Betala för trevligt bemötande

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Betala för trevligt bemötande

Inläggav antonius » 2021-07-05 13:33:58

Sheyen skrev:Va?


Det var när det fastnade tuggummi i håret på, jag tror det var på ditt barn. Är själv håröm och blev ofta tvångsklippt som bestraffning när jag var barn, så man såg ut som en lägerfånge, detta under en tid när alla killar hade hår ner till axlarna, så jag har en hel del hårfobier jag med... :-)063
antonius
 
Inlägg: 21856
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Betala för trevligt bemötande

Inläggav Sheyen » 2021-07-05 13:36:03

antonius skrev:
Sheyen skrev:Va?


Det var när det fastnade tuggummi i håret på, jag tror det var på ditt barn. Är själv håröm och blev ofta tvångsklippt som bestraffning när jag var barn, så man såg ut som en lägerfånge, detta under en tid när alla killar hade hår ner till axlarna, så jag har en hel del hårfobier jag med... :-)063

Haha vad sjukt. Jag minns inte tuggummiincidenten alls, faktiskt. Vet inte varför. Men det känns inte som ett osannolikt scenario.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Betala för trevligt bemötande

Inläggav antonius » 2021-07-05 13:43:34

Sheyen skrev:
antonius skrev:
Sheyen skrev:Va?


Det var när det fastnade tuggummi i håret på, jag tror det var på ditt barn. Är själv håröm och blev ofta tvångsklippt som bestraffning när jag var barn, så man såg ut som en lägerfånge, detta under en tid när alla killar hade hår ner till axlarna, så jag har en hel del hårfobier jag med... :-)063

Haha vad sjukt. Jag minns inte tuggummiincidenten alls, faktiskt. Vet inte varför. Men det känns inte som ett osannolikt scenario.


Det är flera år sedan, du får fråga Fenren, han minns säkert... :-)063
antonius
 
Inlägg: 21856
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Betala för trevligt bemötande

Inläggav slackern » 2021-07-05 22:51:48

Får man ett trevligt bemötande från prostituerade när man betalar? Eller vad är det som diskuteras?
slackern
 
Inlägg: 43751
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Betala för trevligt bemötande

Inläggav LordNelson » 2021-09-30 18:59:06

Idag var jag på stormarknaden och handlade efter jobbet. Det var en ung asiatisk kvinna i kassan som jag aldrig sett där tidigare. Hon var väldigt trevlig både på ett proffsigt sätt men också rent allmänt. Det strulade när jag skulle betala, det var inte hennes fel men ändå ursäktade hon sig och förklarade som hastigast vad som gått snett. Jag blev häpen och visste inte riktigt vad jag skulle säga men smälte som glass en sommardag.

När jag packat nästan alla varorna fick jag ett infall, en känsla att det var på sin plats att vända mig mot henne och säga nåt som ”Du, inte vill du gifta dig med mig! Jag har autism, ser inte så bra ut, är säker 15 år äldre än dig men det gör inget, det löser sig!” Men jag sansade mig. Sen gick jag iväg med ett varmt inre och ett dumflin på läpparna, hejade på en grinig gubbe som satt i ett stånd och sålde bingolotter. Han kollade grinigt tillbaka mot mig, sa inget och ändra inte en min.
LordNelson
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 4790
Anslöt: 2010-06-25

Betala för trevligt bemötande

Inläggav antonius » 2021-09-30 21:06:42

slackern skrev:Får man ett trevligt bemötande från prostituerade när man betalar? Eller vad är det som diskuteras?


Om man gav dricks så tar man en cigg tillsammans på sängkanten och får höra att man har var ett skönt ligg, och bokar en ny tid... 8)
antonius
 
Inlägg: 21856
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Betala för trevligt bemötande

Inläggav LordNelson » 2021-10-23 7:49:35

Läste helt nyligen, i går eller så, om en gift äldre man som sa den enda som rörde honom var hans frisör.. Minns inte vem som skrev eller var jag läste det, men hajade till.
LordNelson
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 4790
Anslöt: 2010-06-25

Betala för trevligt bemötande

Inläggav antonius » 2021-10-23 11:58:36

LordNelson skrev:Läste helt nyligen, i går eller så, om en gift äldre man som sa den enda som rörde honom var hans frisör.. Minns inte vem som skrev eller var jag läste det, men hajade till.


I mig är det bara tandhygienisten... :-)018
antonius
 
Inlägg: 21856
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in