Borde Barn och föräldraskap vara ett slutet forum?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: atoms, Alien

Inläggav stenbock66 » 2009-05-12 16:33:49

Vad bra att ni alla snackat om detta och en ändring blivit till, till viss del...Men jag undrar då fortfarande lite över det "ägaren" skrev...

På AspergerForum finns det enbart en avdelning som är helt stängd och det är PA. Detta för att svåra livsfrågor ska kunna diskuteras där, under så stor trygghet som möjligt.

För oss var detta väldigt svåra livsfrågor, det viktigaste, jobbigaste och tyngsta som hänt oss efter så många år av ett rent helvete, på ren svenska med skola, myndigheter osv.
Är inte det lika värt som detta PA?

Jag har fortfarande trott mig vara trygg från början att skriva här...och har bett om ursäkt att jag var så naiv och jag vill fortfarande ha bort mina inlägg och kommer aldrig mera skriva inlägg här, som handlar om vårat liv överhuvudtaget...Och då har jag inte lämnat ut några personnamn eller sånt, ändå känns det helt fel att i efterhand få reda på att man inte alls är så trygg här som man trodde!

Nu ger jag mig...blir bara stressad av detta och jag skulle bara skirva ut min frustration i elaka ord till slut...Då jag just nu känner mig både kränk och trampad på att våran svåraste livsfråga inte anses mer värd...än andras som får ha tryggheten att skriva bakom lås och bom....

SNÄLLA, ta bort mina inlägg, trådar!
Senast redigerad av stenbock66 2011-05-04 19:26:42, redigerad totalt 1 gång.
stenbock66
 
Inlägg: 103
Anslöt: 2007-12-02

Inläggav Titti » 2009-05-12 21:04:02

stenbock66 skrev:SNÄLLA, ta bort mina inlägg, trådar!


Admin:

Tyvärr så kommer det inte att ske. Det finns andra före dig som bett om samma sak och svaret har varit nej då och det är det nu också.

Men finns det egennamn, platser etc som du tycker avslöjar för mycket skall jag gärna redigera bort dem om du anmäler dessa inlägg och preciserar vad du vill ha ändrat.
Titti
 
Inlägg: 9003
Anslöt: 2007-09-16

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in