hur går man ur!?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: hur går man ur!?

Inläggav Sheyen » 2012-07-26 20:45:58

LarNor skrev:jag har nu skurit mig flera gånger i armen. tyvärr upptäckte jag att jag inte kunde lägga upp bilden.
radera mig och allt jag skrivit NU annars kanske jag såsmåningom, när jag vant mig vid smärtan, går djupare och på känsligare ställen.
är det inte så Liebert att mänskligt psykiskt lidande underprioriteras för att bevara diskussionen är ju viktigare eller hur?

Men lägg AAAAAAV. Om du nu har en bild kan du ladda upp denna. Vad du gör nu är att du försöker hota vår forumägare. Det är fan illa, ska jag säga dig.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav Fenren » 2012-07-26 20:46:22

det finns tydliga regler som du har godkänt, oavsett om du läst dem eller ej.

hot kommer man inte långt med i livet.
Fenren
 
Inlägg: 7847
Anslöt: 2009-09-03
Ort: Min Mamma

Re: hur går man ur!?

Inläggav LarNor » 2012-07-26 20:47:55

Sheyen skrev:Men lägg AAAAAAV. Om du nu har en bild kan du ladda upp denna. Vad du gör nu är att du försöker hota vår forumägare. Det är fan illa, ska jag säga dig.


Jag har inte hotat forumägaren.
LarNor
Inaktiv
 
Inlägg: 210
Anslöt: 2012-03-04

Re: hur går man ur!?

Inläggav Titti » 2012-07-26 20:53:33

Admin

Det är riktigt att jag inte är särskilt tillgänglig just nu och det har privata familjeskäl. Dock har jag låst tråden nu.

Om LarNor, eller någon annan, skrivit något speciellt känsligt någonstans brukar vi vara tillmötesgående och redigera i inlägg, tex om någon berättat för mycket som kan avslöja ens verkliga identitet. Det går också bra att ta bort all personlig information ur sin profil och inte logga in mer.

Men vi tar inte bort varken inlägg eller trådar.
Titti
 
Inlägg: 9003
Anslöt: 2007-09-16

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in