Vad jobbar du med? / vad vill du jobba med?

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

 Moderatorer: atoms, Alien

Vad jobbar du med? / vad vill du jobba med?

Inläggav mango » 2014-05-07 23:35:30

Hej allesammans!

Då ni alla är intressanta människor med intressanta intressen så blir man nyfiken på vad ni jobbar med!
Så jag tänkte varför inte skapa en tråd där ni får berätta vad ni jobbar med och om det är på heltid, deltid osv tex

Jag jobbar som spel grafiker, jag skapar tex de bilder och föremål ni ser på skärmen när ni spelar. Jag jobbar fulltid så 100%.

Och om ni inte jobbar kanske ni kan skriva vad ni skulle vilja jobba med och hur många procent! Tex.

Jag är arbetslös och arbetssökande. Jag skulle vilja jobba med djur då mitt stora intresse är just djur. Detta skulle jag nog helst vilja jobba med på halvtid, 50%.

Eller kanske har ni redan ett jobb men inte trivs eller vill byta inriktning! Tex

Jag jobbar som ekonom men mitt stora intresse och det jag egentligen vill jobba med är programmering. Då helst på 80%.

Jag pluggar till ekonom och vill frilansa som bokförare.....
Jag vill ha ett eget företag där jag både säljer och skapar mina egna hantverk av trä!

Osv! Jag tror ni förstår min poäng :)
Varför frågar jag detta! Jo framför allt för att, som jag nämnde innan, är jätte nyfiken på vad ni duktiga människor jobbar med eller vill jobba med.
Men! också för att jag tror detta kan vara superbra att dela med sig av utifall någon någon av er söker ett jobb eller en talang! Så Kanske det finns någon här som känner någon som söker en person med just din inriktning. Det blir lite som ett "Aspberger jobb kontaktnät" där vi kanske kan hjälpa varandra!

Om inte så blir det i alla fall en intressant läsning :)
Senast redigerad av mango 2014-05-07 23:46:46, redigerad totalt 1 gång.
mango
 
Inlägg: 161
Anslöt: 2014-04-24
Ort: stockholm

Vad jobbar du med? / vad vill du jobba med?

Inläggav kjwkjw » 2014-05-07 23:40:40

just nu arbetslös.