Svindyr TBE-vaccination!

Tipsa om nyheter, böcker, filmer, hemsidor o.s.v. här.

 Moderatorer: Alien, atoms

Svindyr TBE-vaccination!

Inläggav slackern » 2020-03-21 14:55:39

vanillin skrev:Tre som kommit ut som spruträdda i tråden nu... En tillfällighet eller hör det ihop med AS?


Jag kan ju erkänna att jag inte tillhör dom som gillar sprutor, ett sätt för mig att komma över det var att lämna blod till blodgivningen, där dom använder extremt tjocka kanyler.
slackern
 
Inlägg: 43751
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Svindyr TBE-vaccination!

Inläggav ankhh » 2020-03-21 15:51:45

vanillin skrev:Tre som kommit ut som spruträdda i tråden nu... En tillfällighet eller hör det ihop med AS?

Jag är inte spruträdd. Men det kan hänga ihop med att jag har "bra" ådror, så stickeriet går oftast snabbt och lätt. (Undantaget någon gång när någon oerfaren har stuckit rätt igenom - det blir ett fint blåmärke, men är ju inte farligt.)
ankhh
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 2959
Anslöt: 2016-06-27

Svindyr TBE-vaccination!

Inläggav slackern » 2020-03-21 15:57:31

ankhh skrev:
vanillin skrev:Tre som kommit ut som spruträdda i tråden nu... En tillfällighet eller hör det ihop med AS?

Jag är inte spruträdd. Men det kan hänga ihop med att jag har "bra" ådror, så stickeriet går oftast snabbt och lätt. (Undantaget någon gång när någon oerfaren har stuckit rätt igenom - det blir ett fint blåmärke, men är ju inte farligt.)


Dessvärre lider jag utav det motsatta helt värdelösa blodådror dom brukar få använda sig utav en blodtrycksmanchet så att dom överhuvud taget ska visa sig.
slackern
 
Inlägg: 43751
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Återgå till Tipsa medlemmarna



Logga in