Flat Earth

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

 Moderatorer: Alien, atoms

Flat Earth

Inläggav BellaBelle » 2017-12-30 4:04:25

slackern skrev:
BellaBelle skrev:
Dreamtrance skrev:Von Däniken och andra flummare säger att utomjordingar byggde pyramiderna. Varför byggde de inte något i ett modernt material, t:ex nanoväv?


Eller en bio och visade lite schysst film.


Hmm aliensex då?


Det var väl det de hade alla pyramiderna till? :lol:
BellaBelle
 
Inlägg: 2542
Anslöt: 2017-10-29
Ort: Sy-kläder-landet.

Flat Earth

Inläggav slackern » 2017-12-30 4:11:29

BellaBelle skrev:
slackern skrev:
BellaBelle skrev:
Eller en bio och visade lite schysst film.


Hmm aliensex då?


Det var väl det de hade alla pyramiderna till? :lol:


Jo dom ska ju ha lite sådär hemliga kammare lite här och var, så säkert bra med någon litet eget krypin för att ha en mysig stund i. :lol:
slackern
 
Inlägg: 43750
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Flat Earth

Inläggav BellaBelle » 2017-12-30 4:20:42

slackern skrev:
BellaBelle skrev:
slackern skrev:
Hmm aliensex då?


Det var väl det de hade alla pyramiderna till? :lol:


Jo dom ska ju ha lite sådär hemliga kammare lite här och var, så säkert bra med någon litet eget krypin för att ha en mysig stund i. :lol:


Den mänskliga rasen kanske förändrades efter det. Vi fick lättare för att spejsa ut i rymden och drömma oss bort till en annan planet. En viktig litterär titel härstammar också från ett undermedvetet kollektivt minne från de mysiga stunderna: Harry Potter och hemligheternas kammare. (För övrigt Jean-Claude Arnaults favoritbok).
BellaBelle
 
Inlägg: 2542
Anslöt: 2017-10-29
Ort: Sy-kläder-landet.

Flat Earth

Inläggav slackern » 2017-12-30 10:14:45

BellaBelle skrev:
slackern skrev:
BellaBelle skrev:
Det var väl det de hade alla pyramiderna till? :lol:


Jo dom ska ju ha lite sådär hemliga kammare lite här och var, så säkert bra med någon litet eget krypin för att ha en mysig stund i. :lol:


Den mänskliga rasen kanske förändrades efter det. Vi fick lättare för att spejsa ut i rymden och drömma oss bort till en annan planet. En viktig litterär titel härstammar också från ett undermedvetet kollektivt minne från de mysiga stunderna: Harry Potter och hemligheternas kammare. (För övrigt Jean-Claude Arnaults favoritbok).


Du när jag lästen den där boken för min son så plågades jag igenom den, i och för sig var den på svenska så dom kan ha missat en hel del på det.
slackern
 
Inlägg: 43750
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Flat Earth

Inläggav Palindromus » 2017-12-31 17:32:58

Pinghis Khan skrev:Alltså...jag betvivlar att man ens trodde att jorden var platt på medeltiden eller ens på stenåldern.
https://en.wikipedia.org/wiki/Myth_of_the_flat_Earth
Det beror på om man avser allmänheten eller tidens intellektuella elit.
Palindromus
 
Inlägg: 385
Anslöt: 2009-09-09

Återgå till Intressanta intressen



Logga in