Om det pågående grälet på forumet.
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
Re: Om det pågående grälet på forumet.
Det skrev du i början med.kullan skrev:Jag vill nämligen ha slut på bråket.
Parvlon skrev:Det skrev du i början med.kullan skrev:Jag vill nämligen ha slut på bråket.
Och din poäng är?
Att du är irrationell. Man ska ta allt det du skriver med ett lass salt.kullan skrev:Parvlon skrev:Det skrev du i början med.kullan skrev:Jag vill nämligen ha slut på bråket.
Och din poäng är?
Parvlon skrev:Att du är irrationell. Man ska ta allt det du skriver med ett lass salt.
Och med dina inlägg så tar man två lass salt.
Admin
Så, nu tar vi det lite lugnt igen. Släpp grälet nu.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Så, nu tar vi det lite lugnt igen. Släpp grälet nu.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Moggy skrev:Ja, man kan ju alltid dra upp ett gammalt bråk som det varit tyst om i över ett halvår bara för att man kan...
Jag håller med dig Moggy (tror jag i a f !?
Man blir bara så trött på allt detta grälande, som tydligen är en brasa som ständigt måste brinna, eftersom någon alltid tycks lägga på en ny vedklabbe om elden verkar falna det minsta, och jag vill bara skrika " försök lägga ner nu!"
Forumet uppfyller sjuhelsikes mycket viktigare funktioner än dessa gräl, så kan vi inte alla försöka lägga ner tid och ork på det istället?
Jag må vara både mesig och naiv, men det kan jag leva med och ni andra får "take it or leave it".
Flawed skrev:Är det inte dags att gå vidare alternativt att banna halva forumet?
Amen!
Moderator: Ursprungligen postat 2011-07-12 17:11:24
Moderator:
Tråden låses då det ursprungliga grälet är färdigmodererat.
Avdelad diskussion om vad som utmärker en "riktig" aspergare finns här: vem-ar-riktig-autist-aspergare-t21757.html
Tråden låses då det ursprungliga grälet är färdigmodererat.
Avdelad diskussion om vad som utmärker en "riktig" aspergare finns här: vem-ar-riktig-autist-aspergare-t21757.html
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter