Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Vad söker du?

Heterosexuell kvinna söker man för stadigt förhållande.
75
15%
Heterosexuell kvinna söker man för sexträffar.
15
3%
Heterosexuell man söker kvinna för stadigt förhållande.
217
44%
Heterosexuell man söker kvinna för sexträffar.
102
21%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för stadigt förhållande.
16
3%
Bisexuell kvinna söker man/kvinna för sexträffar.
6
1%
Bisexuell man söker man/kvinna för stadigt förhållande.
8
2%
Bisexuell man söker man/kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell kvinna söker kvinna för stadigt förhållande.
15
3%
Homosexuell kvinna söker kvinna för sexträffar.
8
2%
Homosexuell man söker man för stadigt förhållande.
9
2%
Homosexuell man söker man för sexträffar.
7
1%
Transgender MtF söker man för stadigt förhållande.
2
0%
Transgender MtF söker man för sexträffar.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för stadigt förhållande.
0
Inga röster
Transgender FtM söker kvinna för sexträffar.
1
0%
 
Antal röster : 489

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Vaniljflickan » 2022-06-13 14:47:16

LordNelson skrev:Fråga 2: Är det vanligt att kvinnor som träffar AS-män inte låter dessa ha asperger utan botar dom? I så fall hur går det till?


Man botar alla med sin kärlek va
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Vaniljflickan » 2022-06-13 14:49:01

Sharpshooter skrev:Ja det ligger ju mycket i det där. Det är nästan som om dessa incels har någon undermedveten superdetaljerad checklista; 10/10 på snygghetsskalan, inom ett snävt åldersspann, samma politiska åsikt och inget bagage. Dessa människor är sällan felfria själva, men autismen omöjliggör denna självklarhet. Sådär var man när man var fjortis - man ställde mycket höga krav på en partner, eftersom man inte förstod hur världen fungerade.


Japp, det är synd det men jag tror att om dessa personer börjar jobba mer på att bli sådana som de faktiskt vill vara så kan de nog attrahera mer av vad de vill ha : )
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Hettan » 2022-06-15 16:26:02

Vaniljflickan skrev:
Sharpshooter skrev:Ja det ligger ju mycket i det där. Det är nästan som om dessa incels har någon undermedveten superdetaljerad checklista; 10/10 på snygghetsskalan, inom ett snävt åldersspann, samma politiska åsikt och inget bagage. Dessa människor är sällan felfria själva, men autismen omöjliggör denna självklarhet. Sådär var man när man var fjortis - man ställde mycket höga krav på en partner, eftersom man inte förstod hur världen fungerade.


Japp, det är synd det men jag tror att om dessa personer börjar jobba mer på att bli sådana som de faktiskt vill vara så kan de nog attrahera mer av vad de vill ha : )

Får jag fråga, är det att de har en kontakttråd för sex som du reagerar på?



Moderator atoms - tog bort kodhärvorna i citaten.
Hettan
 
Inlägg: 591
Anslöt: 2013-05-13

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Vaniljflickan » 2022-06-15 18:00:43

Hettan skrev:Får jag fråga, är det att de har en kontakttråd för sex som du reagerar på?


Alltså det har jag väl säkert åsikter om och sådär men nej, det var inte vad som jag ansåg var sådär brötigt, det var mer hur somliga formulerade sig kring det hela.
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Paladinen » 2022-06-16 5:24:31

Vaniljflickan om du stör dig på hur folk uttrycker sig kring sex i en tråd om tillfälliga sexförbindelser så kanske du inte skall vara aktiv i den tråden.

Det är bara en liten tanke sådär
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Hettan » 2022-06-16 8:56:49

Vaniljflickan skrev:
Hettan skrev:Får jag fråga, är det att de har en kontakttråd för sex som du reagerar på?


Alltså det har jag väl säkert åsikter om och sådär men nej, det var inte vad som jag ansåg var sådär brötigt, det var mer hur somliga formulerade sig kring det hela.

Vill du/orkar du PMa mig de specifika inläggen som du reagerar på? Nyfiken

Du går till inlägget som du reagerar på, klickar på den här:
https://i.imgur.com/jA1rpIW.png

Sen ser du länken uppe i addressfältet i webbläsaren, copy-paste i pm



Moderator atoms - tog bort kodhärvan i citaten.
Hettan
 
Inlägg: 591
Anslöt: 2013-05-13

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Vaniljflickan » 2022-06-16 13:23:05

Paladinen skrev:Vaniljflickan om du stör dig på hur folk uttrycker sig kring sex i en tråd om tillfälliga sexförbindelser så kanske du inte skall vara aktiv i den tråden.

Det är bara en liten tanke sådär


Kul att du har tankar, du kanske inte borde ligga med tjejer när du inte respekterar dom, en tanke bara sådär.
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Paladinen » 2022-06-16 16:07:51

Vaniljflickan skrev:
Paladinen skrev:Vaniljflickan om du stör dig på hur folk uttrycker sig kring sex i en tråd om tillfälliga sexförbindelser så kanske du inte skall vara aktiv i den tråden.

Det är bara en liten tanke sådär


Kul att du har tankar, du kanske inte borde ligga med tjejer när du inte respekterar dom, en tanke bara sådär.


Vad vet du om vilken respekt jag hyser för kvinnor eller ej och jag ligger inte med personer som jag inte respekterar så du behöver inte oroa dig på den punkten.
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav slackern » 2022-06-16 17:03:52

Paladinen skrev:
Vaniljflickan skrev:
Paladinen skrev:Vaniljflickan om du stör dig på hur folk uttrycker sig kring sex i en tråd om tillfälliga sexförbindelser så kanske du inte skall vara aktiv i den tråden.

Det är bara en liten tanke sådär


Kul att du har tankar, du kanske inte borde ligga med tjejer när du inte respekterar dom, en tanke bara sådär.


Vad vet du om vilken respekt jag hyser för kvinnor eller ej och jag ligger inte med personer som jag inte respekterar så du behöver inte oroa dig på den punkten.


OK ska jag dra den slutsatsen att ni två inte kommer att ha en dejt att ni ligger för långt ifrån vad gäller politik och värderingar överlag?
slackern
 
Inlägg: 43752
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Vaniljflickan » 2022-06-16 17:04:10

Paladinen skrev:Vad vet du om vilken respekt jag hyser för kvinnor eller ej och jag ligger inte med personer som jag inte respekterar så du behöver inte oroa dig på den punkten.


Du har rätt jag bara hyser starka aningar, vad vet man om något alls egentligen? Hoppas det infinner sig goda relationer och trevligheter för dig oavsett, vill också upplysa dig om att denna tråd är för både förhållanden och tillfälligt sex också. Jag får kika in var jag vill och ha en åsikt. Alla har rätt att få utrymme.
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Vaniljflickan » 2022-06-16 17:07:45

slackern skrev:OK ska jag dra den slutsatsen att ni två inte kommer att ha en dejt att ni ligger för långt ifrån vad gäller politik och värderingar överlag?


Jag skulle nog kunna ha vänskap och relation med oliktänkande personer. Men med respektlösa personer är det mer nej tack.
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav slackern » 2022-06-16 17:28:49

Vaniljflickan skrev:
slackern skrev:OK ska jag dra den slutsatsen att ni två inte kommer att ha en dejt att ni ligger för långt ifrån vad gäller politik och värderingar överlag?


Jag skulle nog kunna ha vänskap och relation med oliktänkande personer. Men med respektlösa personer är det mer nej tack.


Låter som en rätt så sund inställning tycker jag.
slackern
 
Inlägg: 43752
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Freddy Dreadful » 2022-06-16 18:28:32

"If you're all alone
when the pretty birds have flown,
honey I'm still free,
take a chance on me.
Gonna do my very best
and it ain't no lie,
if you put me to the test,
if you let me try."
Freddy Dreadful
 
Inlägg: 865
Anslöt: 2010-09-13
Ort: Tyresö

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Freddy Dreadful » 2022-06-16 19:58:14

Plus att jag har en exemplarisk musiksmak, lyssnar på dina problem och lagar en fantastisk bouillabaisse, ha ha (det skall vara grädde och vitlök i enligt mig)!
Freddy Dreadful
 
Inlägg: 865
Anslöt: 2010-09-13
Ort: Tyresö

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Paladinen » 2022-06-16 22:09:51

slackern skrev:
Paladinen skrev:
Vaniljflickan skrev:
Kul att du har tankar, du kanske inte borde ligga med tjejer när du inte respekterar dom, en tanke bara sådär.


Vad vet du om vilken respekt jag hyser för kvinnor eller ej och jag ligger inte med personer som jag inte respekterar så du behöver inte oroa dig på den punkten.


OK ska jag dra den slutsatsen att ni två inte kommer att ha en dejt att ni ligger för långt ifrån vad gäller politik och värderingar överlag?


Jag kan nog inte se en dejt inom en snar framtid och om vi ligger långt ifrån varandra politiskt och värdegrundsmässigt är svårt att säga då jag inte vet vad vaniljflickan röstar på och vilka värderingar hon har.
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav atoms » 2022-06-16 23:53:42

Nu har Paladinen och vaniljflickan fått säga sitt, och det känns som om det räcker nu. Diskussionerna får inte gå för långt utanför huvudämnet.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
atoms
Moderator
 
Inlägg: 18070
Anslöt: 2009-05-05
Ort: Norrköping

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav KeepThatCandy » 2022-07-06 20:53:41

Jag söker verkligen med lys och lykta efter en flickvän. Provat på de vanliga dating-sidorna, men jag känner mig bara helt missplacerad där. Jag känner inte at t jag just måste träffa någon som har autism, men den ska ha förståelse för hur jag funkar. Och kanske just därav är det kanske bättre att träffa någon med autism.. ja jag vet inte riktigt. Mycket empati är viktigt i alla fall... (vilket kan va svårt... :lol: )

Men annars skulle jag vilja träffa någon som är hyfsat lik mig, inte för att jag älskar mig över allt annat, utan jag ser det mer som att få saker att funka! Har varit tillsammans med tjejer som bara är väldigt lugna, typ social fobi, asperger, autism, introverta. Förutom en som jag tror hade ADHD deluxe, kan säga att det inte funka alls i längden.

Men jag känner att jag har så mycket kärlek att ge och vill verkligen bli kär igen och ha nån att bry sig om, samtidigt som någon bryr sig om mig. Gaah, kan nästan bli kär i kärleken när jag skriver det här hehe. Tänker att jag ska skriva en ordentlig annons sen senare någon vacker dag! :D

När jag känner mig redo! :-)154
KeepThatCandy
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2022-07-06
Ort: Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav kristenman » 2022-07-15 23:02:20

Väldigt erfaren och välutrustad man söker kvinna i Örebro trakten för tillfälligt sex.
kristenman
 
Inlägg: 18
Anslöt: 2017-05-21

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Linda81 » 2022-07-20 23:25:16

Hej

Jag söker min bästa vän, beskyddare och framtida man/sambo.
Du MÅSTE vara vaken och ovaccinerad (mot kovid).
Du gillar barn och djur och du får gärna ha båda. Jag har inget av det, men vill ha.
Du är generös, empatisk, hjälpsam, omtänksam, händig, lyhörd.
Du får inte vara rökare.
Du ska helst bo i Stockholms län.

Lite om mig:
Linda heter jag. Jag är 41 år (men ser betydligt yngre ut) och bor i Märsta (norra Stockholm).
Jag är introvert/INFJ, högkänslig, har ADD och lättare social ångest.
Jag har även en whiplashskada och har vissa hjälpmedel. Lever med sjukersättning, men har sysselsättning via socialpsykiatrin (pga ADD:n).
Som person är jag: väldigt lugn, generös, empatisk, hjälpsam, snäll, omtänksam, händig, barn/ djurkär och VÄLDIGT kreativ.
Jag gillar återbruk, pyrografi, hantverk, fotografering mm.
Något som ligger mig varm om hjärtat är naturlig läkning, läkeörter, eteriska oljor, homeopati och alternativ medicin.
Är tatuerad och har 6 st.
Jag är självklart ovaccinerad.

Jag följer inte trender, gillar inte smink, gillar inte märkeskläder, rösta höger/nationalist, festar & dricker inte alkohol, jag är anti-feminist, jag använder inte p-piller och liknande (kommer aldrig att göra).
Jag lever enligt NoPoo (giftfritt liv).

Jag är helt oerfaren av förhållanden och sex.
Och är blyg och nervös i början, så jag behöver därför få tid på mig att lära känna dig.
Linda81
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2022-05-04
Ort: Märsta, norra Stockholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Richard » 2022-07-22 16:16:51

kristenman skrev:Väldigt erfaren och välutrustad man söker kvinna i Örebro trakten för tillfälligt sex.


Behöver man verkligen söka partner på ett forum om Asperger om man är väldigt erfaren o välutrustad...? :-)063
Richard
 
Inlägg: 3405
Anslöt: 2005-10-12
Ort: Ängelholm

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Jicac » 2022-07-24 13:37:10

Nån som vill träffa en snubbe som bor i skåne? 50 år.
Jicac
 
Inlägg: 200
Anslöt: 2020-10-01

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Paladinen » 2022-07-24 13:57:25

Richard skrev:
kristenman skrev:Väldigt erfaren och välutrustad man söker kvinna i Örebro trakten för tillfälligt sex.


Behöver man verkligen söka partner på ett forum om Asperger om man är väldigt erfaren o välutrustad...? :-)063


Du får tänka på att det är aspisar vi har att göra med. Det hjälper föga att man har ett stort kön när det kommer till att dejta det motsatta könet eller samma kön om man nu gillar det när man är en aspis
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Freddy Dreadful » 2022-08-28 21:39:47

"Jag drömde
jag drömde att jag var önskad
jag drömde om månen som avtar
jag drömde
om den ömhet jag är värd
jag drömde hur det förlorade ordet kom till mig
hur det svävade inom mig
och vällde fram som ett alfabet av tårar
jag drömde om mig
jag drömde om en iskall ensamhet
jag drömde rymden borrade runt sina fästen
och stearinljuset flämtade till
kvar längs veken
lös ett skarpt blått som vägrade dö ut
jag drömde om mig
jag drömde om ett besynnerligt barn
som vände ryggen åt världen
hängd under löv av min röst drack jag farvatten
runt min kropp samlades skuggor
som omfamnade mig"

"Hängd" - Bruno K Öijer.
Freddy Dreadful
 
Inlägg: 865
Anslöt: 2010-09-13
Ort: Tyresö

Kontakttråd för förhållanden/tillfälligt sex för alla kön

Inläggav Msmacke » 2022-08-31 16:59:34

Man 36 från Dalarna söker en kvinna att först lära känna för att se om det finns någon kemi/attraktion.
Msmacke
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 74
Anslöt: 2016-09-07

Återgå till Träffar



Logga in