Söker en kvinna som uppskattar komplimanger och fina ord

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Söker en kvinna som uppskattar komplimanger och fina ord

Inläggav Vaniljflickan » 2015-08-05 13:04:02

Jag älskar komplimanger, vad ska du ha kvinnan till då tänkte du? :mrgreen:
Det enda jag motsätter mig är att bli ägd av ngn annan,
allt är ändå tillfälligt, så varför låtsas något annat och bygga upp massa skyddsnät för att utesluta andra människor från sin "trygga" sfär?
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Söker en kvinna som uppskattar komplimanger och fina ord

Inläggav Jonmpa » 2015-08-06 11:16:10

Det var roligt att höra! Bra fråga, Jag skulle vilja säga: Till att ha en fast punkt här i livet, När livet stormar och någon att prata med och ty sig till när man behöver och när båda har tid vill säga, Ett sällskap på bio, I soffan ibland som man kan ha mysigt med, Äta middag med, Ibland kanske ta en liten tur över dagen till Åland tillexempel, Ibland slippa sova ensam, Ja möjligheterna är oändliga allt handlar om att vara överrens och stötta varandra när det är vad som önskas efter bästa förmåga,

Man kan bygga på det steg för steg, Man kan börja som vänner ett tag, Känna efter om båda vill framåt, Då kan man utveckla till Bästa vänner, Sedan kan man ta ställning till om man vill framåt ytterligare ett steg från Bästa vänner till att ha nåt förhållande eller myskompisar eller något sådant i ett mellansteg däremellan och om allt fortfarande känns bra förhållande kanske så småningom

Moderator: Delade upp texten i stycken.
Jonmpa
 
Inlägg: 147
Anslöt: 2011-02-04
Ort: Vårberg, Stockholm

Söker en kvinna som uppskattar komplimanger och fina ord

Inläggav Vaniljflickan » 2015-08-06 11:20:16

Jonmpa skrev:Det var roligt att höra! Bra fråga, Jag skulle vilja säga: Till att ha en fast punkt här i livet, När livet stormar och någon att prata med och ty sig till när man behöver och när båda har tid vill säga, Ett sällskap på bio, I soffan ibland som man kan ha mysigt med, Äta middag med, Ibland kanske ta en liten tur över dagen till Åland tillexempel, Ibland slippa sova ensam, Ja möjligheterna är oändliga allt handlar om att vara överrens och stötta varandra när det är vad som önskas efter bästa förmåga,

Man kan bygga på det steg för steg, Man kan börja som vänner ett tag, Känna efter om båda vill framåt, Då kan man utveckla till Bästa vänner, Sedan kan man ta ställning till om man vill framåt ytterligare ett steg från Bästa vänner till att ha nåt förhållande eller myskompisar eller något sådant i ett mellansteg däremellan och om allt fortfarande känns bra förhållande kanske så småningom


Låter rätt vettigt tycker jag ^^
Vaniljflickan
 
Inlägg: 2093
Anslöt: 2011-02-01
Ort: Pokéstan

Söker en kvinna som uppskattar komplimanger och fina ord

Inläggav Jonmpa » 2015-08-06 11:26:43

Vaniljflickan skrev:
Jonmpa skrev:Det var roligt att höra! Bra fråga, Jag skulle vilja säga: Till att ha en fast punkt här i livet, När livet stormar och någon att prata med och ty sig till när man behöver och när båda har tid vill säga, Ett sällskap på bio, I soffan ibland som man kan ha mysigt med, Äta middag med, Ibland kanske ta en liten tur över dagen till Åland tillexempel, Ibland slippa sova ensam, Ja möjligheterna är oändliga allt handlar om att vara överrens och stötta varandra när det är vad som önskas efter bästa förmåga,

Man kan bygga på det steg för steg, Man kan börja som vänner ett tag, Känna efter om båda vill framåt, Då kan man utveckla till Bästa vänner, Sedan kan man ta ställning till om man vill framåt ytterligare ett steg från Bästa vänner till att ha nåt förhållande eller myskompisar eller något sådant i ett mellansteg däremellan och om allt fortfarande känns bra förhållande kanske så småningom


Låter rätt vettigt tycker jag ^^


Man tackar, Man tackar, Ja jag gör så gott jag kan
Jonmpa
 
Inlägg: 147
Anslöt: 2011-02-04
Ort: Vårberg, Stockholm

Återgå till Träffar



Logga in