Nätdejting på gott och ont!

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav LordNelson » 2023-01-07 8:48:52

Jag har bara sett Romare i nån intervju. Hon verkar lite udda och då tar det nog längre tid att träffa nån som passar. Män kan nog ändå vara intresserade av att ha sex med henne och sen inget mer. Liknande problem måste ju finnas för kvinnor som ser väldigt bra ut men som mannen av någon anledning inte kan tänka sig som partner.

Flashback skrev:
Det är skumt hur Malou försöker trösta med att det inte bara är hennes fel utan "ett konstigt system". Skulle hon sagt likadant om en oattraktiv man var där och gnällde?
__________________
LordNelson
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 4790
Anslöt: 2010-06-25

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Paladinen » 2023-01-07 11:57:45

@LordNelson, nej det skulle hon inte. Hade en oattraktiv man vart där och gnällt så skulle han förnedras och kallas incel.

Västvärldens feministiska hyckleri
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Alien » 2023-01-07 13:46:30

LordNelson skrev:Jag har bara sett Romare i nån intervju. Hon verkar lite udda och då tar det nog längre tid att träffa nån som passar. Män kan nog ändå vara intresserade av att ha sex med henne och sen inget mer. Liknande problem måste ju finnas för kvinnor som ser väldigt bra ut men som mannen av någon anledning inte kan tänka sig som partner.

Flashback skrev:
Det är skumt hur Malou försöker trösta med att det inte bara är hennes fel utan "ett konstigt system". Skulle hon sagt likadant om en oattraktiv man var där och gnällde?
__________________

Men Amanda Romare är inte oattraktiv. inte till utseendet iaf. Om hon var udda till sättet är en annan sak.

Det skulle gått lika illa för mig om nätdejting funnits när jag var ung. Eftersom jag inte skulle legat på första dejten skulle jag troligen aldrig kommit ens till en andra dejt. Antingen för att männen inte var intresserade av någon relation el för att de fann mig för udda el inte tillräckligt vacker för en relation.

Alltså jag ifrågasätter påståendet att kvinnor har det så jäkla bra när det gäller nätdejting. Är man ute efter att få ligga med så många som möjligt, ja då har de det bra. Men det hade de kunnat få genom att gå på krogen också. Är man ute efter något mera seriöst, då blir man ofta besviken.

Det verkar också som om Romare uppgav all stolthet och integritet, dvs hon satte inte tillräckligt värde på sig själv i sin desperation. Och då satte förstås männen inte heller något värde på henne. Hon offrar allt för att få en pojkvän men förgäves.

Moralen, etiken och mina egna värderingar och krav har liksom hyvlats ner mer och mer för varje dejt.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Alien » 2023-01-07 14:07:05

Paladinen skrev:@LordNelson, nej det skulle hon inte. Hade en oattraktiv man vart där och gnällt så skulle han förnedras och kallas incel.

Västvärldens feministiska hyckleri

Nej, det skulle Malou inte gjort. Du är ju helt förblindad av ditt feministhat.

Om en man skulle skrivit en underhållande och säljande bok om sitt misslyckade nätdejtande så skulle Malou intervjuat honom precis som alla andra hon intervjuar. Hon skulle givetvis inte förnedrat honom.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Paladinen » 2023-01-07 18:58:33

Alien skrev:
Paladinen skrev:@LordNelson, nej det skulle hon inte. Hade en oattraktiv man vart där och gnällt så skulle han förnedras och kallas incel.

Västvärldens feministiska hyckleri

Nej, det skulle Malou inte gjort. Du är ju helt förblindad av ditt feministhat.

Om en man skulle skrivit en underhållande och säljande bok om sitt misslyckade nätdejtande så skulle Malou intervjuat honom precis som alla andra hon intervjuar. Hon skulle givetvis inte förnedrat honom.


Nej jag är inte bländad av feministhat utan jag säger sanningar och det är inte alltid uppskattat av feminister och vänsterfolk och personer som tror på intersektionalitet och genusvetenskap att få höra sanningen för det skakar om deras bubbla som dom lever i.
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav tvilling99 » 2023-03-05 20:51:33

Jag vet inte hur många som jag har pratat med om nätdejting genom åren,män som kvinnor i alla möjliga åldrar,ingen har fått ut något vettigt av det!
Jag undrar verkligen varför?
tvilling99
 
Inlägg: 8398
Anslöt: 2007-05-07
Ort: malmö

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav slackern » 2023-03-05 23:23:53

tvilling99 skrev:Jag vet inte hur många som jag har pratat med om nätdejting genom åren,män som kvinnor i alla möjliga åldrar,ingen har fått ut något vettigt av det!
Jag undrar verkligen varför?


Hur har det gått för dom på vanliga dejter? Har dom skaffat sig partner och barn eller är dom fortfarande ensamstående?
slackern
 
Inlägg: 43751
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav LordNelson » 2023-03-05 23:39:17

slackern skrev:
tvilling99 skrev:Jag vet inte hur många som jag har pratat med om nätdejting genom åren,män som kvinnor i alla möjliga åldrar,ingen har fått ut något vettigt av det!
Jag undrar verkligen varför?


Hur har det gått för dom på vanliga dejter? Har dom skaffat sig partner och barn eller är dom fortfarande ensamstående?

Nätdejting verkar funka bäst för frånskilda kvinnor som vill få till sex med yngre män. För män, dåligt.

Nätet är träskpaddornas paradis.
LordNelson
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 4790
Anslöt: 2010-06-25

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav tvilling99 » 2023-03-06 1:08:08

slackern skrev:
tvilling99 skrev:Jag vet inte hur många som jag har pratat med om nätdejting genom åren,män som kvinnor i alla möjliga åldrar,ingen har fått ut något vettigt av det!
Jag undrar verkligen varför?


Hur har det gått för dom på vanliga dejter? Har dom skaffat sig partner och barn eller är dom fortfarande ensamstående?

Det är nog blandat,det är många jag inte har någon kontakt med numera
tvilling99
 
Inlägg: 8398
Anslöt: 2007-05-07
Ort: malmö

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Någon » 2023-03-07 9:57:21

Vetenskapens värld på SVT igår handlade om nätdejting.
Det var ett par olika forskare som studerat beteenden på dejtingsajter/appar och så var det intervjuer med enskilda användare plus ett par, som träffats via nätet. Paret hade snabbt både blivit ihop och bildat familj, enligt forskarna var hur snabbt det går vanligare just vid nätdejting, jämfört med andra sätt att träffas.
Någon
 
Inlägg: 814
Anslöt: 2021-05-06
Ort: Stockholm

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav atoms » 2023-03-11 7:28:10

Någon skrev:Vetenskapens värld på SVT igår handlade om nätdejting.
Det var ett par olika forskare som studerat beteenden på dejtingsajter/appar och så var det intervjuer med enskilda användare plus ett par, som träffats via nätet. Paret hade snabbt både blivit ihop och bildat familj, enligt forskarna var hur snabbt det går vanligare just vid nätdejting, jämfört med andra sätt att träffas.


Det var ett intressant program, vore nyttigt för ofrivilliga singlar att kolla på.
atoms
Moderator
 
Inlägg: 18069
Anslöt: 2009-05-05
Ort: Norrköping

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav LordNelson » 2023-03-11 8:04:09

atoms skrev:
Någon skrev:Vetenskapens värld på SVT igår handlade om nätdejting.
Det var ett par olika forskare som studerat beteenden på dejtingsajter/appar och så var det intervjuer med enskilda användare plus ett par, som träffats via nätet. Paret hade snabbt både blivit ihop och bildat familj, enligt forskarna var hur snabbt det går vanligare just vid nätdejting, jämfört med andra sätt att träffas.


Det var ett intressant program, vore nyttigt för ofrivilliga singlar att kolla på.

Vet inte på vilket sätt du tyckte programmet var intressant men det tyckte jag också. Det gulliga paret var väl ungefär i livet där jag var för drygt tio år sen när jag träffade någon, i deras situation vill man ju vara. Nu identifierade jag mig mest med kvinnan som körde lastmaskin på bruket. I mitt huvud dejtar hon killar som hon tycker är fräscha, dom sätter på henne och sen blir hon dumpad.

Båda får mig att må dåligt. Gulliga paret för att jag inte fått det som dom och ensamma mamman….ja…hur fan kan man säga på tv det händer man träffar flera olika män samma helg för att knulla om man har barn som säkert kommer se programmet.

Han supersmittspridaren som satte på allt är en samhällsfara och borde låsas in på Säter.
LordNelson
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 4790
Anslöt: 2010-06-25

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Alien » 2023-03-11 15:27:29

Jag såg också på detta avsnitt av Vetenskapens värld, Nätdejtingboomen:

Förr träffades man på krogen, i jobbet och genom bekanta. Idag uppstår de flesta parrelationer via dejtingappar. Det här är en omvälvande förändring som forskarna nu studerar noggrant. Vad betyder det för relationerna och för samhället att man hittar sin partner på helt nya sätt.
https://www.svtplay.se/video/jxpBPgQ/ve ... tingboomen

Är det positivt el negativt?

Det negativa är att man börjar se på sina dejter som konsumtionsvaror. När det finns oändligt många att välja på så sätter man mindre värde på dem. Vi människor är inte gjorda för så stor valfrihet.

Det positiva är ju att det går undan. Som för paret Emilia och Oskar. Sex första gången man träffas, beslut om barn fyra månader senare och första barnet kom exakt nio månader efter beslutet (nu hade de två). Alltså bara 13 månader efter första träffen hade de redan barn ihop. Tydligen fanns både kemi och samma målmedvetenhet. Rent demografiskt en stor framgång. De som träffas på vanligt sätt, där tog det längre tid till första samlaget, längre tid till hopflyttande/bröllop och längre tid till barn.

Sedan skulle det vara intressant att veta om det var någon skillnad på förhållandets längd. Dvs tog det oftare slut för nätparen ("lätt fånget lätt förgånget"), var deras förhållanden tvärtom stabilare el var det ingen skillnad alls? Det är nog för nytt för att finnas forskning om.

Ett annat resultat var fler engångsknull för kvinnorna. Nu kunde de ligga runt utan att någon visste om det. Inte enbart positivt tycker jag (hej klamydia, gonorré, syfilis och hiv).
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Richard » 2023-03-15 8:46:54

Jag föredrar att först bli kompis med tjejen först. T.ex. brukade jag umgås med två tjejer som också var på min sysselsättning. Vi hade jätteroligt, hittade på en massa bus, gick på bio, drack vin, rökte på o sen föreslog den ena att vi skulle ha sex o gå på swingersklubb. Motvilligt följde jag med, 2 ggr...

Men lite senare träffade jag ytterligare en väninna till en av kompisarna som jag umgicks med lite först, sen började vi gå ut på egen hand o sen blev vi ihop.

Men man kan naturligtvis träffas via nätet o först bli kompisar, man behöver inte gå all in för romantik o sex direkt. Har många väninnor jag träffat via nätet utan att vi är ihop eller har sex. Men som är mina vänner.
Richard
 
Inlägg: 3405
Anslöt: 2005-10-12
Ort: Ängelholm

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav solkysst » 2023-07-06 9:59:26

Jag nätdejtar eftersom jag tycker det är lättare än att dejta irl. Hur som helst måste man ju förr eller senare träffas om man vill ha ngt seriöst. Tycker det brukar kunna vara skönt att ha förberett med några frågor innan isåfall för att kunna få det att flyta på och undvika stel tystnad. En bra lista med första dejtenfrågor är https://passionerad.se/forsta-dejten-fragor/, har själv fått tips där som jag tycker fungerade bra.

Kul tråd förresten, fick mycket inspiration :-)Happy
solkysst
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2023-07-06

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Paladinen » 2023-07-07 8:37:13

Richard skrev:Jag föredrar att först bli kompis med tjejen först. T.ex. brukade jag umgås med två tjejer som också var på min sysselsättning. Vi hade jätteroligt, hittade på en massa bus, gick på bio, drack vin, rökte på o sen föreslog den ena att vi skulle ha sex o gå på swingersklubb. Motvilligt följde jag med, 2 ggr...

Men lite senare träffade jag ytterligare en väninna till en av kompisarna som jag umgicks med lite först, sen började vi gå ut på egen hand o sen blev vi ihop.

Men man kan naturligtvis träffas via nätet o först bli kompisar, man behöver inte gå all in för romantik o sex direkt. Har många väninnor jag träffat via nätet utan att vi är ihop eller har sex. Men som är mina vänner.


Det dåliga med att först bli kompis är att då kan tjejen i fråga avsexualisera dig och då blir du förpassad till the friend zone och har man hamnat där så är det skitsvårt att ta sig därifrån.

Tjejen kommer se dig som vilken tjejkompis som helst ist för en potentiell sexpartner/livspartner.
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Skogkatt » 2023-07-09 15:22:25

Angående dejting, jag läste en intressant historia. En kille köpte två biljetter till en konsert. Sen skrev han på facebook att han hade två biljetter till den konserten och han ville gärna ta med någon dit och frågade om någon ville vara med. Och han fick faktiskt hundratals svar. Det var ju ganska enkelt och smart egentligen, enkelt sätt att träffa folk. Och man har något gemensamt, båda gillar samma musik. Man kan ju göra detta med vad som helst egentligen, konserter eller något annat.
Skogkatt
 
Inlägg: 6147
Anslöt: 2021-10-02

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Alien » 2023-08-19 14:54:48

Paladinen skrev:
Alien skrev:
Paladinen skrev:@LordNelson, nej det skulle hon inte. Hade en oattraktiv man vart där och gnällt så skulle han förnedras och kallas incel.

Västvärldens feministiska hyckleri

Nej, det skulle Malou inte gjort. Du är ju helt förblindad av ditt feministhat.

Om en man skulle skrivit en underhållande och säljande bok om sitt misslyckade nätdejtande så skulle Malou intervjuat honom precis som alla andra hon intervjuar. Hon skulle givetvis inte förnedrat honom.


Nej jag är inte bländad av feministhat utan jag säger sanningar och det är inte alltid uppskattat av feminister och vänsterfolk och personer som tror på intersektionalitet och genusvetenskap att få höra sanningen för det skakar om deras bubbla som dom lever i.

Du har inte kommit med några som helst belägg för ditt påstående om Malou utan bara fördomar och förtal. Varför skulle programledaren Malou velat förnedra sina intervjuobjekt? Hon intervjuar både män och kvinnor.

Det må vara att män som klagar över misslyckade dejter kan skällas för "incels" på nätet liksom kvinnor skälls för att vara "rabiata feminister". I verkliga världen är det en annan sak, där förväntas man visa hyfs och vanlig artighet.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Alien » 2023-08-19 15:27:16

En ny bok om nätdejting, Kärlekens lagar: hur nätdejting förändrar våra relationer av Marie Bergström.

UNT 19 augusti 2023 skrev:Dejting via appar kan ge våra romantiska ideal en törn – men gör också att väldigt många blir ihop. Det visar Marie Bergströms bok "Kärlekens lagar" som undersöker hur nätdejting förändrat vårt sex- och kärleksliv.

Nätdejting har gått från tabubelagt och marginaliserat till att bli det vanligaste sättet för par att bildas i Sverige. Men hur har det blivit så – och vad har det fått för konsekvenser?

En som undersökt det är Marie Bergström, sociolog och författare till boken "Kärlekens nya lagar" (Fri tanke förlag) som handlar om hur nätdejting förändrat vårt sex- och kärleksliv.

– Den kanske största skillnaden är att när du träffar någon via nätet så blir dejtingen diskret, det vill säga den har ingen koppling till vårt övriga sociala liv. Det kan ge en tjusning att träffa någon man aldrig skulle träffat annars, säger Marie Bergström.
https://unt.se/kultur/livet/artikel/upp ... a/l6q6pqer

Dvs om man betar av alla möjliga i bekantskapskretsen/på jobbet så riskerar man att få dåligt rykte. Med nätdejting kan man knulla runt med en massa främlingar utan att riskera ryktet. På köpet får man ett större urval när man letar den stora kärleken. Men vi söker ändå någon som liknar oss i t ex ålder, utbildning och intressen.

Nätdejting verkar inte generellt ha gjort att vi i högre grad träffar någon som är olik oss, utan även på nätet söker vi likhet. En studie från USA tyder dock på att nätdejting kan öka sannolikheten att vi träffar någon av en annan hudfärg.

Det verkar oromantiskt med nätdejting men lyckas tydligen ofta. Det gäller förstås att det finns sexuell attraktion, samma värderingar och mål (båda vill ha ett seriöst förhållande) och en del gemensamma intressen.

Ett par singlar som fortfarande söker en stadigvarande partner intervjuas.

– Egentligen skulle jag gärna träffa någon via jobbet men jag arbetar i en mansdominerad bransch och jobbar långa dagar, säger Tobias ...
---
– Och jag skulle vilja träffa någon genom att gå på salsa eller sjunga karaoke, men hur ska jag som ensamstående mamma ha tid med det? Att swipea fem minuter innan jag går och lägger sig blir liksom det som jag har tid med, säger Zamangwe...
---
Zamangwe och Tobias är båda singlar, bor i Uppsala och använder dejtingappar i hopp om att träffa en partner. Hittills har de inte särskilt positiva erfarenheter av nätdejting. Ändå säger de båda att de inte skulle vilja att apparna försvann då de spar tid och gör att de når människor som de annars inte skulle träffa.

På nätet går det undan. En del har alltför bråttom. De kanske är bara intresserade av sex, inte av relationer.

– Jag har blivit utskälld för att jag inte velat ligga på första dejten, säger Tobias.

– Och jag har varit med om killar som skriver i sin profil att de vill ha något seriöst men som när man matchat direkt skriver "Ligga?". En gång när det hände mig skrev jag "Inte ens en middag först?". Och då skrev han "Middag efter?". Det blev en direkt avmatch, säger Zamangwe.

Om man betänker hur det går till i filmer och serier så träffas paret av en slump och det säger typ bara pang. Det är så det ska gå till enligt romantiska ideal. Men i verkligheten är folk mer praktiska och effektiva. Dejtingappar är ju så tidsbesparande.

– Apparna gör dejting effektivt och visar oss tydligt vad vi söker i en partner. Men att så många par träffas genom nätdejting tyder på att många finner vad de söker, oavsett vad de tycker om processen.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46228
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Sharpshooter » 2023-08-19 16:48:53

Nätdejting verkar ha fungerat för mig (till sist, höll på i säkert 6 mån. Tinder fungerar inte), men det blev till att söka sig till ett annat land... Dock ett rikt europeeiskt. Jag hade tur att hitta någon som är över min liga, utseendemässigt är hon en 9:a på snygghetsskalan, tar sin mastersexamen nästa år och är operasångerska. Men ja, i Sverige skulle jag inte ens kunna dejta en enögd 80 åring. Svenska kvinnor har... svenska krav. Så nästa år gifter vi oss och jag flyttar utomlands.
Sharpshooter
 
Inlägg: 220
Anslöt: 2022-04-27

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Skogkatt » 2023-08-19 18:39:12

Sharpshooter skrev: Så nästa år gifter vi oss och jag flyttar utomlands.


Seriöst? Så bra, grattis. :)
Skogkatt
 
Inlägg: 6147
Anslöt: 2021-10-02

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Sharpshooter » 2023-08-19 18:59:15

Skogkatt skrev:
Sharpshooter skrev: Så nästa år gifter vi oss och jag flyttar utomlands.


Seriöst? Så bra, grattis. :)


Tack så mycket :)). Yes, i sommar var jag till hennes hemland och hon var två veckor i min sunkinga sketna etta... För att jag ska få stanna så måste vi gifta oss.
Sharpshooter
 
Inlägg: 220
Anslöt: 2022-04-27

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Richard » 2023-08-22 9:31:04

Lite grejer jag brukar göra innan man ses (inte alltid dejting, men att träffa folk IRL som man mött på nätet). Om man t.ex. har samma intressen eller är lite nyfikna på varandra, så:

1. Var säker på att den du skriver med använder sin äkta identitet! Kanske det viktigaste, fejkar man namn så är det så klart nått som inte stämmer. Kolla upp personen på t.ex. MrKoll. Det kan låta lite som om man snokar i dennes privatliv, men jag anser det nödvändigt. Inte heller fel att kolla Lexbase heller anser jag.

2. Kolla på tidigare inlägg av personen, har denne skrivit mycket kan man få en rätt bra bild av hur denne är. På en dejtingsajt finns det kanske inte så mycket att titta (jag menar inte att man ska hacka motpartens konto o snoka). Men om det finns spår av personen.

3. Ha ett telefonsamtal med personen, helst ett videosamtal så att man med 100% kan veta att personen är äkta. Även då kan man få en känsla av hur personen är. Att byta bilder (alltså vanliga, inte typ nakenbilder) med varandra ger också en bra bild av personen.

4. Säg alltid till någon, en förälder eller någon du kan lita på, när du åker för att träffa någon. Var, vad o vem du ska hälsa på.

Majoriteten av de som finns på forum eller dejtingsajter är inte psykopatiska seriemördare. Men det finns tyvärr många bedragare o fula gubbar som försöker luras.
Richard
 
Inlägg: 3405
Anslöt: 2005-10-12
Ort: Ängelholm

Nätdejting på gott och ont!

Inläggav Sharpshooter » 2023-08-22 9:43:57

Richard skrev:Lite grejer jag brukar göra innan man ses (inte alltid dejting, men att träffa folk IRL som man mött på nätet). Om man t.ex. har samma intressen eller är lite nyfikna på varandra, så:

1. Var säker på att den du skriver med använder sin äkta identitet! Kanske det viktigaste, fejkar man namn så är det så klart nått som inte stämmer. Kolla upp personen på t.ex. MrKoll. Det kan låta lite som om man snokar i dennes privatliv, men jag anser det nödvändigt. Inte heller fel att kolla Lexbase heller anser jag.

2. Kolla på tidigare inlägg av personen, har denne skrivit mycket kan man få en rätt bra bild av hur denne är. På en dejtingsajt finns det kanske inte så mycket att titta (jag menar inte att man ska hacka motpartens konto o snoka). Men om det finns spår av personen.

3. Ha ett telefonsamtal med personen, helst ett videosamtal så att man med 100% kan veta att personen är äkta. Även då kan man få en känsla av hur personen är. Att byta bilder (alltså vanliga, inte typ nakenbilder) med varandra ger också en bra bild av personen.

4. Säg alltid till någon, en förälder eller någon du kan lita på, när du åker för att träffa någon. Var, vad o vem du ska hälsa på.

Majoriteten av de som finns på forum eller dejtingsajter är inte psykopatiska seriemördare. Men det finns tyvärr många bedragare o fula gubbar som försöker luras.


Så är det.

Innan jag gick all in frågade jag efter att få se hennes körkort, videosamtala och få se henne på bild som liten flicka (så att hon inte var en transvestit).

Jag var faktiskt rädd att hamna i hennes frys, något jag berättade om efteråt och det var faktiskt ganska roligt.
Sharpshooter
 
Inlägg: 220
Anslöt: 2022-04-27

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in