Kontakt önskas (del 1)

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Grothendieck » 2012-08-19 22:44:02

Hej!
Jag skulle vilja ha en vän att se filmer med, promenera och fika med. Jag är 22 år gammal och sysslar med matematik, men har breda intressen inom även filosofi, litteratur, meditation och matematik. Jag tror att jag är rätt trevlig.

Hör gärna av dig, vore kul att bara prata med någon.

Moderator Alien: Tog bort bildlänk på begäran.
Grothendieck
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2010-08-13

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Sunshinee » 2012-08-25 21:04:00

Hej!
Har nyligen blivit fruktansvärt sugen på lite social kontakt! Är 20 år gammal och bor i Kronoberg. Interesserad av väldig många olika saker. Skulle gärna hitta någon att ha interessanta diskussioner med, nörda ner oss totalt i något gemensamt intresse tillsammans, eller bara flumma omkring kul :) Snackar gärna online men vi kan träffas om vi känner för det sen.
Sunshinee
 
Inlägg: 28
Anslöt: 2012-08-10
Ort: Kronoberg

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav OiOiOi » 2012-08-25 23:15:37

Hej!
Jag är en filosoferande själ bosatt i Huskvarna, sen 5 år tillbaka. Jag fick diagnosen Asperger Syndrom när jag var 14-15 år, idag är jag 31 och blir 32 i år.

Jag har två barn, heltidsjobb. På min fritid så följer jag gärna engelska ligan i fotboll, ibland spelar jag tv-spel, går sällan ut på krogen, för de flesta krogar har numera discomusik som jag inte tål. Man har mer eller mindre blivit helt osocial på min fritid, på mitt arbete krävs de att man måste vara social.

De flesta jag känner har själv AS eller någon annan diagnos.

Jag gillar titta på skräck, gangster och liknande filmer. Lyssnar allt från Rockabilly, Country till Oi!, Punk, Psychobilly och liknande genrer.
OiOiOi
Inaktiv
 
Inlägg: 22
Anslöt: 2012-08-13

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav BlomqvistD » 2012-08-26 14:33:59

Är dålig på att beskriva mina aspergersdrag, är lättare för mig att berätta om dem när jag väl etablerar kontakt med någon istället för att presentera mig såhär :P Kommer bara berätta om mina intressen osv.

21-årig kille som gillar sitt skägg så mycket att jag får smått ångest varje gång jag rakar bort det eftersom jag brukar lägga ner mycket tid och möda på det.

Man kan väl också säga att jag är ett Zelda-fan, blev kär när jag började spela Twilight Princess, håller för tillfället på att spela Ocarina of Time, och önskar mig ett Skywars Sword ocg Wii Motion plus till födelsedagspresent.

Är ett stort fan till Lars Winnerbäck, jag älskar alla hans låtar och allt som har med honom att göra. Har sett honom på minst en spelning varje år sedan 2005, men förra året missade jag honom vilket var lite av en besvikelse:P

Jag tycker om att resa, har varit i ca 19 länder om man räknar med Sverige. Jag skulle vilja resa mer när jag har tid och pengar. Jag har bl.a. varit i Thailand, Kina, Kenya, Brasilien, USA, Italien etc.

Mitt allra största intresse, som också är mitt specialintresse är geografi. Jag känner till alla länder och de flesta huvudstäderna, kan peka ut vilken flagga som hör till vilket land. Vet inte varför jag kan det eller varför det fascinerar mig, det bara gör det. Tycker om att stirra i kartböcker:)

Min musiksmak är väldigt blandad, men jag brukar fastna för Indie-musik i alla dess former, singer/songwriter, Beatles, Queen, Simon & Garfunkel (och Lars Winnerbäck såklart). Tycker om abstrakt konst ocj brukar rita abstrakt konst själv. Gillar även konst i övrigt, har försökt själv att ställa ut ett antal gånger, och de gångerna har jag försökt mig på skulpturkonst. På senaste utställningen gjorde jag konst av elektronikprylar och skrot som jag hittade i garaget.

Söker efter kontakt med människor i min ålderskrets att dela tankar och erfarenheter med. Vore awesome om folk ville ta kontakt med mig. Jag är ganska snäll och bits inte!
BlomqvistD
 
Inlägg: 161
Anslöt: 2012-03-27
Ort: Frösön

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav tissla » 2012-08-26 22:18:37

Hej!

Är en tjej på 27 år som i våras fick diagnosen asperger. Vill lära känna andra med samma diagnos att prata intressen och allt möjligt i Boråsområdet. Endast vänkontakt.

Följer några tvserier, gillar film, virka, min hund och katterna.


Skicka gärna ett pm
tissla
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2011-01-11
Ort: Borås

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Adara » 2012-09-08 14:18:50

Hej.
Jag är en tjej på 20 år. Fick mina diagnoser Asperger och ADD för lite mer än ett år sen.
Är från början från Visby men är nu bosatt i Oxelösund utanför Nyköping tillsammans med min fästman.
Jag är helt nyinflyttad och skulle gärna ha någon människa/varelse att umgås med, eller bara prata.

Som person är jag glad, blyg till första början men blir sen uttåtriktad, påhittig, omtänkam och trevlig.
Kan ha ett jäkla humör ibland, men inte allt för ofta.

Mina intressen är film, spel, foto, smink och pysdel. Börjar mer och mer komma in på hantverk så som stickning.

Jag söker någon med liknande intressen och i typ samma ålder som mig själv, gärna bosatt omkring Nyköping.

Skicka gärna pm :-)Happy
Adara
Ny medlem
 
Inlägg: 15
Anslöt: 2012-09-06
Ort: Nyköping

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav goosie » 2012-09-11 16:35:09

Ni i Skåne jag är en man på 40+ uppväxt på landet men bor i malmö sen länge.
Jag är en jordnära och ärlig person som gillar utflykter
och promenader i naturen. Men även musik, bio och motorsport.
Jag gillar att vara hemma och mysa.
Är skämtsam med gott humör och glimten i ögat. Kan vara tyst
och blyg innan jag lär känna folk.
Söker främst en tjej för långvarigt förhållande men även vänner.
Mail: mb176688@bahnhof.se
goosie
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2012-09-11
Ort: Malmö

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Gersa » 2012-09-11 21:11:47

Sökes: Person som känner behov av närkontakt, utan att denna behöver vara av sexuell karaktär...Typ klämma ihop sig i en soffa utan att använda varsitt armstöd.... Glo på en film, snacka eller vad som helst...
Vore en stor fördel om personen ifråga är av kvinnligt kön då jag skulle ha en aning svårt att känna mig bekväm i ovanstående beskrivna situationer om den andra parten var man...
Utöver en fysisk kropp, ser jag det som en fördel om personen har någon eller några av följande egenskaper:

Ärlig
Uppskattar att tala om det mesta
Humor, behöver dock inte vara lika skruvad som min dito
Vänlig
Feg
Modig
Hjälpligt, med stöd om så behövs, kunna följa med i ett logiskt resonemang
Gillar alla typer av filmer utom skräckfilmer... Då jag finner livet skrämmande nog som det är...
Finns i, eller kan ta sig till, Stockholms området..


Finnes: Ständigt förvirrad individ, av manligt kön, bosatt i NV Stockholm. Hinner inte riktigt med hur gammal jag hunnit bli så jag säger att jag är född 1964 så jag inte ljuger om min ålder...
Utmärkande egenskaper:

Ärlig
Vill alla gott
Närhetstörstande
Tycker om att samtala oavsett ämne, kommer jag i ”fel” sällskap kan det lätt bli tala..
Naiv, tror därmed gott om allt och alla också....
Logisk
Varierad energi nivå
Gillar att laga ”saker” dock inte mat.
Kollar gärna på film och/ eller fakta program... (Undantaget skräckfilmer)

Om någon känner sig kallad är det bara att skicka ett PM.
Gersa
 
Inlägg: 370
Anslöt: 2012-08-19
Ort: Stockholm

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav InsaneBrain » 2012-09-13 23:07:14

Jag vet inte vad man skriver i sådana här trådar, men antar att jag behöver någon som sitter i samma sits som jag, alltså en diagnostiserad AS:are.

Jag känner mig rätt vilsen i detta ämne, vet inte hur jag ska hantera det och känner mig allmänt utstött av samhället och dess människor. Därför försöker jag nu finna någon som jag kan diskutera med, prata med när jag behöver vila upp mig från allt kaos som skapas av intryck och händelser.

Jag orkar inte skriva en hel, lång lista på saker gällande mig som jag ser att många här har gjort. Men kan väl nämna att jag är nästintill nykterist trots de otroligt få glas vin jag tar mindre än en gång om året. Jag snusar, men röker inte, och jag sitter hellre framför datorn och skriver än är ute och försöker finna mig några vänner. Jag har en katt som också är min bästa vän, men jag är allergisk mot de flesta djur.
Jag har svårt med det sociala livet och har i dagens läge endast en riktig vän som förstår mig, men känner att det är rätt tomt i mitt liv. Och jag bör kanske nämna att jag är en 20- årig tjej som precis hoppat av gymasiet, och att jag är otroligt blyg tills man lär känna mig.
Mer känner jag inget behov till att skriva, och jag tycker att det är helt irrelevant. Så ja, antagligen misslyckades jag med detta men för mig spelar det ingen roll hur fint jag skriver eller hur intressant jag låter.
InsaneBrain
Ny medlem
 
Inlägg: 7
Anslöt: 2012-09-13
Ort: Uppsala

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Infinite » 2012-09-17 2:44:52

Kille, 20 år som söker en tjej mellan 18-22 år. Jag har Aspergers Syndrom med inslag av ADHD. Jag är extremt ärlig och lojal människa. Jag har ett stort intresse för psykologi, rymden och musik. Man kan väl också säga att jag har ett stort behov av att få folk att skratta. Jag har gränslös humor och självdistans.

Såhär ser jag ut.
Bild
Infinite
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2012-09-17

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Lordrille » 2012-09-18 23:09:07

Hej jag är en kille på 24 år och fick Asperger Syndrom för några år sen.
Och bor i Piteå och vill gärna lära känna några fler i närheten eller på Internet
då man tycker om att skriva, spela och hitta på lite saker :).

Har Facebook, Skype och msn

Skicka gärna pm eller email

mvh
Rickard
Lordrille
 
Inlägg: 29
Anslöt: 2006-11-18
Ort: PITEÅ

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav dipsy » 2012-09-20 23:14:22

Goddag

Jag är en 21åring boende i Kalmar. Jag har asperger och ADD. Jag skulle gärna träffa nån likasinnad. Hade aldrig kunnat tänka mig att någon sådan skulle existera, fram tills bara för ett tag sedan när jag började läsa på om min diagnos och insåg att allt detta knas jag har för mig, faktiskt hör till min diagnos.

Jag går en filmutbildning, och jag älskar musik. Spenderar ganska mycket tid vid datorn, men älskar att shoppa och vara med min familj också. HÖR AV DIG!! Vi kanske blir bästisar:) :shock:
dipsy
 
Inlägg: 76
Anslöt: 2012-09-20

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav BenjaminMayer » 2012-09-22 19:59:11

Hej! Jag heter Benjamin och bor i sthlm. Är 24 år har många intressen bla. plocka svamp. Ska snart flytta till ett gruppboende. Är 175 lång väger 77 kg har brunt kort hår och blandad ögonfärg. Så mer vet jag inte , jo söker helst tjejkompis. HEjdå hör av dig :)
BenjaminMayer
Ny medlem
 
Inlägg: 7
Anslöt: 2012-04-27

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Snoops » 2012-09-22 22:58:24

Hej!
Jag är en kille på 37 år och har Aspergers syndrom,Mina intressen är
bio,gå promenader,fika,konserter,umgås med vänner,Jag söker en glad
och trevlig tjej i samma ålder att skriva till att börja med för
att senare kunna träffas,kul om du också bodde i Norrköpingstrakten
skicka ett pm om du är intresserad!
Snoops
Ny medlem
 
Inlägg: 16
Anslöt: 2011-07-19

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Hildurrr » 2012-09-26 21:05:49

Jag är tjej på 24, som söker nya vänner med Asperger och liknande. Då jag är i ett förhållande söker jag endast vänskap. Kön spelar ingen roll, du får gärna mellan 20-30 år.

Utreds i skrivande stund för Asperger, och har haft på känn att jag har Asperger sedan ungefär 10 år tillbaka. Min Asperger märks mest i sociala situationer.

Jag är väldigt vetgirig och älskar att jag lära mig nya saker. Jag är av åsikten att ingen kunskap är onödig kunskap :P Mina största intressen är historia, olika historiska kulturer och kartgeografi. Gillar också att se på film. Har tidigare hållit på med teater och funderar på att ta upp det igen, alternativt börja med rollspel. När det kommer till musik gillar jag mest hårdrock och rock, men kan gillar en och annan popdänga eller nån elektronisk låt (dock har jag inga problem om du inte gillar det). Jag har ett stort behov av ensamtid, men uppskattar samtidigt att umgås med folk. Jag kan vara väldigt blyg, men blygseln släpps ofta när jag väl har lärt känna personen.

Jag söker likasinnade människor för vänskap. För mig är det viktigt att vänner emellan kan acceptera varandra som man är liksom respektera varandras olikheter och stötta varandra. Jag personligen fungerar bättre ihop med udda människor än mer ”normala”.

Skicka mig ett PM om ni är intresserade ;)
Hildurrr
 
Inlägg: 71
Anslöt: 2012-06-02

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Minka » 2012-10-03 9:55:28

Hej

I inväntan på att få tid att starta min utredning för aspergers/add så söker man vänner som man kan umgås med när man har tid, ork och lust. då jag är väldigt säker på att jag har aspergers så har man ju några ''rastypiska'' betende, utan att någon ska missförstå mig så har man vissa beteende både socialt och icke socialt som är beskrivet för aspergare. Kontakterna skulle gärna uppskattas inom kronoberg, men annars så går väl allt ann. Då jag har svårt att skapa nya kontakter har de gjort att man inte har knappt några vänner, och de vänner man har verkar inte förstå att man känner som man gör ibland :)

Jag är en film- och musikfreak, gillar djur främst hästar, hundar och reptiler. Sitter oftast med ett handarbete eller bok i hand, men de förekommer även att man bakar. Har även alltid varit svag för gammal arkitektur från typ 1400- och 1500 talet. Så någon med liknande intressen skulle uppskattas.
Minka
 
Inlägg: 26
Anslöt: 2012-04-14
Ort: Växjö

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Mooxz » 2012-10-03 10:38:31

Hej!
Jag heter Micke och bor i Sandviken i en etta med min flickvän. Har AS diagnos sen 5 år tillbaka. Jag är extremt blyg så söker först och främst vänner att chatta/smsa med, och kanske i framtiden träffa. Jag sitter mest vid datorn om dagarna, men gillar även att promenera.
Mooxz
 
Inlägg: 36
Anslöt: 2012-04-26

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav goldensun » 2012-10-04 22:37:14

Copy-and-paste från min egen tråd.
Gör ett försökt till att skaffa lite nya vänner här :)
Är 31 och finns i Södermanland. Jag har tyvärr inte så många vänner då det ibland blir som det blir när man har asperger, men vill gärna ha lite nya vänner. Jag fungerar relativt bra socialt men det beror lite på dagsformen; har dock svårt för stora grupper med människor och stojiga miljöer, så fester/krogen är inte riktigt min cup of tea. Är ensamstående förälder och intresserad av det mesta.
goldensun
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2012-05-26

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Karlstad » 2012-10-06 3:33:35

Jag är en trevlig kille på 34 år har asperger och ocd söker likasinnad person att prata med. Du kan vara lugn jag är seriös o vill ha kontakt obs du bör vara i min ålder 25-35 så vi kan prata. Jag gillar att sitta vid datorn, umgås med kompisar de få jag har samt djur o natur o film. Det var väl allt hör av dig.
Karlstad
 
Inlägg: 90
Anslöt: 2012-09-29

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav sussi83 » 2012-10-06 18:43:57

sussi83 skrev:Jag är en tjej som söker vänskap med andra tjejer som har AS och ADHD. Jag känner att det vore skönt att kunna umgås med folk som förstår hur det är. Självklart ska väl huvudsyftet vara att ha roligt och umgås. :D

Jag gillar iaf träning på gym, promenader med hunden, film och diskussioner. Det finns inga krav på att du ska gilla samma saker som mig men vore trevligt.

Är 28 bast och bor i Stockholm, vore praktiskt om du bodde i närheten av Sthlm eller nära iaf. Jag har väl inga speciella önskemål på ålder.

ha det! :-)005


Jag skulle bara vilja lägga till/ändra några saker. :)
För det första har man nu hunnit bli 29 år.
Sen tar jag tillbaka att enbart tjejer önskas som vänner, jag skulle även uppskatta pojkar/killar/män som vänner! :D
Det skulle också uppskattas om du har studerat vid högskola eller just nu gör det, så vi kan diskutera om saken. Men inget krav som sagt.

Ha det fint. :-)Happy
sussi83
 
Inlägg: 2765
Anslöt: 2010-10-21
Ort: Betongen

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Pandakatt » 2012-10-11 14:10:39

Kille, 19 år ( 20 i december )
Söker internet vänner/IRL vänner.


Om mig
. 19 år gammal
. Bor i kronobergs län
. Pluggar distans
Personlighet
. Fått diagnosen Aspergers
. kreativ
. Snäll
. Omtänksam
. Lugn
. Stöttande
. Blir ofta trött rätt snabbt på nya saker om jag tycker det är tråkigt
. Spontan i visst sällskap
. Kan vara rätt pratsam av mig om jag lär känna personerna bra
. Tendens att oroa mig för mycket för mitt eget bästa
. Jag är ingen djur människa

Intressen/Fritid
. Se på film & tv-serier ( Älskar alla Sci-fi/fantasy serier/filmer )
. Spela tv-spel/data spel ( Det stora intresset )
. Pluggar just nu Matte och ska göra det ett år framöver
. Går sällan ut (Något jag vill ändra på)
. Ett fåtal kompisar, tyvärr träffas vi endast på internet åh nästan aldrig IRL

Den jag söker
. Omtänksam, snäll, stöttande
. Tycka om filmer/tv-serier
. Lite av en nerd men inget måste
. Om du är spontan och hoppig är det en bonus


Saknar den där personen som man kan dela något speciellt med, ger mig längtan och hopp att stiga upp på morgonen. Tjejen jag bara kan vara med.
Har sjukt svårt med det här att ta kontakt första gången, funkar inte alls bra utanför internet världen.

PMa mig om det verkar intressant :)
Pandakatt
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2012-10-11

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav ThatGuy » 2012-10-12 23:22:13

Först vill jag bara säga "Uhhhhh!", läste igenom den gamla kontakt tråden och kom till sista sidan i förhoppningen att det va slutet, sen kommer jag hit (wtf).
Som ni kanske listat ut så har jag inte orkat läsa igenom hela den här tråden (än), så jag skriver väl lite om mig istället!

Diagnos: Aspergers (Själv diagnos, är på väg till läkaren för riktig diagnos)
Kön: Man
Ålder: 26
Bor: Stockholm
Söker: Kvinna :-)Hug
Intressen: Datorspel, Poker, Film, Drömma+Sova :-)ZZZ, Djur och Filosofi.
Ointressen: Respektlösa människor, dvs dom som aldrig tänker sig för.
Lite info om mig:
Har haft ett säsongsjobb dom senaste fem åren där man jobbar på sommaren och är ledig på vintern, då brukar jag resa utomlands och har varit i Asien 3 år i rad (gillar att resa alltså).
Har börjat tröttna på det här jobbet dock och har andra mål i livet nu, vill göra lite mer meningsfulla saker typ som att hjälpa andra.
Är trevlig, omtänksam, halv snygg :wink:, inte över smart men intelligent nog att förstå vad som är rätt och fel (inte för att något sådant existerar lol).
Mitt motto i livet är att aldrig ha några förväntningar, men att man alltid ska ha förhoppningar! :-)005

Hör av dig, snacka eller träffas spelar ingenroll! (bits ej :-)018)
ThatGuy
 
Inlägg: 31
Anslöt: 2012-10-12

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Miche » 2012-10-16 0:18:09

Eftersom det har hänt saker nyligen i mitt liv så har jag bett en moderator att plocka bort mitt gamla inlägg i den här tråden och lägger härmed in ett nytt.

Jag:
Man(?) på 52 år, har två barn (tonåringar) som bor hos sin mamma (själv bor jag f.n. hos min mamma på 91 år). F.n. hoppas snart bli egenföretagare inom IT men lever just nu på soc.

Bor i Stockholm men jag är rätt flyttbar inom Mälardalen inom pendlingsavstånd från mina barn.

Intressen:
Jag är programmerare sen drygt 30 år tillbaka så jag kan lite om datorer...
Tycker gamla tåg är kul och gillar att köra bil.
Skulle önska att få chansen att köra rally eller folkrace el. liknande.
Förutom det så gillar jag det här forumet så pass mycket att jag blivit forumtekniker.

Söker:
Vänner av alla de slag, människor som jag kan prata om allt möjligt med (förutom standardämnen så som väder och annat som inte engagerar) och vara öppen inför.

Har du barn är det inget hinder, jag gillar barn.

Humor är viktigt.

Att notera:
Jag orkar inte läsa tråden så om rätt person skrivit här kommer jag inte att se det, men om du tror att du är den jag söker så svara med ett PM (klicka på knappen precis här nedanför).
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Issa Jesus » 2012-10-18 16:55:53

hej!

jag har vatt här ett par månader.
för att ni ska lära känna mer vem jag är och, vill ni höra
mer vem ja e så skriv här, eller pm´a mig.

okeej! då kör vi^^

________________________________________________________

här är frågor som beskriver litet av det man sysslar med,
och vem man är. i världen, och i den andliga världen.


(först nårra frågor från aspergersforumet.)



vad är er ålder? : 40 år, ungefär, beror på hur man räknar.

kön : man

har du en diagnos?: schizofreni? det säger de iaf.

har du barn?: jao, två barn. de bor inte hos mig, de bor hos mitt ex.

är du under en aspergerutredning?: ne, inte än iaf....

vart bor du?: norrland.

_____________


(och här är frågor från gruppen, "att dela Kristus med varandra')


Lovar du att vara sann? : Jesus är Vägen, Sanningen och Livet.
( det kristna livet, livsstilen )

Du heter : Issa Jesus, lärjungen magnus.

Smeknamn : bara magnus.

Beroende av : Gud, i den sanna heliga triologin i himlen.

Vem behöver du mest just nu : förbön, om att kunna vandra på
den symboliska knivseggen, och det handlar om makt och sånt.

Vad får du oftast komplimanger för? : för att jag är snäll.

Vad säger du för att imponera på någon? : Sanningar.

Hur imponerar man på dig? : man tar sitt kors, och följer Jesus.

Brukar du skratta för dig själv? : mjo, ibland ere så märkligt det som händer, så man fnissar^^

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? : taxibilen är strax framme.

Var bor du? (Säg åtminstone landskapet) : luleå.

Trivs du där : eh, nje jag vill till arken. i kungsängen.

Nästa mål i ditt liv : överleva tills hösten.

Hur svarar du i mobilen : hallå?

Vem ringde du senast? : kanske min mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen : vi sade inget särskilt,
jo vi pratade om en demon som plågar oss.

Antal timmar sömn inatt : 2-4 timmar.

Brukar du komma i tid : ne. men jag förstår det du menar, jag var lurad av en demonfurstinna.

När mår du som bäst : när jag och Gud, abba, Fadern Herren, är i gemenskap.

När blev du fotad senast : ? hela tiden. filmar gör de också.

Hur känner du dig just nu : avkopplad, varvar ner av att röka tobak. och börjar komma tillbaka
till Trosgrunderna igen, jag har varit på mörkervandring, för att hitta getterna
som fanns i stora mörka vildmarken. de ville vara ateister osv.

Vanligaste färg på dina kläder : blå. ibland, på natten - morgonrock.

Vad saknar du : en levande bibel.

Hade du en bra kväll igår : nå det var prövningar.

Favoritdryck på morgonen : mjölk.

Är du blyg? : nej. kanske ibland ;)

Sysslar du med någon idrott : promenader ibland.

Vill du hellre ha mail än brev : vanliga brev. e-mail kan vara fel på, mixtrade med.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet : ja, när det gäller Jesus Kristus.

Är du nöjd med ditt liv : inväntar det som ska ske.

Vad gör du i morgon : sover!.

Vad är det värsta du vet? : genetisk kod, som är "perverterad", jag undviker dåligt umgänge, idkar bra umgänge.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? : ca 900 kr, cigg å mat.

Vad behöver du just nu? : frid.

Vad längtar du till? : evigheten.

Har du bra vänner och äkta vänskap? : vet man verkligen vilka som är ens vänner?
den som gör Guds vilja, är min vän.

Vad använder du för shampoo? : billigaste.

Vad är det finaste du fått? : nåd över mina synder. "Sanningens ljus".

En speciell dag du minns : mitt vuxendop i kalixälven.

Vem ringer du när du är arg/ledsen : min mamma. mor ulla-britt.

Gillar du golf: njet.

Vilken tid gick du upp idag : typ 07:30

Är det okej att gråta : de går att dricka, när man gråter av törsten.

När grät du senast : när jag lyssnade på loreen - euphoria.

Laddar du ner musik och film från Internet : inte nu längre.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? : ge till de svältande barnen.

Bär du glasögon eller linser : glasögon.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder : nej.

Solar du ofta : tycker om Ra, men dyrkar gör ja inte, Imm o Tep!

Är du bra på att laga mat : kan om jag behöver. fläskkött är inte tillåtet, för grisen är helig.

Är du flygrädd : eeh ja och nej.

Vilken är din favoritglass : jordgubbs glass.

Tycker du om sushi : jo. fisk öht är smarrigt^^

Vad äter du helst när du ser på film : snacks.!

Har du tandläkarskräck : ja.

Är du morgon- eller kvällsmänniska : morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du : blågrå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns : det är möjligt, men minns inte när.
jag har lätt till tårar, blir lätt rörd av att se Gud i andras handlingar, deras sång, och kärleken.

Biter du på naglarna : nej.

Röker du : ja, det ingår pågrund av att jag inte stressar så mkt då.

Hur ofta tränar/motionerar du : promenader.

Senaste låt du hörde :

Har du svarat i sanning? : jo jag är sanningsenlig <3


hoppas svaren var till nytta?


hälsningar

Issa Jesus,
lärjungen magnus.
Issa Jesus
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 2242
Anslöt: 2012-01-06
Ort: lulea, atlantis.

Återgå till Träffar



Logga in