Aspergerforum är ett bra forum

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

 Moderatorer: Alien, atoms

Aspergerforum är ett bra forum

Inläggav Skogkatt » 2021-12-27 12:01:43

Ja det är ett bra forum. Kanske särskilt om man inte använder facebook eller instagram eller några av de hemska webbsidorna. Och jag tror att det är det enda AS-forumet i Skandinavien. Det fanns något i Danmark, men jag tror inte att det finns längre. I Norge är det ingenting. Jag tror inte att det hade fungerat i Norge, för lite folk. Jag har tänkt att man borde annonsera forumet, men det visas i sökresultaten om man söker efter AS.

Forumet kanske borde ha en donera-knapp? Jag vet inte om någon skulle ha gett något, men det kostar tid och pengar att driva ett forum. Någon betalar för det och kanske de som använder det vill hjälpa till lite. Om man använder något som andra betalar för är det bra att hjälpa till lite om man kan.
Skogkatt
 
Inlägg: 6147
Anslöt: 2021-10-02

Aspergerforum är ett bra forum

Inläggav notwoodstock » 2021-12-27 14:59:40

Jag har råd, så som det ser ut nu. Men fick inget svar när jag hörde av mig. :shock:

Är tacksam för all info!
notwoodstock
 
Inlägg: 3924
Anslöt: 2013-12-22
Ort: Stockholm

Aspergerforum är ett bra forum

Inläggav Richard » 2022-05-04 11:26:30

manne skrev:på viska så är de våldsamma och aggressiva de som skriver där detta forum är mycket bättre. :-)154

Vsika.se är ett värdelöst forum.

Nej då, vi är inte aggressiva!

Jag har numera tagit över Viskas forum; https://www.viska.nu/ Det inriktar sig mest på psykossjukdomar, men några diagnoskrav finns inte. Bara man håller sig till några allmänna regler, som är ganska självklara, så är man välkommen.

Jag som administratör deltar inte i känsliga diskussioner som t.ex. politik, så att alla ska känna sig välkomna!
Richard
 
Inlägg: 3404
Anslöt: 2005-10-12
Ort: Ängelholm

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter



Logga in