökt detta färdigt än. Det kommer nog lite nya videosnuttar så småningom på detta tema i quizen.

Fast vissa saker är ju tämligen klara:

1. Det råder omvända könsroller på området hos många (detta brukar bara poängteras i samband med killaktiga tjejer, men det gäller precis lika mycket åt andra hållet).

2. Många tycker inte att det är naturligt att män tar initiativ till relationer (= raggning öht från killens sida lär ju inte kännas speciellt naturligt för dessa killar).

3. Ännu fler känner sig obekväma i romantiska relationer

Så, att raggningsmetoderna ser ut att vara obefintliga är kanske inte så konstigt, men det betyder inte att de inte finns. Det kanske helt enkelt betyder att de utgår ifrån helt andra premisser än normalt? T.ex. att det faktiskt är killen som börjar med att sända ut flirtsignaler istället för tjejen, och att man liksom inte kommer förbi detta steg med NT-tjejer utan inlärda beteenden? Detta är iaf premisserna jag kommer att gå vidare med efter att ha misslyckats med Aspie-tjejerna i tidigare video-sekvenser i Aspie-quiz.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Inläggav weasley » 2008-04-22 14:14:40

rdos skrev:
Inger skrev:Hmm, intressant. Har du lust att utveckla det där med de inkompatibla raggningsmetoderna lite och ge några exempel? I många fall är de ju inte bara inkompatibla utan helt obefintliga. :wink:


Vet inte om jag undersökt detta färdigt än. Det kommer nog lite nya videosnuttar så småningom på detta tema i quizen.

Fast vissa saker är ju tämligen klara:

1. Det råder omvända könsroller på området hos många (detta brukar bara poängteras i samband med killaktiga tjejer, men det gäller precis lika mycket åt andra hållet).

2. Många tycker inte att det är naturligt att män tar initiativ till relationer (= raggning öht från killens sida lär ju inte kännas speciellt naturligt för dessa killar).

3. Ännu fler känner sig obekväma i romantiska relationer

Så, att raggningsmetoderna ser ut att vara obefintliga är kanske inte så konstigt, men det betyder inte att de inte finns. Det kanske helt enkelt betyder att de utgår ifrån helt andra premisser än normalt? T.ex. att det faktiskt är killen som börjar med att sända ut flirtsignaler istället för tjejen, och att man liksom inte kommer förbi detta steg med NT-tjejer utan inlärda beteenden? Detta är iaf premisserna jag kommer att gå vidare med efter att ha misslyckats med Aspie-tjejerna i tidigare video-sekvenser i Aspie-quiz.


Det här lät ju riktigt intressant!

Finns det någon kortare poll man kan göra här på forumet angående detta?

Personligen brukar jag inte fatta att någon är romantiskt intresserad av mej förrän efter ett bra tag. Det har väl lite att göra med det jag skrev förut, om att ha svårt att uppfatta signaler som är riktade till MEJ, där jag är en del av handlingen s.a.s. Jag har åas inte några som helst problem att gå fram och prata med folk på tex krogen eller så, kanske mest för att jag inte har romantiska intentioner. Jag tycker det är svårt att avgöra hur någon ser ut förrän jag känner vederbörande, så eventuella krogsnack görs mest för att få tiden att gå tills jag hittar på något roligare eller mina polare dyker upp.

Undrar hur PUA skulle ställa sej till att försöka ragga upp mej.... *fnissa*
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav Inger » 2008-04-22 14:18:16

rdos skrev:1. Det råder omvända könsroller på området hos många (detta brukar bara poängteras i samband med killaktiga tjejer, men det gäller precis lika mycket åt andra hållet).

Jo, det där är ju något jag själv lagt märke till och skrivit om på min hemsida. Vilket är mitt ena argument mot Simon B-Cs extreme male-teori.

2. Många tycker inte att det är naturligt att män tar initiativ till relationer (= raggning öht från killens sida lär ju inte kännas speciellt naturligt för dessa killar).

Det är nog typiskt för just introverta. Är man emotionellt inåtvänd och fysiskt passiv så vill man ju gärna att någon annan ska ta initiativet (oavsett om man är tjej eller kille). Att själv göra det kan kännas lika fel som att skriva med vänster hand om man är högerhänt. (Så känns det för mig att t ex försöka sälja in mig själv, vara dominant i relationer, eller snacka inför publik - det är bara inte jag.)

3. Ännu fler känner sig obekväma i romantiska relationer

Jupp, vilket i sin tur kan ha många orsaker, sensoriska, nervositet, till att man ö h t inte ser poängen med s k romantik.

Så, att raggningsmetoderna ser ut att vara obefintliga är kanske inte så konstigt, men det betyder inte att de inte finns. Det kanske helt enkelt betyder att de utgår ifrån helt andra premisser än normalt? T.ex. att det faktiskt är killen som börjar med att sända ut flirtsignaler istället för tjejen, och att man liksom inte kommer förbi detta steg med NT-tjejer utan inlärda beteenden?

Nej, det där stämmer inte alls. Jag har aldrig någonsin sett en Aspie-kille ens försöka flörta. Och bara en (halv-Aspie) som fattat vinken när jag själv flörtade lite.

Med några få undantag (som nog själva vet vilka de är) så verkar de flesta Aspie-killar ö h t inte vara i kontakt med sin kropp eller sin sexualitet utan förefaller vara mest 'uppe i huvet'. Då kan man vara hur trevlig som helst men det flyger knappast några gnistor direkt.

Nu kommer säkert många att tänka att de visst har sexuell lust och hemskt gärna skulle vilja para sig, men den önskan verkar sitta mer som en önskedröm uppe i huvet, eller långt inne nånstans, och kommer i sällskap med andra inte ut i kroppen alls, vilket kvinnor (medvetet eller omedvetet) märker.

När de sexuella energierna är outvecklade eller avstängda så tar de sig ibland uttryck i att man tramsar istället, vilket i de allra flesta fall är väldigt oattraktivt för en potentiell partner. (Martin Timell är skräckexemplet på en sådan person. Honom bör man undvika att efterlikna.)

(Då jag haft dessa tendenser själv när jag var yngre kan jag lätt känna igen dem hos andra.)
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
Inger
Inaktiv
 
Inlägg: 17333
Anslöt: 2006-06-30

Inläggav rdos » 2008-04-22 14:33:08

Inger skrev:
Så, att raggningsmetoderna ser ut att vara obefintliga är kanske inte så konstigt, men det betyder inte att de inte finns. Det kanske helt enkelt betyder att de utgår ifrån helt andra premisser än normalt? T.ex. att det faktiskt är killen som börjar med att sända ut flirtsignaler istället för tjejen, och att man liksom inte kommer förbi detta steg med NT-tjejer utan inlärda beteenden?

Nej, det där stämmer inte alls. Jag har aldrig någonsin sett en Aspie-kille ens försöka flörta. Och bara en (halv-Aspie) som fattat vinken när jag själv flörtade lite.



Inte det? :wink:

Det har iaf jag gjort. Sist var det sonen och en tjej i kyrkokören ;-)

Annars har jag själv varit bra på det hela livet. Däremot har jag fattat noll av de vanliga kroppssignalerna som NT-tjejer gör för att flörta. Iaf fram tills jag fick Jays videor där dessa demonstrerades.

Vad man som Aspie-tjej ska kolla in på en Aspie-kille är hur han använder ögonkontakt. Intresse visas med ögonkontakt. Resten får ni räkna ut själva. :wink:
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Inläggav weasley » 2008-04-22 14:41:35

Inger skrev:När de sexuella energierna är outvecklade eller avstängda så tar de sig ibland uttryck i att man tramsar istället, vilket i de allra flesta fall är väldigt oattraktivt för en potentiell partner. (Martin Timell är skräckexemplet på en sådan person. Honom bör man undvika att efterlikna.)


HAHAHAHAHA!! Klockrent! :-D :-D
Herr Timell har verkligen stängt av ALL sex appeal. Han kör på metoden med humor istället. Jag brukar uppskatta humor-metoden mer än sex-metoden, men Timells humor är av så låg klass att det bara bli pinsamt.

Sen har jag funderat lite på det rdos säger och jag är inte säker på att det skulle vara precis tvärtom. Jag tycker nog inte man kan säga med bestämdhet hur en AS-kille försöker visa intresse. Ska vi skapa en ny tråd och fråga folk om det kanske?
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav Inger » 2008-04-22 14:44:54

Utmärkt idé. Jag överlåter det åt dig eftersom jag är på väg till ett möte. (Nej, ingen dejt. :wink: )
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
Inger
Inaktiv
 
Inlägg: 17333
Anslöt: 2006-06-30

Inläggav weasley » 2008-04-22 14:49:46

Moderator:

Delade tråden om Outsiders.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav Inger » 2008-04-22 14:51:35

rdos skrev:
Inger skrev:Jag har aldrig någonsin sett en Aspie-kille ens försöka flörta.

Inte det? :wink:

Inte så att jag fattat det i alla fall. IRL alltså. (Online brukar vara lättare för somliga.)

Det har iaf jag gjort. Sist var det sonen och en tjej i kyrkokören ;-)

Fast han är ingen typisk Aspie. Han verkar mer extrovert och ADHD. Hyperaktiva/extroverta brukar inte ha samma problem som de passiva/introverta.

Annars har jag själv varit bra på det hela livet.

:shock: Jag får väl tro dig på orden om du säger det. Eller kanske jag ska fråga din fru? :wink:
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
Inger
Inaktiv
 
Inlägg: 17333
Anslöt: 2006-06-30

Inläggav weasley » 2008-04-22 14:53:28

Sådär!
Vi funderade lite på om det finns något speciellt "AS-sätt" att ragga. Kan alla skriva några rader om hur de använder sej av raggning och gärna svara på nedanstående av mina funderingar:

Vilka tekniker skulle du egentligen helst använda "naturligt"?
Vilka tekniker har du fått -lära- dej att använda?
Hur framgångsrik är respektive teknik?
Vilka nappar på respektive teknik?

Jag har säkert glömt någon fråga. Lägg till den isåfall!

-----------------------------------

EDIT
Jag glömde ju säga att om ni inte vet vilken teknik/taktik ni använder kanske ni kan skriva om hur ni går tillväga i ett konkret fall? Berätta om någon gång ni varit särdeles lyckosamma i raggningen, respektive den gången allt kändes som om det gick fel. Tala gärna också om hur responsen från den du raggade på blev. (Man kan ju tycka att man gör ett strålande raggningsförsök även om motparten inte håller med, det är så jag menar... OFTAST är det ju så att ett lyckat försök slutar i tvåsamhet, men det behöver inte vara så alltid.)

Och, med "raggning" menar jag alltså "närmande till attraktiv potentiell partner" oavsett kön. Jag är också medveten om att en del vill ha en seriös partner medan andra bara vill pöka. Utgå från dina egna förutsättningar!
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 2 gånger.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav KrigarSjäl » 2008-04-22 14:58:38

Jag kan inte sätta fingret på någon specifik taktik, förutom att jag provat mig fram. Övning ger färdighet! :wink:
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 13:58:39, redigerad totalt 1 gång.
KrigarSjäl
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 33157
Anslöt: 2006-08-10

Inläggav weasley » 2008-04-22 14:59:59

Ok, jag ska nog editera lite i mitt förra inlägg.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 13:58:41, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav Sabina » 2008-04-22 15:28:30

Inger skrev:Blev förresten nyfiken på det där PUA-forumet som någon postade i femmans diskussionstråd och gick dit och kollade. Fascinerande läsning!


Kul ställe! Jag läste precis om en kille som "tränat på alfagångstil."

Lät roligt, så jag får ju lite lust att börja träna alfagångsstil, jag också. Men det kanske inte är meningen att man ska det när man är tjej?

*Tränar lite sengång istället*

Hur gör man för att få sina pupiller att dilatera???
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 13:58:41, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav rdos » 2008-04-22 15:32:01

Sabina skrev:Lät roligt, så jag får ju lite lust att börja träna alfagångsstil, jag också. Men det kanske inte är meningen att man ska det när man är tjej?


Träna Heather-Kuzmich-gångstill istället :wink:
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 13:58:42, redigerad totalt 1 gång.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Inläggav rdos » 2008-04-22 15:33:38

Ska bli kul att se alla svaren. Kan ju vara till nytta för framtida videosekvenser i Aspie-quiz, även om jag redan har en intressant idé som jag ska prova.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 13:58:42, redigerad totalt 1 gång.
rdos
 
Inlägg: 14158
Anslöt: 2005-10-14
Ort: Eslöv

Inläggav Mardröm » 2008-04-22 15:53:34

Teknik? Bli ensam med tjejen. Sätt på.
Senast redigerad av Mardröm 2011-05-04 13:58:42, redigerad totalt 1 gång.
Mardröm
 
Inlägg: 1352
Anslöt: 2006-07-23

Inläggav MsTibbs » 2008-04-22 18:26:05

Sabina skrev:
Inger skrev:Blev förresten nyfiken på det där PUA-forumet som någon postade i femmans diskussionstråd och gick dit och kollade. Fascinerande läsning!


Kul ställe! Jag läste precis om en kille som "tränat på alfagångstil."

Lät roligt, så jag får ju lite lust att börja träna alfagångsstil, jag också. Men det kanske inte är meningen att man ska det när man är tjej?

*Tränar lite sengång istället*

Hur gör man för att få sina pupiller att dilatera???


Du kan gå alpha-gångstil om du är tjej, de gånger du tex sitter i styrelserum, försöker få rätt på jobbet och liknande. I uniform är dte snyggast att gå så. Eller om du är en mörkerflicka i tunga kängor. Gör det inte om du går i högklackat på stan, då ser det bara konstigt ut :)

Man får stora pupiller av de mesta knark. Inte för att dte är bra att knarka, men ur pupillhänseende funkar det. Vissa av oss käkar ju CNS, å det funker i viss mån det med...
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 13:58:42, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav Sabina » 2008-04-22 18:34:17

Mardröm skrev:Teknik? Bli ensam med tjejen. Sätt på.


TEKNIK-TIPS: För softare hamna-brevid-varandra-i-soffan-stämning: Sätt på en DVD-film först. :)

Kanske dock inte en X-rated... Kan bli lite för rakt på sak, liksom... :roll:
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 13:58:42, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav Sabina » 2008-04-22 18:45:40

MsTibbs skrev:Du kan gå alpha-gångstil om du är tjej, de gånger du tex sitter i styrelserum, försöker få rätt på jobbet och liknande. I uniform är dte snyggast att gå så. Eller om du är en mörkerflicka i tunga kängor. Gör det inte om du går i högklackat på stan, då ser det bara konstigt ut :)


Men det kanske är meningsfullt? Man kanske blir värvad till VD med en gång. Blir upptäckt på gatan av en VD-talang-scout...

MsTibbs skrev:Mn får stora pupiller av de mesta knark. Inte för att dte är bra att knarka, men ur pupillhänseende funkar det. Vissa av oss käkar ju CNS, å det funker i viss mån det med...


Man kan få stora pupiller av CSN också, tror jag. Om man har stora studielån att betala av på.

Eventuellt kan man börja hyperventilera också. :) Män kan nog tycka att det är rätt sexigt om en kvinna börjar andas häftigt.

Helst samtidigt som hon smattrar runt i alpha-gång-stil på höga klackar på stan. Rena mansmagneten. :lol:

Fast det kanske kan misstolkas som PMS också, förstås... :roll:
Senast redigerad av Sabina 2011-05-04 13:58:42, redigerad totalt 1 gång.
Sabina
 
Inlägg: 390
Anslöt: 2008-03-23
Ort: Göteborg

Inläggav MsTibbs » 2008-04-22 20:02:52

Sabina skrev:
MsTibbs skrev:Du kan gå alpha-gångstil om du är tjej, de gånger du tex sitter i styrelserum, försöker få rätt på jobbet och liknande. I uniform är dte snyggast att gå så. Eller om du är en mörkerflicka i tunga kängor. Gör det inte om du går i högklackat på stan, då ser det bara konstigt ut :)


Men det kanske är meningsfullt? Man kanske blir värvad till VD med en gång. Blir upptäckt på gatan av en VD-talang-scout...

MsTibbs skrev:Mn får stora pupiller av de mesta knark. Inte för att dte är bra att knarka, men ur pupillhänseende funkar det. Vissa av oss käkar ju CNS, å det funker i viss mån det med...


Man kan få stora pupiller av CSN också, tror jag. Om man har stora studielån att betala av på.

Eventuellt kan man börja hyperventilera också. :) Män kan nog tycka att det är rätt sexigt om en kvinna börjar andas häftigt.

Helst samtidigt som hon smattrar runt i alpha-gång-stil på höga klackar på stan. Rena mansmagneten. :lol:

Fast det kanske kan misstolkas som PMS också, förstås... :roll:


HAHAHA xD Jo jag får större pupiller av Concertan... Bättre då ha tunga kängor (så man kan alpha-gå) tillsammans med exempelvis denna outfit som man inte behöver kompromissa med personligheten, det bör få några att tappa andan iaf, om man dessutom har välsminkade ögon och blodröda läppar och... åtminstone funkar dte på flator... *dreggel*:

Bild
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 13:58:43, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in