Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

 Moderatorer: atoms, Alien

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Huggorm » 2015-10-30 23:40:14

Men Hitler var ju ganska sjuklig på slutet, frågan är om han överlevt så mycket längre även om han lyckats fly till Argentina. Han kanske gjorde det, men dog snart efter och begravdes i hemlighet av någon av sina förtrogna. Jag tvivlar på att han överlevt länge, det hade nog varit för svårt att hålla dolt.
Huggorm
 
Inlägg: 22215
Anslöt: 2011-12-12
Ort: I en kundvagn bak konsum

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav slackern » 2015-10-30 23:55:26

Huggorm skrev:Men Hitler var ju ganska sjuklig på slutet, frågan är om han överlevt så mycket längre även om han lyckats fly till Argentina. Han kanske gjorde det, men dog snart efter och begravdes i hemlighet av någon av sina förtrogna. Jag tvivlar på att han överlevt länge, det hade nog varit för svårt att hålla dolt.


Dr Mengele lyckades ju fly till Sydamerika och undgå upptäckt, i och för sig var inte han lika het som Hitler.
slackern
 
Inlägg: 43696
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Huggorm » 2015-10-31 0:04:14

Precis, alla vet hur Hitler såg ut men knappast Mengele.
Huggorm
 
Inlägg: 22215
Anslöt: 2011-12-12
Ort: I en kundvagn bak konsum

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav slackern » 2015-10-31 0:06:33

Huggorm skrev:Precis, alla vet hur Hitler såg ut men knappast Mengele.


Där har du minsann en poäng. :lol:
slackern
 
Inlägg: 43696
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav antonius » 2015-10-31 2:25:03

Det var en stand in, som dog i bunkern, fans tio stycken för övrigt. Hans ev skröpliga hälsa var bara bluff, det fans gym och löpband, i bunkern, han sågs springa en halv mil varje morgon och hade efter det kraft att ha coitus med Eva. Han var dessutom strikt vegetarian. Eva och AH tog en ubåt med destination Sydamerika på kvällen innan det sk självmordet. Anledningen till att ingen tycks känna till det beror på att det var ett avdelat specialkommando inom SS som hade som huvuduppgift att föra höga befäl till olika destinationer i säkerhet vid speciella tillfällen. Paret hade dessutom maskerat sig till fullständig oigenkännlighet.

När de närmade sig Azorerna, beordrade Hitler upp ubåten samt tog en gummiflotte och paddlade iland i natten med Eva, utan att någon märkte något på land utom att det efter ett tag hördes en dämpad detonation från havet när ubåten sprängdes av den tidsinställda laddningen som AH lämnat i torpedrummet. Alla vittnen var därmed utplånade.

Den första tiden levde AH och fru Hitler ett stillsamt liv i den lilla avsides belägna haciendan som den tyska konsuln på ön köpt på order av ministeriet men gav order om att få det se ut som en gåva till en spansk kusin till Franco, som hyrt ut det till en pensionerad "konstnär" dvs Hitler, som för att hålla skenet uppe och för att göra täckmanteln fullständig, tagit upp sitt vykortskluddande, som han inte hållit på med sen Första Världskriget startade.

Problem hopades efter ett tag, en del...
antonius
 
Inlägg: 21794
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Kahlokatt » 2015-10-31 21:26:46

antonius skrev:Det var en stand in, som dog i bunkern, fans tio stycken för övrigt. Hans ev skröpliga hälsa var bara bluff, det fans gym och löpband i bunkern, han sågs springa en halv mil varje morgon och hade efter det kraft att ha coitus med Eva. Han var dessutom strikt vegetarian. Eva och AH tog en ubåt med destination Sydamerika på kvällen innan det sk självmordet. Anledningen till att ingen tycks känna till det beror på att det var ett avdelat specialkommando inom SS som hade som huvuduppgift att föra höga befäl till olika destinationer i säkerhet vid speciella tillfällen. Paret hade dessutom maskerat sig till fullständig oigenkännlighet.

När de närmade sig Azorerna, beordrade Hitler upp ubåten samt tog en gummiflotte och paddlade iland i natten med Eva, utan att någon märkte något på land utom att det efter ett tag hördes en dämpad detonation från havet när ubåten sprängdes av den tidsinställda laddningen som AH lämnat i torpedrummet. Alla vittnen var därmed utplånade.

Den första tiden levde AH och fru Hitler ett stillsamt liv i den lilla avsides belägna haciendan som den tyska konsuln på ön köpt på order av ministeriet men gav order om att få det se ut som en gåva till en spansk kusin till Franco, som hyrt ut det till en pensionerad "konstnär" dvs Hitler, som för att hålla skenet uppe och för att göra täckmanteln fullständig, tagit upp sitt vykortskluddande, som han inte hållit på med sen Första Världskriget startade.

Problem hopades efter ett tag, en del...



:lol:
Fan, du borde bli författare!
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav antonius » 2015-10-31 22:06:01

Kahlokatt skrev:Fan, du borde bli författare!


Tack...du gör min dag!!! :-)018
antonius
 
Inlägg: 21794
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav slackern » 2015-10-31 22:08:49

antonius skrev:
Kahlokatt skrev:Fan, du borde bli författare!


Tack...du gör min dag!!! :-)018


Men jag måste faktiskt instämma, du ska vara stolt över det du skrev far riktigt bra och jag brukar vara rätt kräsen.
slackern
 
Inlägg: 43696
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav antonius » 2015-11-01 1:45:45

slackern skrev:Men jag måste faktiskt instämma, du ska vara stolt över det du skrev far riktigt bra och jag brukar vara rätt kräsen.


Tack igen, nu blev jag förlägen... :oops:
antonius
 
Inlägg: 21794
Anslöt: 2012-12-06
Ort: In my escape pod.

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Kahlokatt » 2015-11-01 15:18:00

När man talar om trollen...i dag har Aftonbladet (pappersupplagan) en stor artikel om Hitlers och Brauns påstådda flykt till Argentina...
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Kahlokatt » 2015-11-01 16:31:57

Mysteriet Ourang Medan
(översatt från Listverse och Wikipedia, något bearbetat)

Bild
I februari 1948 plockade flera fartyg nära Indonesien upp oroande nödrop från det nederländska fraktfartyget SS Ourang Medan. Det kusliga budskapet löd: "Alla officerarna, inklusive kaptenen, är döda och ligger i hytterna eller på kommandobryggan. Hela besättningen kan vara död." Detta meddelande följdes av en otydbar Morsekod och ett sista förfärligt meddelande: "Jag dör."

När den första räddningsfarkosten anlände några timmar senare, försökte de få kontakt med Ourang Medan, men ingen svarade. En räddningsstyrka tog sig ombord på fartyget och vad de fann var en så skrämmande syn att Ourang Medan har förblivit en av de underligaste och otäckaste spökskeppshistorier som någonsin har berättats.
Hela besättningen och alla officerarna på Ourang Medan var döda. Deras ögon var öppna, de stirrade mot solen, hade armarna utsträckta och såg fullkomligt skräckslagna ut. T.o.m. skeppshunden var död, förstenad i ett morrande mot någon osynlig fiende.

När de närmade sig kropparna i pannrummet, kände räddningsstyrkan stark kyla, trots att det var 43 grader varmt. De beslutade att bogsera iväg skeppet till hamnen, men innan de kunde ordna med detta började rök tränga upp genom skrovet. Räddningsstyrkan lämnade skeppet och hade knappt tid att skära av draglinorna innan Ourang Medan exploderade och sjönk.

Än i denna dag vet man inte säkert vad som hände med Ourang Medan och hennes besättning. Det finns en teori om att fartyget fraktade kemiska ämnen som råkat komma i kontakt med havsvatten och börjat ge ifrån sig giftiga gaser, för att så småningom reagera med nitroglycerin och få fartyget att flyga i luften.
En annan teori är att besättningen blev kolmonoxidförgiftade.
Naturligtvis finns det även teorier om UFOn och paranormala krafter, men vad är troligast?
Att hela historien är en myt?
Räddningsfartyget Silver Star har funnits och även varit inblandat i en misslyckad räddningsoperation, men namnet Ourang Medan har aldrig hittats i några rullor och kanske aldrig existerade från första början.
(Bilden ovan skall föreställa ett av offren, men är givetvis inte äkta.)
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav slackern » 2015-11-01 16:34:19

Kahlokatt skrev:När man talar om trollen...i dag har Aftonbladet (pappersupplagan) en stor artikel om Hitlers och Brauns påstådda flykt till Argentina...


Jag hoppas nästan att han överlevde och fick läsa om att han kanske hade ett judiskt ursprung. Måste ju vara ett straff värre än döden för honom. :lol:
slackern
 
Inlägg: 43696
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Kahlokatt » 2015-11-07 19:42:48

Spoiler: visa
Bild

(varning för makaber bild och för äckliga detaljer i historien!)

Kvinnan som gick upp i rök
(från Historic Mysteries, översatt av mig)

Dokumenterade fall av spontan självantändning, när en person till synes börjar brinna av sig själv, sträcker sig ända tillbaka till 1400-talet, men av senare tiders fall har inget blivit så ökänt som Mary Reeser.

Reeser, som var 67 år och bodde i St. Petersburg, Florida, tillbringade kvällen den 1 juli 1951 med ett besök från sonen och en granne. Mary Reeser bar vid tillfället ett nattlinne av viskos, mjuka tofflor och en morgonrock. När sonen och grannen lämnade henne, verkade allt i hennes lägenhet vara helt normalt.

Följande morgon kom ett telegrambud, men fick inget svar när han knackade på. Han kallade på grannen (samma person som besökt Reeser kvällen före) och de upptäckte att dörrhandtaget var glödhett. Grannen bad några byggarbetare (vissa källor säger poliser) om hjälp att komma in i lägenheten.
Väl inne upptäckte de att lägenheten var ovanligt varm, fastän några av fönstren var öppna.
I ett hörn av rummet fann de en askhög, de brända resterna av en stol och en lampa, samt en elektrisk klocka med en smält plugg; den hade stannat på 04:20. Vid sidan om de förkolnade resterna i hörnet var allt som vanligt i lägenheten. Vid närmare undersökningar fann man en kvinnas vänstra fot, fortfarande bärande en toffla, i askan (vissa källor påstår att man även fann en förkrympt skalle). Det var allt som fanns kvar av Mary Reeser.

Det fanns inga tecken på inbrott eller något annat som tydde på att någon eller något kommit in i lägenheten. Myndigheterna var helt förbluffade och tillkallade experthjälp, som kom fram till att det inte var frågan om någon vanlig eld. För att kunna utplåna en människa så fullständigt skulle det krävas att en 3000 grader varm eld brann i flera timmar. Med en så het eld, brinnande så länge, varför hade inte hela lägenheten - ja, hela byggnaden - brunnit ned?
Polisen i St. Petersburg tillkallade hjälp från FBI, men ingen kunde komma med någon nöjaktig förklaring.

Fysiske antropologen Wilton Krogman, som var med och utredde fallet, skrev: "Jag anser att det är svårt att tro på att en mänsklig kraft, när den väl har tagit eld, bokstavligen går upp i rök, brinner upp, som ett stearinljus...aldrig har jag sett en kropp så fullständigt uppslukad av hettan. Det här är ingen normal händelse och jag anser att det är det märkligaste jag någonsin har sett...när jag skriver om det, reser sig nackhåren på mig av ren skräck. Om jag levde under Medeltiden skulle jag muttra något om svart magi."

De möjliga förklaringar som har föreslagits har varit allt från en kulblixt till sprängämnen, men eftersom undersökningarna inte ledde någonvart, skrev polisen slutligen - lite fegt - att orsaken till branden var "en bortglömd cigarrett."
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Kahlokatt » 2015-11-07 20:20:16

Mysteriet med Roanokekolonin

(från Historic Mysteries, översatt av mig)

Roanoke Colony var den första engelska bosättningen i Amerika, men den försvann, och mysteriet med den försvunna kolonin på Roanoke Island har förbluffat folk i hundrataks år. En grupp nybyggare försvann någonstans i Nordamerika med väldigt få spår efter sig och ingen ser några bevis på deras existens på flera hundra år. Under årens lopp har många olika teorier uppkommit om dessa nybyggares öde, men man vet inget säkert.

Efter att ha hört nyheter om ett grönskande, vackert område i Amerika, bestämde sig drottning Elizabeth I av England för att döpa platsen till Virginia. Senare gav hon Sir Walter Raleigh tillstånd att grunda en koloni i området. Han skulle finansiera och planera expeditionen till vad som nu är North Carolina. Raleigh hade 10 år på sig att utföra sitt uppdrag.

1585 skickades en koloni på bara ungefär 77 män iväg för att bilda en koloni. De leddes av Sir Richard Grenville. Strax efter att de hade anlänt, började männen misstänka att traktens indianer hade stulit en silverkopp av dem. Som vedergällning förstörde de indianernas by och brände hövdingen levande!
Trots den uppenbara diskursen med urinvånarna bestämde sig Grenville för att lämna sina män på platsen och låta dem bygga kolonin. Han lovade att återvända i april 1586.
När april kommit och gått utan några spår efter Grenville bestämde sig männen för att försöka ta sig hem tillsammans med Sir Francis Drake. Drake hade hälsat på i kolonin på väg tillbaka från sin lyckade resa till Karibien. Ironiskt nog anlände Grenville en kort tid senare. När han upptäckte att bosättningen var övergiven, bestämde han sig för att lämna kvar femton män som fick skydda Englands anspråk.

Den andra gruppen nybyggare kom till Roanoke Island den 22 juli 1587. Den bestod av 117 personer, både män och kvinnor ledda av John White. John Whites dotter födde den 18 augusti 1587 det första engelska barnet på amerikansk jord. Barnet fick heta Virginia Dare. Dessa personer skulle senare bli kända som "Den försvunna kolonin från Roanoke Island."
Nybyggarna byggde sin koloni och försökte hålla fred med indianerna. De lyckades bli vänner med Croatoanstammen, men andra stammar var öppet fientliga gentemot kolonisatörerna. En nybyggare vid namn George Howe blev mördad av indianer när han letade krabbor på stranden. Efter denna incident blev nybyggarna nervösa i sitt nya hem och övertalade John White om att återvända till England och be om hjälp. John White gav sig med viss tvekan av. Han återsåg aldrig någon av nybyggarna.

När han kom till England, kunde inte John White hitta något säkert sätt att komma tillbaka till kolonin. Det fanns ingen kapten som ville segla ut på Atlanten mitt i vintern, så White tvingades vänta. Sedan tvingade hotet från den spanska armadan alla sjödugliga skepp att gå ut i krig.
Så småningom lyckades White ändå få följa med två små fartyg. Tyvärr var ägarna till dessa båtar giriga män och de försökte erövra andra skepp under resan. De åkte fast och förlorade sin last, varpå John White fick vänta i ytterligare tre år.

Till slut, den 18 augusti 1590, på sin dotterdotters treårsdag, nådde White Roanoke, men till hans förfäran fanns där inga spår efter vännerna och familjen. Kolonin hade packat ihop och försvunnit. De enda ledtrådarna till var de hade tagit vägen var inristningar på en stolpe och ett tråd. På stolpen stod det "Croatoan" och på trädet, ännu mer kryptiskt, bara "Cro."
John antog att dessa ledtrådar betydde att nybyggarna hade flyttat till närbelägna Croatoan Island. Innan White gav sig av hade de kommit överens om att om nybyggarna skulle tvingas ge sig av, skulle de rista in ett malteserkors i ett träd. Eftersom inget sådant märke återfanns, antog John att nybyggarna hade givit sig av frivilligt. Han ville söka efter kolonisatörerna, men tvingades p.g.a. dåligt väder att återvända till England.
Han återvände aldrig till Roanoke.

Det finns många teorier om vad som kan ha hänt Roanokekolonin. Kanske gav de sig av p.g.a. dålig väderlek, matbrist eller hot från närbelägna stammar. Det enda man säkert vet är att man inget säkert vet! Framtida nybyggare och upptäcksresande hävdar att de sett indianer med ljust hår och blå ögon, eller indianer som pratade perfekt engelska. Förmodligen integrerades nybyggarna i Croatoanstammen, men man vet inte säkert.
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Huggorm » 2015-11-07 21:18:21

Kahlokatt skrev:Dokumenterade fall av spontan självantändning, när en person till synes börjar brinna av sig själv, sträcker sig ända tillbaka till 1400-talet, men av senare tiders fall har inget blivit så ökänt som Mary Reeser.
Men om man ser på ännu senare tid, från 90-talet och till idag, så verkar det inte ha skett mycket på denna fronten? Alla fall av självantändning man läser om är från sextiotalet och tillbaka. Eller är det någon annan som läst om några fall på senare tid?
Huggorm
 
Inlägg: 22215
Anslöt: 2011-12-12
Ort: I en kundvagn bak konsum

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Kahlokatt » 2015-11-07 23:07:19

Huggorm skrev:
Kahlokatt skrev:Dokumenterade fall av spontan självantändning, när en person till synes börjar brinna av sig själv, sträcker sig ända tillbaka till 1400-talet, men av senare tiders fall har inget blivit så ökänt som Mary Reeser.
Men om man ser på ännu senare tid, från 90-talet och till idag, så verkar det inte ha skett mycket på denna fronten? Alla fall av självantändning man läser om är från sextiotalet och tillbaka. Eller är det någon annan som läst om några fall på senare tid?


Nej, jag känner inte till några fall från senare tid.
Kanske beror det på att folk inte bär lika mycket kläder av lättantändliga syntetmaterial som på 50-60-talen och inte röker så mycket inomhus längre...:-)063
Har läst en hel del teorier om självantändning. En påstår att många av offren varit alkoholiserade, kraftigt överviktiga och/eller rökare och att alkohol, fett och den tydligen extremt heta glöden som bildas vid en cigarrettbrand tillsammans gjort att personen brunnit som ett vaxljus, uppifrån och ned, utan att skada omgivningen. Ingen vet dock säkert.
Ett dödsfall genom självantändning förekommer f.ö. i Charles Dickens Bleak House.
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Puzzle » 2015-11-11 0:40:42

Angående spontan självantändning så har Bruce Dickinson medverkat i en dokumentär om fenomenet där dom bland annat försökte återskapa händelsen. Har för mig att dom sa ganska mycket vettigt och även diskuterade om ett av dom sista fallen (en alkoholiserad uteliggare) men då var jag ju något förhäxad av Iron Maiden så kan ha sett dokumentären med rosatonade glasögon.. :wink:

Puzzle
 
Inlägg: 4114
Anslöt: 2014-05-28
Ort: Shivering Isles

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Tardis89 » 2015-11-17 16:06:40

Vet inte om denna har postats tidigare men aja!

Vet inte om detta är sant, men iallafall så är det både väldigt väldigt hemskt men samtidigt väldigt fascinerande och intressant (tycker då jag iallafall)

Vad säger ni om detta experiment?

Tardis89
 
Inlägg: 170
Anslöt: 2014-10-02

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Kahlokatt » 2015-11-17 22:23:16

Russian Sleep Experiment är en Creepypasta, det har inte hänt på riktigt.
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Tardis89 » 2015-11-17 23:31:45

¨Jaa, alltså det sa de även i videon!

MEN

Han sa även att det KAN ha hänt något liknande! Eller så - är ändå rätt fascinerande xD
Tardis89
 
Inlägg: 170
Anslöt: 2014-10-02

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Puzzle » 2015-11-22 20:15:25

Det här är kanske bara konstigt om man är allmänt skeptisk som jag men i alla fall.. :wink:

Hypnotist unable to break students out of trance as school performance goes awry

“There were a couple of students who had their heads lying on the table, and there were [others] who, you could tell, were in trance,” Whitbread told CBC. “The eyes were open and there was nobody home.”


Alltså det var en hypnotisör som som av någon anledning skulle hypnotisera en hel klass och ett antal av dom gick inte att väcka till en början utan dom var tvungna att ta in en annan, mer erfaren, hypnotisör för att väcka dom igen.

:-)063
Puzzle
 
Inlägg: 4114
Anslöt: 2014-05-28
Ort: Shivering Isles

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Puzzle » 2016-01-21 11:54:12

Gråtande statyer tror jag väl inte har nämnt här i tråden än? Nu tror jag väl i för sig att det bara är bluff och båg men vissa av statyerna har ju undersökts utan framgång.. :-)063
Puzzle
 
Inlägg: 4114
Anslöt: 2014-05-28
Ort: Shivering Isles

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Tardis89 » 2016-02-04 15:04:02

Puzzle skrev:Gråtande statyer tror jag väl inte har nämnt här i tråden än? Nu tror jag väl i för sig att det bara är bluff och båg men vissa av statyerna har ju undersökts utan framgång.. :-)063



WEEPING ANGELS :-)017 :-)030 :-)200 :-)200

OMG!! DON'T BLINK! DON'T EVEN BLINK! BLINK AND YOUR'E DED! THEY ARE FAST, FASTEN THAN YOU COULD BELIEVE! DON'T TURN YOUR BACK! DON'T LOOK AWAY! AND DON'T BLINK!

GOOD LUCK!

(Doctor Who fan här haha xD )


Men annars - Berätta mer? :D Vad är det för nått???
Tardis89
 
Inlägg: 170
Anslöt: 2014-10-02

Riktigt konstiga historier (mysterier, etc.)

Inläggav Kahlokatt » 2016-04-04 22:10:46

De okända offren
(översatt från engelska av mig; originaltexten finns på sajten Listverse)

Little Miss Panasoffkee
19 februari 1971, i Sumter County, Florida, hittade man en ung kvinnas kropp under en bro i
Lake Panasoffkee. Hon troddes ha varit i tidiga tjugoårsåldern och hade strypts till döda med en mansskärp som fortfarande hängde runt hennes hals. Hon hade inga ID-handlingar på sig och eftersom ingen anhörig hörde av sig, fick hon smeknamnet "Little Miss Panasoffkee" och begravdes i området.

Några år senare grävde man upp hennes kropp för att försöka identifiera henne. En av de mest märkliga upptäckterna var att en form av kirurgisk teknik kallad "Watson-Jones" hade utförts på hennes vrist. Hon hade flera lagningar i tänderna och på senare år har en studie av blyisotoperna i hennes tänder lett till teorin att hon kan ha bott i Lavrion, en fiskehamn nära Aten i Grekland. Man tror också att hon någon gång fött barn. Trots dessa mycket distinkta ledtrådar har hon ännu inte kunnat identifieras.
Bild
Kahlokatt
 
Inlägg: 21459
Anslöt: 2008-10-08
Ort: Personal Prison

Återgå till Intressanta intressen



Logga in