Kontakttråden (del 2)

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: atoms, Alien

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Lynx-66 » 2021-11-03 22:46:51

Kollar om det finns nån kvinna 45-55 år, som vill ha en träningspartner, promenad eller cykeltursällskap till att börja med.
Nån som inte har behov av att det ska pratas i ett kör, utan man kan trivas i varandras sällskap ändå.
Södra Stor-Stockholm är det som gäller, så det inte krävs så himla mycket planering för att ses.
En fika, en middag, en film eller utställning. Inget pretentiöst, jag är ganska prestigelös.
Nåt jag gärna undviker är att gå på Skansen och få armen avbiten av en krokodil, annars är jag öppen för mycket :lol:
Lynx-66
 
Inlägg: 1954
Anslöt: 2019-11-16

Uttråkad människa som vill göra något 18 år

Inläggav Emidem » 2021-11-15 21:23:29

Hej, är en tjej som är 18 har ett tråkigt liv nästan inga riktiga vänner träffar dem Max 2 g per år.

Vill gärna hitta någon som kanske liknar mig eller som också behöver hitta en vän.

Jag går i gymnasiet och bor i Stockholm ifall man skulle tänka sig träffa mig. Går inte alla dagar i gymasiet så har mycket tid över.


VILL BARA LÄRA KÄNNA NÅGON?……

Jag har inte mycket sociala kontakter så känner mig just för stunden ensam och uttråkad


Skriv bara om ni vill prata ( chatta, sms )
Emidem
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2021-04-27
Ort: Stockholm

Kontakttråden (del 2)

Inläggav existed » 2021-11-26 12:34:36

Hej, jag är en man på 30år.
Bor själv i knivsta (mellan uppsala och sthlm) med en son på 9år.

Har inte direkt några special intressen utan kan göra det mesta, men dator spel och filmer (mest åt skräck hållet) är väl nått. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva men hoppas att någon helst i närheten som också söker ny vänskap.
existed
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2020-03-11
Ort: Knivsta

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Rhinestone » 2021-12-25 5:05:07

Hej, jag är en kille som söker efter en tjej att prata med. :) Föredrar runt 25-35 år men är inte så viktigt. Och ja, bara att prata med för kan ju inte avgöra vad jag tycker om någon förrän jag vet vem den är eller fått se hur den ser ut. Men jag kommer med största sannolikhet att utveckla känslor förr eller senare, för jag brukar få känslor för alla personer som jag gillar, och jag skulle ju inte vilja prata med någon som jag ogillade. Jag är heller inte ett dugg subtil utan brukar bara berätta att jag gillar någon så snart jag kommit fram till att jag gör det.

Har väldigt hög sexdrift, så kollar ofta på porr eller skriver sexnoveller och sånt 1-2 timmar om dagen. Vissa dagar det dubbla. Det är ju bara naturligt och sånt som de flesta gör. Men inte så intresserad av det egentligen, utan tycker mest det är jobbigt att behöva tänka på sånt hela tiden. Känns dessutom mest bara meningslöst att ha sex med någon man inte har känslor för, för det går ju, och kan även leda till känslor, men enbart sånt i sej brukar inte ge mej så mycket motivation att vilja träffa någon.

För, det jag är mest intresserad av är kärlek. :-)154 Bara ren och överväldigande kärlek, som kommer både från hjärtat och sinnet. Helt villkorslös kärlek så att man älskar personen oavsett vad den gör eller säger, och utan att förvänta sej något tillbaka. Ingen svartsjuka men heller ingen vilja att vara med någon annan. Som att det känns som att hela ens liv kretsar runt den andra personen, och man vill göra allt med den, och älskar den mer än sitt eget liv, och tycker det är den mest fantastiska personen i världen.

Det är den enda kärlek jag kan känna, för kärlek bestäms inte av den som är älskad, utan av den som väljer att älska. Såna känslor kommer däremot för min del först efter att man känt varandra ett tag och även träffats, för ju längre man känner någon desto djupare och starkare brukar det bli med tiden. Åtminstone för mej, så när det tagit slut med någon (pga att vi inte passat tillräckligt bra ihop) så har jag mått dåligt över det i flera år efteråt.

Och jag är rent generellt ganska deprimerad pga sånt, så jag kommer väldigt bra överens med deppiga personer. Jag är däremot samtidigt även ganska bra på att låtsas vara glad och positiv, så jag kommer fint överens med andra med. :D

Jag brukar ge de flesta en chans, för vill inte riskera att sortera bort någon som jag kanske faktiskt skulle kunna trivas med. Så skriver gärna ett tag med vem som än hör av sej, för att se hur det känns. Med vissa kan det ju till exempel vara stelt i början men bli betydligt bättre efter ett tag. :)
Rhinestone
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2021-12-22

Kontakttråden (del 2)

Inläggav ntn ntn » 2021-12-31 18:05:50

Hej,

Förra nyårsafton hade jag flytt till samma trygga sommarstuga och satt själv på samma kalla veranda där jag skriver det här. Jag minns det tydligt. Teven visade Billy Wilders "I hetaste laget". Ensamhet kommer ihåg det som lycka glömmer.

Jag minns också att jag "lovat" att det inte skulle upprepas, att nästa nyår minsann inte skulle tillbringas utan sällskap.

Nu, på nyårsafton, känns alltså som ett bra tillfälle att anmäla min närvaro, registrera mig och söka kontakt, vilket jag vanligtvis tyvärr aldrig gör eftersom jag vet inte riktigt hur man gör. Istället gör jag mest sånt som jag någorlunda tror mig veta hur man gör. Det betyder att jag för det mesta jobbar, alldeles för långa dagar. Sen går jag hem, lagar mat och går och lägger mig innan allt börjar om. Till alla intressen och privatliv finns inte mycket energi och ork kvar.

2022 är det hög tid för nåt mer meningsfullt. Så nu sitter jag alltså här med min asperger och funderar på det paradoxala i att å ena sidan ha ett stort behov av rutiner och trygghet, men att å andra sidan behöva en förändring eftersom rutinerna och tryggheten tenderar att gå ut över annat eller bli rent av destruktiva.

Jag tänker att det kanske finns någon annan på forumet som lyckats bryta ett negativt levnadsmönster, tagit sig ur ensamhet eller åstadkommit någon annan positiv levnadsförändring? Hör gärna av dig, eller skriv, i så fall (eller alldeles oavsett om du känner igen dig)! Tack!
ntn ntn
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2021-12-31

Vill få tjej och killkompisar att skriva till

Inläggav Annaclara_96 » 2022-01-05 19:53:01

Hej!
Jag är en 25-årig tjej från Eskilstuna. Söker en brevvän att skriva eller chatta med. Jag fick min autism diagnos när jag var 15 år. Då var jag väldigt negativ till den. Jag kände mig inte bekväm med att kallas för funktionshindrad. Det jag lärt mig nu i efterhand är att det går att skilja mellan handikapp och funktionsnedsättning. Det handlar bara om att man tänker annorlunda och inte ser till helhetsperspektivet. Jag har diagnosen högfungerande autism. Mina intressen är att skriva, måla, läsa, fotografera, sjunga och allt om hundar. Hoppas hitta en kompis med liknande intressen. En person som har inspirerat mig är miljöaktivisten Greta Thunberg som blivit en Världskändis trots den unga åldern. Hon har asperger och ibland kan jag känna igen mig i henne och hur hon tänker. Vore kul om det fanns någon som vill skriva till mig. Kram Clara
Annaclara_96
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2021-08-26

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Egalite1848 » 2022-01-07 14:48:48

Hej! Jag är en 25årig kille med ADHD och autism som bor i Lund och gärna skulle vilja ha en vän. Jag är intresserad av historia och politik och skulle tycka det vore roligt att diskutera sådant med någon.
Egalite1848
 
Inlägg: 45
Anslöt: 2021-12-11
Ort: Lund

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Vaelin » 2022-02-16 19:32:33

Kanske lite långsökt detta men värt ett försök antar jag. Du, tjej i 20 års åldern, satt mittemot mig (kille i 20 års åldern, grå jacka och svart munskydd på) i väntrummet på Vuxenhabiliteringen i Lund idag strax efter lunch. Du tjuvkikade lite på mig, jag tjuvkikade lite på dig, vi fick lite lätt ögonkontakt. Jag borde tagit mod till mig och pratat med dig, men är man socialt konstig så är man. Om du skulle se detta får du gärna skriva till mig.

(Jag hoppas att det går bra att jag skrev det i denna tråden.)
Vaelin
 
Inlägg: 16
Anslöt: 2019-08-07

Kontakttråden (del 2)

Inläggav rasta » 2022-02-19 4:24:15

jag gillar alla som skriver minst en a4 med text :)
rasta
 
Inlägg: 147
Anslöt: 2013-04-05
Ort: Stockholm

Kontakttråden (del 2)

Inläggav nymphet » 2022-02-27 15:38:11

hej jag är en 22 årig tjej i södra stockholm som vill lära känna andra tjejer med ASD

jag har inga nära tjejkompisar och önskar att jag hade det. jag vill gärna träffas irl och umgås.

jag läser upp gymnasiekurser som jag kuggade på komvux. jag gillar tv-spel, kolla på film och serier osv.
nymphet
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2016-08-03
Ort: stockholm

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Paradox77 » 2022-02-27 22:09:29

Hej.
Ny medlem här som är nyfiken på att lära känna nya människor. Jag känner mig nog mest lite vilsen tror jag, men blir gärna kontaktad av dig som gillar löjligt djupa samtal (och med samtal menar jag främst chatt) och sjuk humor. Jag föredrar kvinnor, då jag finner det mer naturligt och lättare att öppna mig för dessa, men utesluter inte dig man (eller övrigt för den delen) om vi klickar.
Paradox77
 
Inlägg: 24
Anslöt: 2022-02-27

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Kingloop97 » 2022-04-19 17:47:08

Hejsan! Snart 25 årig aspie som söker nya vänner, någon eller några att kunna hitta på saker med, kanske gå ut på krogen eller som gillar att spela tvspel/pc.. bara att skriva om det låter intressant.. Bor i Göteborg ^^
Kingloop97
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2022-04-19

Kontakttråden (del 2)

Inläggav xlnt » 2022-04-30 20:38:32

Jag är en kille på 39 år med mild Asperger. Gillar musik, spel, filosofi, träning. Kör löpträning och yoga två gånger i veckan och bor ensam med min katt. Vore roligt att få kontakt med likasinnade. Vi Aspergare måste hålla ihop! :-)Happy
xlnt
 
Inlägg: 158
Anslöt: 2009-01-27
Ort: Stockholm

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Sierra » 2022-05-12 1:07:32

Hejsan jag är av manligt kön och söker efter min bästa vän. :) För jag vill att det hela ska kännas meningsfullt så har inget intresse av ytligare vänner.

Någon som framförallt är ärlig och bra på att kommunicera och prata om känslor och allt möjligt och gärna även är hyfsat intensiv. Stämmer det in på dej? Det kan ju vara läskigt att prata med en ny person men jag är helt ofarlig.

Jag gissar att det trots att du är bra på att kommunicera inte alltid brukar fungera så bra att kommunicera med andra. Vem vet. Men jag är oavsett inte som de där andra personerna som det inte fungerar med isåfall.

Ifall du träffar mej, pga min otroliga filmsmak, så skulle du förmodligen förutom animefilmer från 80-talet få titta på filmer med clowner som sminkar sej själva med frätande syra och strykjärn, dvärgar med amputerade händer som äter glass, nakna gamla män vars bröst är jaguarhuvuden som det sprutar mjölk ur munnen på, människoätande talande björnar, och dansande kannibaler som sjunger om att bygga snögubbar. :)

Gillar även att lära mej nya saker, så kan till exempel nån dag få för mej att försöka lära mej att läsa egyptiska hieroglyfer eller kilskrift, men brukar samtidigt vara väldigt tankspridd, så brukar bli att jag studerar sånt i nån timme och sen tröttnar och börjar syssla med något annat.

Brukar generellt passa allra bäst ihop med personlighetstypen INFP av vad jag märkt, så det vore ju ett plus även om jag inte bryr mej så mycket om den saken. Om du gillar dataspel eller kreativa saker så är det också ett stort plus.
Sierra
Ny medlem
 
Inlägg: 7
Anslöt: 2022-05-10

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Benved » 2022-05-13 5:55:01

Hej alla udda varelser. Jag är en 34 årig kille från Blekinge. Har ingen satt diagnos men allt klickade så sjukt hårt när jag började fatta några år sedan att det var aspergers man hade en släng av. Högfungerande men alltid känt mig annorlunda och gått min egen väg. Varit rätt förvirrad i min uppväxt men känner nu att jag liksom landat i mig själv och förstår att jag nog aldrig kommer fatta det sociala spelet, vilket gett väldigt mycket social ångest förr. Kommer ju alltid va den jag är och skiter numera i om folk ser mig som konstig. Ganska befriande, tar mycket energi att försöka passa in i mallen.

Har ett långt förhållande bakom mig och tänkte att det är dags att se om det finns någon likasinnad go tjej här. Kanske det som behövs, eller blir det katastrof vem vet :D

Bor i hus på landet där jag trivs superbra, har jobb och rätt ordnat liv. Försöker leva så stressfritt jag kan. Trivs i naturen och att hålla mig fysiskt aktiv. Är sociala medier inte ditt största intresse och du spenderar hellre din tid utomhus än på krogen så skriv en rad! :)
Benved
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2021-08-21

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Paladinen » 2022-05-20 8:43:02

Sökes dryckeskamrat i staden där jag bor för trevlig alkoholförtäring på tu man hand.

Jag letar efter en annan aspie/autist som tycker om att förtära alkoholhaltiga drycker som kan bli min nya dryckesbroder/syster

Vi träffas en gång i veckan/varannan vecka på helgen antingen fredag eller lördag hemma hos mig och i vandras sällskap dricker vi oss glada medans vi lyssnar på musik och samtalar om allt mellan himmel och jord

Tidsåtgång cirka 5-6 timmar med start klockan 18:00 och avslut 23:00-00:00 med reservation för att du kan behöva ta en tidigare eller senare lokalbuss hem

Du som söker skall vara av laglig ålder att dricka och kunna handla din egen sprit så minst 20 år men du får gärna vara mellan 35 till 55 (jag är 40)
Du skall inte ha missbruksproblem
Du skall inte nyttja annat berusningsmedel än alkohol i samband med att vi dricker
Du skall inte bli aggresiv på fyllan
Du skall inte bli schizo eller paranoid på fyllan
Du skall inte vara vänster , woke , klimataktivist , feminist eller tillhöra någon annan icke önskvärd ideologi
Du skall icke vara praktiserande religiös (muslimer undanbedes vänligen )
utomeuropeiska individer undanbedes vänligen.
Är du bög så skall du inte försöka böga med mig
Du skall ha råd att köpa med din egen alkohol
Du bör gilla punk och hårdrock/metal
Du får gärna vara sprungen ur arbetarklassen då jag har ett starkt akademikerförakt

I övrigt så är alla välkomna att söka man som kvinna gammal som ung

Låter det intressant skicka iväg ett meddelande i min inkorg så ser vi om vi kan styra upp ett litet dryckesumgänge redan nästa helg.
Paladinen
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 3113
Anslöt: 2020-12-23
Ort: För han är min soldat någonstans i Sverige

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Ovalen » 2022-05-23 13:55:23

Hej, jag är en kvinna på 51 år som söker vänner. Helst kvinnor i det du själv anser vara ”lämplig ålder”. Mig spelar åldern ingen roll, bara du tänker djupt på livet. Man eller annan könsidentitet har heller ingen betydelse om det inte är romantik du söker. Jag är själv gift och har två barn.

Jag har ingen diagnos men får ofta ganska höga poäng på ”aspietester”. Kan ha as och det är troligt att jag har add. Jag har alltid känt mig annorlunda och har aldrig hittat min plats i arbetslivet trots akademiska studier. Inte heller har jag platsat i det sociala livet trots mina ansträngningar när jag var yngre.

Jag är väldigt öppen med mina tankar och känslor och hoppas att du är det också. Jag pratar mycket men syftet med det är inte att du bara ska lyssna, utan min önskan är ett utbyte mellan din och min inre värld. Jag är inte intresserad av småprat, utan av långa, djupa, meningsfulla samtal om till exempel:

Psykologi, mänskliga relationer, självanalyser, våra upplevelser, människans natur,
religioner, andligt, övernaturligt, filosofi,
kulturer, språk, historia, samhälle, politik,
vetenskap, natur, djur, hållbarhet, hälsa
- allt som kan analyseras och sättas i samband med vartannat. Jag älskar också att vara i naturen.

Jag är ingen expert eller speciellt kunnig inom något av mina intresseområden, bara passionerat nyfiken! Och mer bevandrad än så behöver inte du heller vara. Men är du det är det ok förstås! Du behöver inte dela vartenda intresse jag har (och jag delar säkert inte alla dina) men du behöver vara en vetgirig och intresserad person.

Förstår du - eller är nyfiken på - vad (några av) följande begrepp innebär är det ett stort plus
INFP(-t), Enneagram 5w4, orkidé/ hsp, fisk -men det är inget krav.

Jag träffas gärna på tu man hand i (södra) Skåne, när tillfälle ges i närheten av Kristinehamn, eller digitalt med en vän från vilken del av världen som helst
Ovalen
Ny medlem
 
Inlägg: 3
Anslöt: 2022-05-03

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Ms_Hulot » 2022-07-29 4:14:23

Hej! Jag är en 33-årig kvinna som letar efter vänner och själsfränder.

Jag är intresserad av psykisk utveckling, och har många intressen som jag skulle vilja utveckla (beroende på energinivån). Jag gillar kultur-aktiviteter, infotainment (är mycket o-allmänbildad, men alltid roligt att försöka lära sig något), att vara i naturen, och att dansa, bland mycket annat. Är periodare med intressen. Jag insåg dessutom nyligen hur mycket jag behöver mer äventyr i mitt liv, jag vill därför någon gång i livet lära mig att åka skidor i höga och branta backar. Att lära mig segla och ha en egen segelbåt är också en dröm. Måste också fundera vidare på andra (helst realistiska) äventyr!

Jag är ganska okonventionell och nyfiken av mig tror jag, men har svårt att kanalisera det beroende på saker som ork och att jag känner mig splittrad. Jag har varit engagerad i kvinnors rättigheter och det är väldigt viktigt för mig, men jag vill inte vara en del av dagens woke-kultur, för jag passar inte in i det sättet att tänka. Jag vill av princip inte behöva vara rädd att tänka ”fel” om det är vad jag finner rätt och rimligt, och värderingsmässigt tycker jag det är viktigt att inte vara ”så öppensinnad att hjärnan trillar ut”. Ibland ser jag mig som kreativ, typ tankemässigt iallafall.

Den senaste tiden har jag levt bakom en sten och mest bara haft ork för jobb och plugg (pluggar sommarkurser nu under semestern). Jag kommer inte orka läsa eller skriva PM oftare än en gång i veckan tyvärr, men jag vill trots allt inte skjuta på att skaffa ett mer socialt liv, för jag längtar efter fler relationer och om jag verkligen passar ihop med någon kommer jag få mycket mer social ork.

I relationer tycker jag vänlighet/snällhet/omtänksamhet är det viktigaste. Om någon vill skriva ett PM till mig är jag också mycket positiv till öppenhet och om du har ett intresse av att kommunicera vad du tänker. Jag tycker också det är roligt med långa presentationer, och bl.a. gillar jag öppenhet av det skälet att det är skönt att kunna pejla tidigt i kontakten om man passar ihop, då jag inte har så mycket social ork för långdragna lära-känna-processer. Men öppenhet är också något jag värderar högt, till och med som fundamentalt i relationer generellt.

Skriv gärna till mig om du gillar min presentation, även om du inte har skrivit något alls här på forumet! Det spelar ingen roll om du är man eller kvinna. Om någon skulle snubbla över den här annonsen om något år så får ni gärna höra av er då också om det känns som att vi skulle passa ihop (hörde att vissa inte vågar svara på gamla annonser).

/Ms Hulot
Ms_Hulot
 
Inlägg: 43
Anslöt: 2019-07-22
Ort: Motvillig Stockholmsbo

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Freddy Dreadful » 2022-08-04 22:56:14

Hej alla levande och odöda!
Jag är en gammal romantisk cyniker och anarkistisk gentleman (ha ha), som söker en kvinna att till en början bara prata och dela erfarenheter med. Mina intressen är kultur (konst, musik, film), politik och samhällsfrågor bland annat. Är bra på att lyssna och lagar en fantastisk bouillabaisse (true)! Du har säkert som jag ett lite sidoperspektiv av att inte alltid ha gått längs den "raka linjen" genom tillvaron.
Du är med fördel, (men inget krav) 70 -eller 80-talist och boendes inom en 10-milsradie ifrån Stockholm.
Freddy Dreadful
 
Inlägg: 859
Anslöt: 2010-09-13
Ort: Tyresö

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Msmacke » 2022-08-24 22:36:13

Man 36 år från Dalarna som gillar film, vara ute i naturen, och ha djupare diskussioner m.m.
Msmacke
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 74
Anslöt: 2016-09-07

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Megamack » 2022-09-25 0:36:06

Tjena! Jag är en kille på 23 år och bor i Göteborg. Är ensam nuförtiden och har varit det länge, större delen av mitt liv skulle jag nog säga. Jag vill väldigt gärna ha vänner i min ålder (mellan 20 och 30). Söker även en tjej som skulle vilja ha ett seriöst förhållande och dela livet med mig. Jag tycker främst om aktiviteter där man får röra på sig (själv cyklar jag mest MTB och paddlar SUP), men provar gärna på annat också. Skicka gärna ett PM till mig! Det gör mig bara glad! :D
Megamack
 
Inlägg: 17
Anslöt: 2018-09-28
Ort: Göteborg (Sverige) / Pilar De La Horradada (Spanien)

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Sessami » 2022-09-26 17:46:50

Hej!
Jag heter Anna, är 28 år och bor i Stockholm. Jag söker nya vänner då jag på senare tid blivit lite ensam. Jag gillar annars att hänga i stan, prova olika vegofik eller vegorestauranger, djur, pyssla eller bara snacka om livet. Jag är även öppen för förslag när det kommer till att hitta på saker! Hör gärna av dig om du vill snacka lite, en fördel är dock om du är runt min ålder och bor i Stockholm. :)
Sessami
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2022-08-22

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Enormouse91 » 2022-10-11 14:41:05

En 31 årig lugn kille med 21 års erfarenhet av att ha asperger syndrom, högfungerande autism.

Intresserad av japansk kultur, anime/manga, dator- och tv spel, musik, träna, m.m. Vi behöver inte ha liknande intressen.
Nyinflyttad i Södertälje C och söker nya vänner m.m.


kik:DennisKL91
Enormouse91
 
Inlägg: 43
Anslöt: 2011-03-03
Ort: Södertälje

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Starcrossed » 2022-10-25 4:49:04

Någon tjej som är intresserad att skriva med en kille och se vart det leder? Som tidsfördriv om inte annat. Bryr mej inte om ålder eller avstånd.

Typ någon som är totalt raka motsatsen till den här bilden, vilken jag tycker är rätt kul eftersom jag känner att den beskriver hur många brukar vara normalt när de bara är sej själva haha:

https://i.imgur.com/kriT7Hq.jpg

Stort plus om du har aktivitets/sjukersättning, socialbidrag eller bara vad som helst som är flexibelt och ger mycket fritid. Rätt trist när alla spenderar dagarna på arbetet medan man själv är ledig och vill göra roligare saker.
Starcrossed
Ny medlem
 
Inlägg: 1
Anslöt: 2022-10-23

Återgå till Träffar



Logga in