Kontakt önskas (del 1)

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: atoms, Alien

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Gustovich » 2011-06-18 14:49:38

Jag är kille 22 år, vet inte vad jag söker riktigt det mesta verkar trevligt :) Har ju inga andra vänner eller haft några flickvänner med AS så det hade kanske varit roligt att lära känna några

Är singel och bor i Karlshamn Blekinge, Jag gillar att spela datorspel och se film när jag inte är med kompisar eller ute och festar. Jag kan en del om datorer också.

Fick min AS diagnos för några veckor sedan ungefär
Gustovich
 
Inlägg: 128
Anslöt: 2011-06-17
Ort: Karlshamn

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav citalol » 2011-06-23 23:59:11

Hejsan! Är en 20 årig kille, bor i stockholm. Har haft diagnosen i snart ett år, inte helt trygg med den än.

Har inte lyckats skaffa mig några vänner, utan känns mer som jag har bekanta som jag träffar då och då. Så skulle vilja träffa folk runt min ålder för att se på bio, snacka, spela basket/fotboll/spel, äta/fika, etc.

Har inget 'specialintresse' utan anser mig vara duglig i det mesta, även fast än jag sitter mycket vid datorn kan jag inte säga att jag är värst kunnig eller tycker om datorspel så himla mycket, mest som tidsfördriv känns det som.

Film, musik och sport är väl sådant som jag tycker om mest, även här kan jag inte säga att jag är någon 'finsmakare' när det kommer till konst, så jag har oftast en rätt så mainstream 'smak', tror detta har lite med att jag försöker vara så normal som möjligt. Inte så att jag lyssnar på radio eller gillar action mer än annat men det får gärna vara påkostat (denna syn ändras från dag till dag).

Låt inte det andra stycket beskriva mig till fullo, jag provar mycket gärna nya grejjer även om jag kan vara lite skeptisk ibland! Kanske inte vill lyssna 7 gånger i veckan på ditt specialintresse om det gäller flyg eller eller tåg men jag försöker vara open minded.

Kommer inte på mer just nu, är det något som undras så fråga gärna, jag svarar på allt (trevligt)!
citalol
Inaktiv
 
Inlägg: 100
Anslöt: 2010-10-16

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav hysteriskt » 2011-07-01 17:04:04

Tänkte att det var dags att skriva i denna tråden då jag 1. Söker kontakt och 2. Har varit medlem på detta forumet sedan våren 2008.

Är en drömsk AS-flicka på tjugoett år, döptes till Anna men hade hellre hetat April eller Alice (båda med engelskt uttal).

Att sitta framför min egna öppna spis i mitt hus i en bokskog är något som jag drömmer om. Men jag vill inte sitta där helt själv... Dels vill jag ha mina katter med mig och sedan så skulle jag vilja ha lite männskligt sällskap i form av vänskap. Någon att dela sina djupaste hemligheter med, någon att kunna skratta med eller bara skriva ett långt brev till och nästa dag hitta ett likalångt svar i brevlådan (eller inkorgen).

Jag värderar ärlighet och lojalitet. Vill prata med folk som är omtänksamma, snälla, känsliga och varma. För sådan är jag själv.

Jag älskar att pyssla, brukar klippa och klistra ihop små glittriga scrapbooking-papperslappar med små kärleksfulla meddelanden på. I stil med "Ett leende kan förgylla någons dag". Och sedan lägger jag en sådan på t.ex. bussen till stan.

Magi och det övernaturliga är något annat som intresserar mig mycket.
Jag älskar att läsa böcker, gärna böcker om tarotkort, det övernaturliga eller helt enkelt vanliga romaner. Är ett Harry Potter-fan.

Tycker om att lära mig språk, speciellt kinesiska & teckenspråk. Funderar på att börja på en kinesiskakurs till hösten.

Något som jag gör ofta är att skriva brev, texter eller dikter. Har börjat på en självbiografisk roman men inte kommit längre än ett halvt wordsdokument... :lol: Men tanken har funnits där i många år! Behöver dock en spark i baken för att komma igång!

Har även en mörkare sida med ångest och självskadeproblematik,
men som jag dock håller på att ta mig UR!
Fick min AS-diagnos våren 2008. Nu är det en dum läkare som håller på att krångla med den, han vill ta bort den. Men alla i min närhet är övertygade om att jag har Asperger, så... ja, never mind. Låt han hållas, sålänge han inte plockar bort diagnosen. Han kan ju börja med att läsa min utredning! :x icon

Mitt motto: sprid kärleken! :-)153

Hör gärna av er om något utav detta lät som något era öron/ögon gillade!
Anna
hysteriskt
 
Inlägg: 796
Anslöt: 2008-04-04
Ort: Skåne

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Livitux » 2011-07-03 2:20:56

Dags för mig att söka en kontakt då.
Heter Alexander, är drygt 20 år (fyller strax) och bor i Stockholm. Har väl vetat jag haft asperger en större del utav mitt liv och försöker göra det bästa av det.

Personligheten är glad och positiv i umgänge, men i grunden skulle jag nog påstå jag kan vara något skygg. Blyg har man nog alltid varit och visst har det blivit svårt i många situationer. Fast med ökade krav genom åren har man lärt sig dölja det där rätt bra, for better or worse... Annars är jag väl en rätt lugn person, ganska godhjärtad kanske som gillar att lyssna och hjälpa andra personer. Man har ju själv haft sina perioder så det är lätt att sätta sig in menar jag.

Intressen är typiska asperger drag skulle jag säga - dator, sci-fi / övernaturligt och manga på det. Fast man har ju definitivt börjat bli lite sliten framför burken speciellt nu i mitten av sommaren. Man känner sig lite ensam, ja mer än vad det behöver vara kanske. Dagens läge verkar bara vara sprit och nattliv och man kan ju inte bli något annat än utanför i slutändan.

Så finns det någon trevlig individ här med liknande intressen eller tankar får ni gärna höra av er. Finns heller inget krav att bo i närheten det är ju det här vi hade internet för i början. :)
/Alex
Livitux
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2011-07-03

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Knug » 2011-07-06 0:23:05

Ok, då är det dags för knugen.

Kille 36 från Uddevalla.
Söker likasinnade från området.
är du en söt tjej så är det ingen nackdel :-)

Är på utredning för add just nu,
har aspiga drag.

Finns du i området, messa kanske kan hitta på nåt kul..


Tjena
Knug
Ny medlem
 
Inlägg: 4
Anslöt: 2011-01-22
Ort: Uddevalla

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav biologic » 2011-07-15 15:05:53

Jag sällar mig till mängden och snor någon annans mall. :P

Jag är 25 år och tjej. Bor ensam. Vill ha lite fler vänner med AS, killar som tjejer. Jag finns på MSN och vill gärna ha kontakt där, fråga om adress. :)

Personlighet
. Är i startgroparna för en AS-utredning, skall få träffa neuropsykolog snart.
. Småförvirrad
. Snäll
. Impulsiv då och då, har lite koncentrationssvårigheter (ADD?)
. Har svårt att skapa sociala relationer, men "klickar" det med någon så kan jag prata med denne som om vi känt varandra i flera år. MSN går bättre än IRL.
. Jobbar heltid och pluggar lite vid sidan om
. Har sjuk humor
. Gillar diskussioner med lite djup i
. Gillar ordning och reda
. Nörd i hjärtat
. Har katt, men är ingen "Crazy cat lady". ;)
. Har ett mindre antal IRL-vänner som jag träffar då och då, de flesta bor i andra städer.


Intressen/Fritid
. Kolla på film och TV-serier (helst med någon kompis), jag gillar komedier, skräck och Burton-filmer
. Surfa på nätet, sitta vid forum
. Fotografera
. Teckna
. Akvaristik (men detta har jag inte ägnat mig åt på ett tag, skall börja igen)
. Inredning & antikviteter
. Just nu läser jag väldigt mycket om AS och NPF-diagnoser, så; psykologi


Den jag söker
. Kille eller tjej för vänskap
. Gärna nördig
. Humoristisk
. Trevlig, ärlig människa
. Gillar film
biologic
 
Inlägg: 1522
Anslöt: 2010-10-09
Ort: Blekinge

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav BigPete » 2011-07-20 3:13:29

Ptja why not, provar jag också :P

32 år, bor norrut (ovan dalälven :P)
Egenföretagare med aspergerdiagnos, rätt roligt när man kommer på något nytt att göra för att man får ett nytt specialintresse. Skatteverket är galen på mig med mina många olika branschinriktningar :D

Är inte sådär jätteintresserad att hitta någon att gå på café med, då jag avskyr just den sociala grejjen.

Men att snacka med folk är alltid kul, män som kvinnor.

Har rätt skruvade intressen, inget större än det andre men de skiftar lite vad jag pysslar med för tillfället.
IT, datorer, mobiltelefoner, programmering, fordon stora som små, film och humor.

Är själv rätt humoristiskt lagd och det är sällan långt mellan tokerierna, någon brukar alltid skratta i min närhet inom loppet av en halvtimme.

Jag är däremot väldigt allergisk mot personer som konstant ska beklaga sig hur dåligt allt är, eller hur synd det är om dem.
Så är du en sådan person, kontakta mig inte :P
Klart man får ha åsikter och känna sig själv nere ibland, men inte HELA tiden :mrgreen:
BigPete
 
Inlägg: 144
Anslöt: 2011-06-17

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav solus » 2011-07-25 7:58:36

Jag är 29år, Kille/man. Bor ensam i lägenhet. Söker ett förhållande med kvinnor runt min ålder. Boende i Jämtland och vart du bor är inte så noga, finns en lösning på det mesta.
Ärlig och rak på sak, hellre frågar jag efter nått jag eventuellt missuppfattar än att det ska bli fel nånstans.

Mina intressen är djur och natur, dator/internet och spel, jag fridyker och tränar kampsport.
Film och serier har också ett stort utrymme för min uppmärksamhet.

186cm ~80kg och blond, vad folk säger så ser jag bra ut, men smaken är som baken.
Den jag söker ska vara ärlig, pålitlig och vara snäll, om du är attraktiv är det ett "plus".

Har AS och ADHD, vad du har eller inte har är inte så noga för mig så länge du uppfyller "kraven" ovan (ärlig, pålitlig och snäll).

Var inte blyg, hör av dig.. i värsta fall slutar det med att vi är vänner.
solus
Ny medlem
 
Inlägg: 11
Anslöt: 2010-08-28

Hej!

Inläggav Leffe » 2011-07-27 16:53:30

Hej!

Jag är en man som bor i Stockholmstrakten. Jag är intresserad av antropologi och skrivande/journalistisk och är intresserad av att utbyta idéer med någon/några som delar detta intresse. Annars tycker jag också om bl.a. aikido.
Leffe
 
Inlägg: 157
Anslöt: 2009-07-07
Ort: Lidingö

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav puppy » 2011-08-01 13:21:34

Jag reggade mig för att jag halkade in här och råkade läsa en annons från en
tjej som var lik mig, så jag ville svara på hennes annons. Efter att jag reggat
mig och funderat lite så vill jag inte störa någon när det gått så pass lång
tid, och mycket kan ha hunnit förändrats i ens liv. Så jag sätter in en annons
själv och ser om någon känner att de vill ha kontakt.

Jag är en kille på 43 som inte bryr mig speciellt om ålder och utseende. Är vi
intressanta så är vi intressanta liksom.

Om jag minns rätt just nu så är min diagnos Aspergers, OCD, någon sorts Autism Spektrum Störning och Social Fobi (inte varit ute på 5 år ungefär).

Jag är en drömmare och en tänkare. Har alltid funderat och tänkt mycket mer än vad jag gjort. Vill inte specificera vad jag söker; om du känner dig lockad så svara för du är troligen den jag söker då!

Jag kan vara din fantasi! Vi kan leka över nätet, MSN, Ventrilo, Mumble, Skype
osv men dels är jag blyg i verkligheten och dels har jag social fobi och vill
inte träffa någon alls. I alla fall inte inom överskådlig framtid. Däremot är
jag snäll, ärlig och lätt att snacka med. Ärlighet är en viktig egenskap för jag
hatar oärliga människor.

Stor djurvän är jag också och icke djurvänner blir nog aldrig mina vänner.

Jag gillar också 'övernaturliga' saker som telepati, klärvoajans, utanför
kroppen upplevelse, orgasm utan fysisk kontakt, UFOs, andar, energibanor mm.

Jag gillar att sjunga ibland och tycker det är kul att lyssna på andra glada
amatörer som också kan dela med sig på kul. Spelar tyvärr inget instrument.

Mörker...är mysigt! Avslappnande...avstressande...svalkande...lugnande.

Musik? Allt möjligt, men jag tål inte jazz. Det är rena tortyren för mig.

Och jag älskar ljudet av vatten! Rinnande vatten, regn, vattenfall, duschen..

Datorspel, TV-serier och att drömma är mina favoritsysslor tror jag.

Jag gillar vibbar och att vara på samma våglängd, mer än att behöva spendera år på att försöka lära känna en person och försöka få den personen att förstå mig.

Hur mycket jag än skriver här så kommer jag att vara rädd att jag utelämnat något viktigt som jag borde ha tänkt på.

Om det känns rätt så släng över ett PM =)
puppy
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2011-07-31

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav datorn0rden » 2011-08-06 2:13:23

Hej på er alla!

Jag är en ung man på 24 år med AS. Mitt främsta intresse är datorer och mer eller mindre allt som hör där till.

Jag pluggar på högskola om dagarna och på fritiden så tittar jag gärna på en film eller spelar World of Warcraft. Jag surfar runt mycket på forum och lyssnar på spotify också hehe ;)

Vad söker jag då?

Kanske någon som vill chatta över msn och lära känna varandra och utbyta erfarenheter?

Kön eller ålder spelar ingen roll.

Sedan så kanske någon vill träffas IRL, jag bor i Vänersborg så om någon bor i närheten så kanske man kan hitta på något? Vem vet :) hehe

Så skicka gärna massor med pm till mig nu så lovar jag att jag kommer att bli riktigt glad :D
datorn0rden
Ny medlem
 
Inlägg: 4
Anslöt: 2011-08-06

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Koboshi » 2011-08-08 12:23:49

Hmmm får väl testa om detta funkar...

Jag:
Man, nyss passerat 39, straight, 175 - 177 cm (beroende på när jag mäter mig), bor i Halmstad, född augusti 1 - 72 i Alingsås.

Gillar:
Anime, rc flyg, F1, filmer, dataspel m.m.

Jobb
Officiell titel är ekonomiassistent men jag har hand om internet och intranetet här så titeln säger lite av vad jag gör. Det är en bidragsanställning men det är skönt att ha något efter så många år utan.

Söker
Kitsune no watashi (min räv) ^_^. En tjej så klart... Men även vänner att prata med/umgås med.
Koboshi
 
Inlägg: 1479
Anslöt: 2009-07-10
Ort: Halmstad

Tänk att...

Inläggav Miercoles » 2011-08-13 14:31:06

...ibland önskar jag att jag hade nån mer tjejkompis än de få jag har. Någon som man kan diskutera fysik, metafysik, medvetande, ET, och filosofera liknande med. Jag bor i stor-Stockholm, är en miljömedveten 37-årig i grunden ateist som försöker vara fördomsfri. Tycker om att sitta på café (gärna billiga sådana...). /Miercoles
Miercoles
 
Inlägg: 30
Anslöt: 2009-06-10
Ort: Stockholm

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav fingal12 » 2011-08-14 11:08:17

Visst jag skulle också gärna få kontakt med någon, men då jag egentligen inte tror på det, och det har sina randiga orsaker som jag inte vill ta upp här, så skulle jag väl inte skriva något här, men gör det ändå. Det sägs ju att hoppet är det sista som lämnar en.

När det gäller den sk beskrivningen av en själv, så är jag egentligen fel person för det, det skulle iså fall de få som ev känner mig göra, men då dom inte är närvarande så får jag försöka skriva en kort en.

Är 56 år, intressen tja dom flukturerar med vad jag känner och hur jag mår, dvs det kan ändras. Barn, nej det har jag inte, visst känner en saknad men förstår samtidigt att det är inget som jag kommer att få uppleva, tyvär kan jag ibland tycka. Usch tappade den sk berömda tråden, vet inte vad jag ska skriva mer. Ni som vill veta mer får väl skicka pm. Jo till sist, tillhör det manliga släktet av någon orsak. 8)
fingal12
Inaktiv
 
Inlägg: 145
Anslöt: 2008-10-04
Ort: Hufvudstaden

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav KaosPrinsessa » 2011-08-17 20:45:36

Ja jag vet att jag har skrivit här förrut men den kontakt jag söker nu är väldigt specifik. Jag söker nämligen brevvänner och då menar jag inte e-mail utan riktiga brev.. snail mail.
Jag gillar nämligen att skriva brev men jag har ingen förutom mamma att skriva till och det skulle vara trevligt att ha någon annan än hon att skriva till.
KaosPrinsessa
 
Inlägg: 3153
Anslöt: 2010-10-10
Ort: Cardiff, Wales

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Darklight » 2011-08-26 1:02:21

Hey! Varför inte ge detta ett försök även jag =)

Jag är en kille på 18 år, som person är jag väldigt blyg och tillbakadragen. Alltid ärlig till tusen, snäll och lyssnar alltid/sviker aldrig personer (Nu var det här med att beskriva sig själv :roll:
Mitt största 'problem' är nog att jag är socialt ovan och blir extremt nervös i sociala sammanhang, jag säger gärna inte mer än vad jag måste även fast jag egentligen vill.

Däremot är jag tvärtom i skrift, då jag gärna har en tendens till att skriva lite för mycket ibland.
Tror att jag har AS, men inget jag har fått en diagnos på ännu.

Söker främst personer runt min ålder (tjej som kille, jag gillar egentligen inte att sätta en specifik ålder men föredrar att få kontakt med något sånär jämnåriga 16-20 men något år hit och dit spelar inte så stor roll), som har lust att chatta över msn till en börjar för att sen se vart det leder helt enkelt. Spelar ingen roll om du har AS eller inte. Skulle inte ha något emot att träffas i verkligheten, om det skulle bli så!

Jag har precis börjat på komvux, det är det enda vettiga jag egentligen gör nu på dagarna plus gymmet förståss (två gånger per vecka). Innan det har jag bara suttit hemma klistrad vid datorn för jag helt enkelt mådde för dåligt att orka ta tag i skolan & annat för jag hade en despression och allmänt jobbiga år därinnan. Men sedan 5 månader tillbaka så känner jag att min depression har gått över och jag har slutat upp med allt mitt beroendeframkallande datorspelande börjat träna och mår mycket bättre nu.

Utöver det spenderas resten av tiden jag får över nu framför skärmen med Spotify och diverse forumläsning/youtube/facebook/filmtittande m.m.! Jag är väldigt film & musik intresserad, men har inget direkt specialintresse. Kanske min ovanliga musiksmak och att jag gillar kan nörda en hel del olika sorters filmer ibland, men inget direkt jag fastnar för som jag har gjort med annat.

Förut som yngre var jag Harry Potter/Sagan om Ringen/Star Wars nörd, är fortfarande intresserad och så men inte alls den nörden som jag var då. Har även samlat på autografer, men det intresset har jag släppt med brist på intresse. Det har nog varit mitt största specialintresse i livet hittills.

Göteborg är närmaste storstaden för mig. Var inte rädd att skicka ett PM till mig, om jag skulle verka lite intressant! Jag är bits faktiskt inte och är snäll för mesta :)
Darklight
 
Inlägg: 21
Anslöt: 2011-08-24

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Nakata » 2011-08-26 18:40:56

Tänkte att det var dags för mig att lägga in en annons här då ensamheten tär rätt mycket på mig just nu. Så vem är jag då?

Tjej/kvinna (även om jag inte riktigt ser relevansen i det hela, är lite "anti" mot allt vad könsroller heter) på 21 år som studerar vid Uppsala universitet. Mina främsta intressen är att vara i naturen, läsa böcker om sådant som intresserar mig (har en viss fäbless för gamla ryssar som använde sig av långa filosofiska dialoger; typ Gogol och Dostojevskij samt historiska skildringar), resa, gå på teaterföreställningar, äta god mat och dricka goda viner. Jag är för övrigt engagerad i samhällsfrågor och aktiv i SAP.

Jag har, iallafall inte än så länge, någon diagnos men misstänkt högfungerande AS. Kan väl föra mig hyfsat i sociala sammanhang även om jag tycker det är jobbigt. Föredrar pretentionslöst, ärligt och rakt umgänge utan massa "krusiduller".

Söker vänner, manliga som kvinnliga, för vänskapsrelationer eller kärleksrelation. Jag ser gärna att du är någon som gillar att diskutera, har likartade intressen och kanske inte besitter värderingar som avviker jättemycket från mina egna (nazister och andra icke-demokrater undanbedes). Ses mer än gärna IRL men mail-kontakt kan vara ett första steg.

Låter det intressant? Skicka ett PM isåfall så kan vi byta mailadresser!
Nakata
Ny medlem
 
Inlägg: 12
Anslöt: 2011-04-14

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Linus » 2011-08-29 0:32:19

hej! är en kille på 15 år. Bor i Arvika. Är lite dålig på att prata i telefon men skriva medelanden eller träffas funkar helt okej. Singel sen ett år tillbaka. söker inget speciellt men om nån vill så är det bara att skicka ett meddelande. :)
Linus
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2011-08-29

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav 12312qw » 2011-08-29 20:25:20

Jag är en tjej 22år.

Bor 4mil söder om Växjö på en liten gård, har sambo hundar och hästar.

Jag har diagnosen AS, har stor kunskap om vad det betyder för mig varför jag ändå lever ett gott liv. Söker efter vänner att prata med, rida med eller träna hund tillsammans med. Gillar även att se på film och dricka kaffe :)

Som person är jag jordnära, öppen, tillåtande och omtänksam. Jag har ett väldigt stort intresse i psykologi, beteendevetenskap och etologi. Just nu är jag speciellt intresserad av hundars beteende och inlärning varför jag tränar väldigt mycket med våra två hundar. Gillar som sagt även att rida, vill någon i närheten komma ut och rida med mig vore det roligt.

Skicka gärna ett pm.
12312qw
 
Inlägg: 49
Anslöt: 2009-02-13

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav shibedibato » 2011-08-30 16:43:18

Tjej, ca 20 år, Umeå, Högfungerande Autism och lite annat.

Kampsport
Film
Naturen
Oerhört snäll
Dator
Promenader
Mat

Söker någon att dela livet med, insidan mer värt än utsidan. Killar, ca 22-30 år som vet någorlunda hur man tar hand om sig själv. Långvarigt förhållande.
Är väldigt okomplicerad person egentligen, men har såklart mina egenheter.

Helst någon i området (20 mil?) då jag ogärna flyttar.
shibedibato
 
Inlägg: 473
Anslöt: 2009-06-21
Ort: Borta?

smått asexuell

Inläggav alexnordh » 2011-09-02 13:14:40

men gos sugen aspie-kille söker nån som fattar att man inte riktigt "passar" på öppna dejtmarknaden. Är man fattig och förtidspensionär platsar man inte på spray så att säga *svart humor saknas inte, verkligen* . Lika bra att köra öppet, så här är mitt telefon : 0730-771832
alexnordh
Ny medlem
 
Inlägg: 14
Anslöt: 2011-05-27

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav BBollplanket » 2011-09-02 15:21:20

Hej alla!

Det här kanske är en lite annorlunda kontaktsökan, men jag försöker ändå =)

Jag är en 19-årig bisexuell tjej som söker tjej/kille runt 20 år med erfarenhet av antingen AS eller annan psykisk ohälsa och gärna är lite intellektuell.

Jag har själv Asperger och OCD samt återkommande depressioner, därför söker jag dig med lite tålamod och är trogen. Mina främsta intressen är psykiatri, idrott, havet, min motorcykel och fiske. Låter kanske lite torrt, men jag tycker mycket om andra saker också. Älskar bland annat intellektuella diskussioner! =)

Känner du dig intresserad, kille som tjej (behöver inte bara vara för kärlek!), maila mig gärna då via länken i min profil eller skicka ett PM.

Hoppas att iallafall någon svarar =)

:) :) :)


Admin
Redigerade bort en privat mailadress.
BBollplanket
Ny medlem
 
Inlägg: 8
Anslöt: 2010-07-27
Ort: Stockholm

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav LNScaster » 2011-09-02 21:36:14

Hej,
Jag är en kille på 27 år som söker en tjejkompis. Min bostadsort är Falun, Dalarna, och där bor jag på ett aspergerboende. Mina intressen är gitarr, musik och film. På dagarna arbetar jag hos min farbror som har travhästar. Annars så ska jag snart börja på ett ställe i Falun som kallas Möbelreturen. Jag är en väldigt snäll person...

Hör gärna av dig till mig, med meddelande eller mail: (linus.carlsson@aol.se)
LNScaster
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2011-09-02

Re: Kontakt önskas (del 2)

Inläggav Mymlan » 2011-09-04 9:38:00

Hej!
Också jag tänkte prova på detta nu.
Är en 19-årig ung finlandssvensk kvinna som söker såväl kvinnliga som manliga vänner här i åldern 20-30 år. Kanske även nåt mer än vänskap om du är man. Jag bor i Korsholm (ungefär mittemot Umeå) i ett, vad personalen kallar boende, men som jag kallar vanligt radhusområde. Bor alltså i egen lägenhet, men någon kommer och pratar med mig/hjälper mig med vad jag behöver hjälp med varje dag. Som det står på min profil har jag Aspergers, ADHD och Tourettes syndrom. Även om touretten varit obefintlig i flera år nu. Går ett mellanår på en yrkesskola nu, och mina intressen är väl mest att vara med de vänner jag har, surfa omkring på datorn, gå på stan ibland, lyssna på musik motionera då jag har tid och ork, resa då jag har tid och pengar... Försöker vara social, vilket jag enligt mig själv blivit mycket mer än vad jag var förr. Tveka inte att ta kontakt, jag är inte farlig :-) Ifall du vill ha email/msn är det också bara att fråga efter det.
Mymlan
 
Inlägg: 344
Anslöt: 2011-08-06

Återgå till Träffar



Logga in