mnordgren lämplig som moderator?
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
104 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: mnordgren lämplig som moderator?
Jag vet, vilket var varför jag kände mig tvungen att tipsa om tråden då det är så otroligt inte ni. 
KrigarSjäl skrev:Nu är det inte kramande vi vill hålla på med när vi skriver på forum...
Kanske inte, men diskussioner ska hållas i en saklig ton (personangrepp hör inte hemma i diskussioner, ingen kan ex.vis rå för sin dyslexi och felstavningar behöver inte angripas i tid och otid).
Jag anser att en riktigt bra diskussion ger parterna nya infallsvinklar (inte nödvändigtvis omvänder någon, men om någon byter sida är det alltid kul, jag har bytt sida några gånger då diskussionen gett mig ny saklig information och nya kunskaper).
Sen har vi medlemmar som söker stöd i besvärliga situationer, de personerna behöver inga angrepp eller osakligheter, de kan däremot behöva praktiska råd och kramar.
EDIT: Bytte ut ett men till ska.
Ska vi inte sjunga Kumbaya också?
Varför stängdes den där avdelningen för fri diskussion ner? Den idén kanske bara behövde utveckling.
Varför stängdes den där avdelningen för fri diskussion ner? Den idén kanske bara behövde utveckling.
Banzai skrev:Jag vet, vilket var varför jag kände mig tvungen att tipsa om tråden då det är så otroligt inte ni.
Ok, I see.
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
Meppe skrev:Ska vi inte sjunga Kumbaya också?
Jag har ingen aning om vad denna avdelning var för någon eller varför den stängdes ner. Det kanske skulle kunna vara en idé att återinföra något liknande för de som tillhör de mer hårdhudade medlemmarna på forumet (eller alla som vill vara med)? Precis som att vi "mjukisar" har PA tänkte jag? Vad tycks?
KrigarSjäl skrev:Nu är det inte kramande vi vill hålla på med när vi skriver på forum...
Det är DIN åsikt. Åsikt, alltså. Ingen allmängiltig sanning. Tänk på det. nallen också.
weasley skrev:KrigarSjäl skrev:Nu är det inte kramande vi vill hålla på med när vi skriver på forum...
Det är DIN åsikt. Åsikt, alltså. Ingen allmängiltig sanning. Tänk på det. nallen också.
Uttalade mig om jag och nallen, inte generellt om alla användare.
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
Admin
Jag låser tråden då diskussionen i ämnet verkar ha tagit slut. Den kommer senare att rensas på OT. Vidare diskussioner om forumets syfte, reglernas giltighet, det allmänna forumklimatet och liknande frågor förs lämpligen i befintliga trådar som berör dessa ämnen.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Jag låser tråden då diskussionen i ämnet verkar ha tagit slut. Den kommer senare att rensas på OT. Vidare diskussioner om forumets syfte, reglernas giltighet, det allmänna forumklimatet och liknande frågor förs lämpligen i befintliga trådar som berör dessa ämnen.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter