Nerfällda persienner? Hindra insyn eller utsyn?

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: atoms, Alien

Nerfällda persienner? Hindra insyn eller utsyn?

Inläggav vofff » 2017-06-14 22:21:05

Det är synd att man inte kunde klistra ett stort skylt på fönstret där det står "F,U" Men då skulle det locka ännu fler tittare.
Jag blir väldigt frustrerad när folk tittar vad jag gör, som fisken i akvarium. Därför har jag solfilmer på mina fönstren. Och på kvällen dra jag ner persiennerna. Jag har en psykiskt störd rasist granne som försöker alltid titta in i mina fönstren.
vofff
 
Inlägg: 445
Anslöt: 2015-05-13
Ort: Malmö

Nerfällda persienner? Hindra insyn eller utsyn?

Inläggav geocache » 2017-06-14 23:21:27

Jag upplever solljus som extremt ansträngande för ögonen (till och med svagt solljus) så jag har jätteofta persiennerna nerfällda. Ännu värre är det nu när solljuset är extra starkt :-)004.
geocache
 
Inlägg: 9578
Anslöt: 2008-06-16
Ort: Ludvika

Nerfällda persienner? Hindra insyn eller utsyn?

Inläggav LordGarithos » 2017-06-15 1:55:30

Jag blev så trött på solen så jag skaffade ordentliga mörkläggnings-gardiner till sovrummet. Dom rör jag aldrig på, så det är kolsvart här inne. Har "vanliga" gardiner i köket, men dom är också dragna så att dom täcker hela fönstret, och det är ytterst sällan som jag öppnar upp och släpper in ljus där. Egentligen borde jag ha mycket mer solljus om dagarna, då jag har vitaminbrist som bland annat är från brist på solljus, men... solen är så jävla jobbig rent utsagt. Jag gillar mörker 8)
LordGarithos
 
Inlägg: 89
Anslöt: 2012-09-21

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in