Inställt! (Sthlm) - Sergels Torg, sön 14/7, promenad/förslag

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: atoms, Alien

Inställt! (Sthlm) - Sergels Torg, sön 14/7, promenad/förslag

Inläggav HGJ » 2013-07-14 12:09:40

Alien skrev:Eftersom det står "Inställt" i rubriken så tror jag inte så många läser tråden; en inställd träff är ju inte så intressant.

Men antalet visningar av tråden ökar ganska raskt.
HGJ
Assistent
 
Inlägg: 5298
Anslöt: 2007-06-02

Inställt! (Sthlm) - Sergels Torg, sön 14/7, promenad/förslag

Inläggav Miche » 2013-07-14 12:20:03

HGJ skrev:Men antalet visningar av tråden ökar ganska raskt.

Många här läser nya inlägg och så fort någon skriver något så läser rätt många det...
Miche
 
Inlägg: 28797
Anslöt: 2009-01-08
Ort: Karlholmsbruk

Inställt! (Sthlm) - Sergels Torg, sön 14/7, promenad/förslag

Inläggav spejare » 2013-07-20 0:48:50

Tor_och_i2p skrev:Inställt. Anledning: Jag behöver förbättra min kommunikation när det gäller att anordna en träff.

Jag vill bara säga att jag tycker inte att du gjorde något fel, Tor_och_i2p. Din information var tydlig och bra. Jag tycker inte att någon annan gjorde något fel, heller, och jag tror det hade kunnat bli en utmärkt träff med bra stämning. Så var inte rädd för att försöka igen.
spejare
 
Inlägg: 95
Anslöt: 2013-07-07

Inställt! (Sthlm) - Sergels Torg, sön 14/7, promenad/förslag

Inläggav Tor_och_i2p » 2013-07-24 23:27:51

spejare skrev:
Tor_och_i2p skrev:Inställt. Anledning: Jag behöver förbättra min kommunikation när det gäller att anordna en träff.

Jag vill bara säga att jag tycker inte att du gjorde något fel, Tor_och_i2p. Din information var tydlig och bra. Jag tycker inte att någon annan gjorde något fel, heller, och jag tror det hade kunnat bli en utmärkt träff med bra stämning. Så var inte rädd för att försöka igen.

Tack :-)Happy
Tor_och_i2p
Inaktiv
 
Inlägg: 773
Anslöt: 2011-08-11
Ort: IPv4+IPv6

Inställt! (Sthlm) - Sergels Torg, sön 14/7, promenad/förslag

Inläggav Bjäbbmonstret » 2013-07-25 0:35:02

Alien skrev:Eftersom det står "Inställt" i rubriken så tror jag inte så många läser tråden; en inställd träff är ju inte så intressant.


Jo man kanske tror att det är någon intressant saftig konflikt som har lett till att det blivit inställt och vill ha reda på vilka som har bråkat? 8)
Bjäbbmonstret
 
Inlägg: 10578
Anslöt: 2007-11-15
Ort: Mälardalen

Inställt! (Sthlm) - Sergels Torg, sön 14/7, promenad/förslag

Inläggav nano » 2013-07-25 17:30:36

Miche skrev:
marroba skrev:
Miche skrev:Det har hållits en del promenadträffar längre ut från city, den medlemmen som arrangerade de flesta är tyvärr inte särskilt aktiv här för närvarande.
Vem, jag?

Ok, du har ordnat några men långt ifrån samma antal som nano.
Trevligt att bli ihågkommen.
Det blir säkert fler nano-promenader men jag orkar inte särskilt mycket nu mer än tidvis, just nu är det väl lite bättre sedan senaste veckan, då visar jag mig.
Är mycket depp för min del nuförtiden även fast det inte ser ut så "på ytan", kommer troligen på tillställning på lördag nära mig.
nano
 
Inlägg: 6161
Anslöt: 2008-06-20
Ort: /home/Jorden/Stockholm

Inställt! (Sthlm) - Sergels Torg, sön 14/7, promenad/förslag

Inläggav HGJ » 2013-08-04 18:17:44

spejare skrev:
Tor_och_i2p skrev:Inställt. Anledning: Jag behöver förbättra min kommunikation när det gäller att anordna en träff.

Jag vill bara säga att jag tycker inte att du gjorde något fel, Tor_och_i2p. Din information var tydlig och bra.

Inte heller jag ser något fel från Tor_och_i2ps sida. Däremot var det kanske onödigt av Freddy Dreadful att kalla upplägget "lite analt".
HGJ
Assistent
 
Inlägg: 5298
Anslöt: 2007-06-02

Återgå till Träffar



Logga in