Brygghusträff, Sthlm, 27/10, kl 19:00

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Brygghusträff, Sthlm, 27/10, kl 19:00

Inläggav Pemer » 2015-10-27 0:55:27

Ah, jag var rädd för att jag inte hade startat någon tråd. Har haft en riktigt upptagen dryg vecka.

Höstens tredje fikaträff med OA Sthlm på Brygghuset, Norrtullsgatan 12N, något kvarter från Odenplan.

Bild
Bild

Här är det alltså inte uppstyrd diskussion kring något förutbestämt ämne, utan bara träffas och umgås, och ha vilka samtal man vill... vi bjuder på fika. Kalla det kanske en caféträff, eller ett träffcafé (?)... :-)
Ta gärna med brädspel och liknande, om de kan spelas under de två timmar vi har inbokade. Finns det intresset kan vi öka på de här träffarna till våren, till kanske 18-22.


Medlemskap i OA är inget krav, men vi blir förstås glada om nöjda träffdeltagare vill gå med och stödja oss. Det är medlemsavgifter som finansierar den relativt låga men dock hyra vi behöver betala här. (Vi börjar överväga att bli hårdare här!)

Brygghuset, mötesrum Stopet/Sejdeln på tre trappor.

Portkod behövs/kan behövas kvällstid på tre ställen
(i porten, in till trapphus/hiss på bv, in i lokalerna igen på 3 tr).
Vi kör en uppsamling i Brygghusets entré kring kl 19.00 och går sedan upp tillsammans, men om du räknar med att komma lite senare under kvällen kan du kan skicka ett pm till mig här, mail till anders.pemer@aspergare.org, ett pm på Facebook (Anders D H Pemer) eller sms till 076-769 15 10 för att få koden.

Kommande datum på Brygghuset: 24/11. Promenader: 10/11 samling Slussen, 8/12 samling Odenplan. Middagar: 3/11 Ming Palace, 1/12 Esplanad. (AAF:s diskussionsträffar: 20/10, 17/11) Höstens kompletta schema här.

Välkommen!
Pemer
 
Inlägg: 13588
Anslöt: 2007-02-08
Ort: Grödinge

Återgå till Träffar



Logga in