Hjälp med enkät

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Hjälp med enkät

Inläggav gyarbete » 2018-04-24 14:32:01

Hej!
Jag skriver just nu ett gymnasiearbete och har valt att skriva om det otroligt intressanta ämnet Asperger (främst för att jag själv har det och vill göra det enkelt för mig, haha). I arbetet ingår att granska resultaten från en enkät som handlar om förståelsen för diagnosen, hur man blir tolkad och vice versa.

Jag skulle bli mer än glad om ni ville gå in och besvara min enkät! Det går supersnabbt och är helt anonymt. Min lärare gav mig inte godkänt på den för ens jag skrev att jag kan se deltagarnas identiteter men det stämmer inte för fem öre eftersom jag använder google forms, så ta bara den biten med en nypa salt.

Är supertacksam även om ni så svarar med förbundna ögon, jag pluggar nämligen på 300% och skriver mitt gymnasiearbete på dryga två månader. Ni kan ju gissa den stressen:-))

Här är enkäten:
https://docs.google.com/forms/d/1hXlr-aq7skZ-8NsqPZfbGTY6hfbastF5WPO_jnmZEcg/edit
gyarbete
Ny medlem
 
Inlägg: 2
Anslöt: 2018-04-24

Hjälp med enkät

Inläggav MapsTrotter » 2018-04-24 17:37:37

Svarat på din enkät. Så lycka till med ditt gymnasiearbete, hoppas på att du blir godkänd!
MapsTrotter
 
Inlägg: 74
Anslöt: 2015-10-02
Ort: Jönköping

Hjälp med enkät

Inläggav nescio » 2018-04-28 16:15:01

Jaså, man skulle vara diagnosticerad för att svara. Lätt att inte läsa den finstilta texten i början.
nescio
 
Inlägg: 3832
Anslöt: 2009-03-12
Ort: En liten röd stuga.

Hjälp med enkät

Inläggav Fröken Fräken » 2018-04-28 22:27:46

Jag började svara, men avbröt. Kunde inte svara på frågorna eftersom de förutsatte att alla i omgivningen känner till diagnosen, samt att diagnosen var satt redan i skolåldern.
Lycka till med gymnasiearbetet i alla fall.
Fröken Fräken
 
Inlägg: 368
Anslöt: 2011-01-20

Hjälp med enkät

Inläggav Braincandy » 2018-04-28 22:56:08