Personliga ovidkommande reflexioner i moderatorruta
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
6 inlägg
• Sida 1 av 1
Personliga ovidkommande reflexioner i moderatorruta
Min fetstil.Dagobert skrev:Fighterbabe behöver väl forumet för att ge offentlighet åt sina otrevliga sidor.
Dem kan hon förstås inte visa upp i sin prisbelönta blogg.
Admin
Du har de senaste dagarna ägnat dig åt att gång på gång hacka på Fighterbabe. Inte så mycket varje gång men i det här inlägget går du över gränsen.
Här är fler inlägg där du hackar på henne:
post626247.html#p626247
post626457.html#p626457
post626489.html#p626489
post626525.html#p626525
post628050.html#p628050
Sammantaget medför det att du får en varning. Det ser ut som att du förföljer Fighterbabe med nedsättande kommentarer och de senaste dygnen har det i stort sett varit det enda du skrivit utom i ett par trådar om sånger.
Vad du tycker att det ser ut som (jag förföljer henne inte), och reflexioner över mina tillåtna aktiviteter på forumet i en röd moderatorsruta ser jag som otillbörligt, misstag eller medvetet.
Re: Personliga ovidkommande reflexioner i moderatorruta
Alltså, du måste ju fatta att saker du gör kan se ut på ett sätt för andra än vad din avsikt egentligen är.
Du begriper det va?
Du begriper det va?
Moderator:
Hur ska en moderator/admin kunna moderera utan att hålla koll på vad folk gör på forumet?
Hur ska en moderator/admin kunna moderera utan att hålla koll på vad folk gör på forumet?
Jag menade att det jag markerat med fetstil var ovidkommande att skriva ut, varningen fick jag ju ändå. Om det inte var så att ni särskilt ville framhålla vilken knäpp stalker jag verkar vara. Men det kvittar.
Admin
Jag tittade på vad resten du skrivit för att se om du var allmänt grinig på alla men såg bara de här inläggen, riktade mot henne. Utöver det ett antal okontroversiella inlägg (i sångtrådarna), som jag inte hade någon anledning att kritisera på något sätt.
Det gav mig intrycket att du speciellt riktade dig mot henne och det skrev jag eftersom det var viktigt som en del i min motivering till varför du fick en varning. Kanske hade du inte ens sett eller var medveten om det själv, vad vet jag. Men det var så det såg ut och därför tog jag med det.
Jag kunde ju inte gärna skriva att det var det enda du skrivit den senaste tiden heller, det var ju inte sant. Därför skrev jag som jag gjorde och jag tycker det var både viktigt och riktigt att ha med.
Jag tittade på vad resten du skrivit för att se om du var allmänt grinig på alla men såg bara de här inläggen, riktade mot henne. Utöver det ett antal okontroversiella inlägg (i sångtrådarna), som jag inte hade någon anledning att kritisera på något sätt.
Det gav mig intrycket att du speciellt riktade dig mot henne och det skrev jag eftersom det var viktigt som en del i min motivering till varför du fick en varning. Kanske hade du inte ens sett eller var medveten om det själv, vad vet jag. Men det var så det såg ut och därför tog jag med det.
Jag kunde ju inte gärna skriva att det var det enda du skrivit den senaste tiden heller, det var ju inte sant. Därför skrev jag som jag gjorde och jag tycker det var både viktigt och riktigt att ha med.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter