Trevlig Aspergerkille, 29 år - söker tjej!

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Trevlig Aspergerkille, 29 år - söker tjej!

Inläggav Sheyen » 2015-12-31 13:57:28

Har en vän som behöver en ny tjej, då exet är psykiskt instabilt och skär sig i armarna och har sig. Han är för lugn och snäll för en sådan tjej. Den här killen vill ha något seriöst och långlivat.

Beskrivning av min vän:
"Jag är väl ganska lugn av mig. Jag gillar ju att läsa böcker. Film gillar jag ju. Jag gillar TV-spel. Familjen är viktig för mig också. Min mamma och min syster. De är de viktigaste för mig. Jag har några få goda vänner. Jag är inte särskilt social av mig."

Han söker dig som...
◼ är 18-25 år
◼ har lite kurvor (du behöver inte vara smal)
◼ är snäll
◼ är omtänksam
◼ har humor
◼ är trogen
◼ har stora bröst

Kontakta mig (Sheyen) för vidare kontakt med denna sötnos. Han har massor av kärlek att ge!
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Trevlig Aspergerkille, 29 år - söker tjej!

Inläggav Ananas » 2015-12-31 23:06:05

Någon som självskadar och uppenbarligen mår psykiskt dåligt behöver väl inte vara motsatsen till "lugn och snäll"?
Ananas
 
Inlägg: 341
Anslöt: 2013-08-04
Ort: Stockholm

Trevlig Aspergerkille, 29 år - söker tjej!

Inläggav KrigarSjäl » 2015-12-31 23:43:04

Ananas skrev:Någon som självskadar och uppenbarligen mår psykiskt dåligt behöver väl inte vara motsatsen till "lugn och snäll"?

-Förvirrade brudar med fem eller fler diagnoser och klippkort på psykakuten drar bara ner aspies i skiten, sen gör de slut för att man inte "förstår" eller för att man inte begår kriminella handlingar åt dom.

Folk som är i självmords- och överdosbranschen är inte relationsmaterial.
KrigarSjäl
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 33157
Anslöt: 2006-08-10

Trevlig Aspergerkille, 29 år - söker tjej!

Inläggav Neonland » 2016-01-01 0:31:59

Jag stämmer in. Utom det att jag är för gammal. Och har pojkvän :mrgreen:

Happy hunting!
Neonland
 
Inlägg: 307
Anslöt: 2014-11-17
Ort: Göteborg

Trevlig Aspergerkille, 29 år - söker tjej!

Inläggav Sheyen » 2016-01-01 12:17:44

KrigarSjäl skrev:
Ananas skrev:Någon som självskadar och uppenbarligen mår psykiskt dåligt behöver väl inte vara motsatsen till "lugn och snäll"?

-Förvirrade brudar med fem eller fler diagnoser och klippkort på psykakuten drar bara ner aspies i skiten, sen gör de slut för att man inte "förstår" eller för att man inte begår kriminella handlingar åt dom.

Folk som är i självmords- och överdosbranschen är inte relationsmaterial.

Precis. Och den här killen kan enkelt falla offer för den typen av tjejer. Han behöver lite stabilitet och kärlek. Skitsnäll kille som säkerligen skulle vara både trogen och romantisk. Men tjejen, som jag för övrigt ringde till, är riktigt störd. Sedan skickade hon ett MMS med en bild på hennes karvade arm. Jag förklarade för min vän att såren var väldigt ytliga och att man kunde se att hon har behövt "pumpa" ut blodet ur armen, då det endast syntes blodprickar och inte ett ordentligt flöde. Den här tjejen väljer alltså att försöka skuldbelägga min vän, för något som han inte förstår (för det finns ingen konkret problembild). Minns inte vad hennes kommentar till bilden var, men det var något liknande "se vad du fick mig att göra!" eller dylikt. Stackars kille.
Sheyen
 
Inlägg: 11722
Anslöt: 2010-10-24
Ort: Din Mamma

Trevlig Aspergerkille, 29 år - söker tjej!

Inläggav nano » 2016-01-08 17:37:50

Tycker det är juste av dig att försöka hitta någon att tycka om, Sheyen.

Det där med stora bröst, fascineras av att en hel del killar gillar det eftersom jag inte tycker brösten spelar någon större roll bara de finns, de kan ju vara ivägen också men det beror ju på samanhanget, helt klart ok att gilla stora bröst, gör man det så gör man.
Själv gillar något annat på tjejer som gärna får ha storlek, undrar om jag törs berätta vad :)
nano
 
Inlägg: 6161
Anslöt: 2008-06-20
Ort: /home/Jorden/Stockholm

Trevlig Aspergerkille, 29 år - söker tjej!

Inläggav joey_truelove » 2016-11-22 3:57:57

Ananas skrev:Någon som självskadar och uppenbarligen mår psykiskt dåligt behöver väl inte vara motsatsen till "lugn och snäll"?
Stod aldrig att det var motsatsen till något utan egenskaper som i sig inte var kompatibla med den tjej som uppvisade det beteendet. ;)
joey_truelove
 
Inlägg: 296
Anslöt: 2011-09-28

Återgå till Träffar



Logga in