Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Vad söker du?

Heterosexuell kvinna söker man för stadigt förhållande.
75
15%
Heterosexuell kvinna söker man för sexträffar.
15
3%
Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande.
217
44%
Heterosexuell man söker kvinna för sexträffar.
102
21%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för stadigt förhållande.
16
3%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för sexträffar.
6
1%
Bisexuell man söker man/kvinna för stadigt förhållande.
8
2%
Bisexuell man söker man/kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell kvinna söker kvinna för stadigt förhållande.
15
3%
Homosexuell kvinna söker kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell man söker man för stadigt förhållande.
9
2%
Homosexuell man söker man för sexträffar.
7
1%
Transgender MtF söker man för stadigt förhållande.
2
0%
Transgender MtF söker man för sexträffar.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för stadigt förhållande.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för sexträffar.
1
0%
 
Antal röster : 489

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav frågvis » 2022-09-23 7:39:58

Jag söker mys och film kring helsingborg trakten.. Vad gör ni stygga tjejer i helgen? Skriv ett DM.. Slide into my DM, och vi kan prata på discord eller ses.
frågvis
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2022-09-23

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Megamack » 2022-09-25 22:43:42

Tjena! Jag är en kille på 23 år och bor i Göteborg. Är en lugn, omtänksam, ärlig och driven person som gillar främst att röra på sig och utöva sporter i naturen. Men provar gärna andra saker också! Nuförtiden så cyklar jag mest mountainbike och paddlar SUP, men spelar även lite frisbeegolf och snorklar. Bor i Sverige när jag jobbar och i Spanien när jag har semester. Jag söker den där tjejen som vill ha ett riktigt förhållande och dela livet tillsammans med mig :-)154 ! Vill gärna att du är runt min ålder (mellan 20 och 28år). Det är bra om du tycker om att röra på dig och hitta på saker emellanåt, annars blir det nog svårt för oss att passa ihop (Självklart tar jag det lite lugnare också men bara ibland). Tveka inte att skicka ett PM om du är intresserad! :D
Megamack
 
Inlägg: 17
Anslöt: 2018-09-28
Ort: Göteborg (Sverige) / Pilar De La Horradada (Spanien)

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Enormouse91 » 2022-09-30 14:00:35

Nyinflyttad i Södertälje, söder om Sthlm, söker nya vänner m.m.
Enormouse91
 
Inlägg: 43
Anslöt: 2011-03-03
Ort: Södertälje

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav LordNelson » 2022-09-30 14:43:54

Tänker när jag läser här att det faktiskt finns många äldre kvinnor typ 40, 50, 60+ som är intresserade av unga killar under 30. Om man inte är ute efter en partner då. Dom är möjligen inte lika kinkiga med om man har Asperger eftersom dom bara vill ha en hyfsat vårdad och snygg kille med hård ### att ###### med.
LordNelson
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 4790
Anslöt: 2010-06-25

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Baskwald » 2023-06-30 18:45:05

Hej! Jag är en kille i Göteborg som söker en kvinnlig bekant, med förhoppning om att kunna utveckla en stadig relation. Jag är 43, gillar bland annat jazz och Electroswing, och spelar gärna brädspel på fritiden.
Baskwald
Ny medlem
 
Inlägg: 10
Anslöt: 2014-11-04
Ort: Göteborg

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Richard » 2023-07-20 8:10:16

LordNelson skrev:Tänker när jag läser här att det faktiskt finns många äldre kvinnor typ 40, 50, 60+ som är intresserade av unga killar under 30. Om man inte är ute efter en partner då. Dom är möjligen inte lika kinkiga med om man har Asperger eftersom dom bara vill ha en hyfsat vårdad och snygg kille med hård ### att ###### med.

Gå på dans, alltså typ Lasse-Stefanz o andra dansband, där finns jättemånga äldre (och vissa yngre) damer. Sist tror jag hann dansa med mer än 10 olika kvinnor, men det blev inte att jag följde med dom hem, även om del antydde att de ville det. O detta var när jag var överviktig. Nämn bara inte att du är en aspie, då blir dom bortskrämda! Möjligen att dom ställer upp på en sympatidans, men det är ju bara tragiskt...

Jag har inget emot kvinnor över 50 år. Jag är 43 år o brukar säga att om jag ska ha nån så bör det vara inom spannet 27-58 år, alltså max 15 års skillnad. Nu vill jag i.o.f. inte ha någon, men det kanske kommer tillbaka?

Jag kan inte ens dansa, men det var bara att följa med i musiken, lärde mig efter första dansen o jag tyckte det var skoj o bjöd upp fler, får man ett nej, så tja, gå vidare, bara att fråga någon annan.

Förresten, jag tycker alltid det är kul med nya vänner (både killar o tjejer), så vill ni, så lägg till mig på Facebook!
https://www.facebook.com/richard.handl/

Du behöver inte säga vem du är här, men gärna att du också har asperger. Så kan vi dela tankar!

EDIT: Vad gäller politik, som jag diskuterar en del här, så spelar dina åsikter ingen roll för mig, jag ser det som en rolig grej att diskutera bara.
Richard
 
Inlägg: 3407
Anslöt: 2005-10-12
Ort: Ängelholm

Återgå till Träffar



Logga in