Vem modererar vilken avdelning?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Vem modererar vilken avdelning?

Inläggav Ensamflickan » 2009-04-02 8:15:40

Jag har på senare tid fått veta att alla som står uppräknade som moderatorer inte är moderatorer för alla avdelningar. Skulle det inte vara bättre om bara den/de som ansvarar för en viss avdelning står som moderator där, om man vill kontakta den ansvariga moderatorn för en viss avdelning via pm t ex?
Senast redigerad av Ensamflickan 2011-05-04 18:45:36, redigerad totalt 1 gång.
Ensamflickan
Inaktiv
 
Inlägg: 1491
Anslöt: 2007-03-16

Re: Vem modererar vilken avdelning?

Inläggav Titti » 2009-04-02 8:31:53

Ensamflickan skrev:Jag har på senare tid fått veta att alla som står uppräknade som moderatorer inte är moderatorer för alla avdelningar. Skulle det inte vara bättre om bara den/de som ansvarar för en viss avdelning står som moderator där, om man vill kontakta den ansvariga moderatorn för en viss avdelning via pm t ex?


Jag har försökt redigera detta så att alla som står som moderatorer verkligen modererar just i den avdelning där de står. Självfallet skall det vara så. Enda undantaget är att vi tre som har Adminstatus (vars namn står i gult i listan på indexsidan över inloggade medlemmar) har rätt och möjlighet att moderera över hela forumet.

Hittar du ett fel så meddela mig det så skall jag kontrollera det och, om det stämmer, rätta till det!
Senast redigerad av Titti 2011-05-04 18:45:36, redigerad totalt 1 gång.
Titti
 
Inlägg: 9003
Anslöt: 2007-09-16

Inläggav Ensamflickan » 2009-04-02 9:16:05

Aha, det är ändrat nu. :)
Ensamflickan
Inaktiv
 
Inlägg: 1491
Anslöt: 2007-03-16

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in