Meppe varnad
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Meppe varnad
Admin:
Jag har varnat Meppe för att ha dragit in en konflikt in i PA. Det är inte tillåtet. Varningen omfattar även spammande av forumet efter att på två dygn ha skrivit 224 inlägg, de flesta utan något egentligt sakinnehåll. Då avses tiden omkring 10-12 april.
Det är tillåtet att skriva nonsensinlägg i därför avsedda trådar men inte i vilken omfattning som helst och inte i syfte att komma upp i många inlägg.
Jag har varnat Meppe för att ha dragit in en konflikt in i PA. Det är inte tillåtet. Varningen omfattar även spammande av forumet efter att på två dygn ha skrivit 224 inlägg, de flesta utan något egentligt sakinnehåll. Då avses tiden omkring 10-12 april.
Det är tillåtet att skriva nonsensinlägg i därför avsedda trådar men inte i vilken omfattning som helst och inte i syfte att komma upp i många inlägg.
Senast redigerad av Titti 2011-05-05 2:34:14, redigerad totalt 1 gång.
Meppe skrev:Och jag erkänner offentligt att jag gick över gränsen i PA. Hur länge är varningen kvar?
Admin
Bra. I ditt fall har jag bestämt att varningen kvarstår i tre veckor. Därefter tas den bort. Ta det bara inte som att du därefter har tillåtelse att uppträda hur som helst!
Nej. Det var inte min avsikt att den här situationen skulle uppstå heller.
Finns det något visst antal nonsensinlägg per t.ex. dag som är tillåtet som jag skulle ha missat?
Finns det något visst antal nonsensinlägg per t.ex. dag som är tillåtet som jag skulle ha missat?
Senast redigerad av Meppe 2011-05-05 2:34:14, redigerad totalt 1 gång.
Meppe skrev:Finns det något visst antal nonsensinlägg per t.ex. dag som är tillåtet som jag skulle ha missat?
Inte alls, det är mer en allmänt hållen inställning från vår sida. Typiskt diffus men att skriva ett stort antal inlägg utan egentlig substans kan kallas att spamma forumet och det är inget vi gillar.
Ok. Förklaringen till de många inläggen från min sida är att jag var glad åt att vara tillbaka på forumet och känna mig accepterad här (något jag inte är särskilt bortskämd med IRL) och därför blev hyperaktiv. Har hunnit lugna ner mig nu, så antalet inlägg minskar också.
Senast redigerad av Meppe 2011-05-05 2:34:14, redigerad totalt 1 gång.
Hur vore det med en liten varning till Ford som med jämna mellanrum spammar forumet med nonsens?
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-05 2:34:14, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
KrigarSjäl skrev:Hur vore det med en liten varning till Ford som med jämna mellanrum spammar forumet med nonsens?
Det har hänt att vi ingripit mot andras spammande också. Det som fick mig att reagera här var det här inlägget men att dra in en konflikt i PA är i sig skäl nog att ge en varning.
Meppe skrev:Ok. Förklaringen till de många inläggen från min sida är att jag var glad åt att vara tillbaka på forumet och känna mig accepterad här (något jag inte är särskilt bortskämd med IRL) och därför blev hyperaktiv. Har hunnit lugna ner mig nu, så antalet inlägg minskar också.
Här får man inte vara sig själv, så det är bäst att du slutar med det
Senast redigerad av underjord 2011-05-05 2:34:14, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter