"Meddelandet måste godkännas av moderator"?
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
3 inlägg
• Sida 1 av 1
"Meddelandet måste godkännas av moderator"?
Är detta någon ny policy som gäller alla eller är jag satt under moderation? Varför i så fall?
EDIT: hmmm, nu kom jag på att det kanske är när man kommenterar nygamla artiklar som kommentaren måste godkännas först?
EDIT: hmmm, nu kom jag på att det kanske är när man kommenterar nygamla artiklar som kommentaren måste godkännas först?
Re: "Meddelandet måste godkännas av moderator"?
Inger skrev:Är detta någon ny policy som gäller alla eller är jag satt under moderation? Varför i så fall?
Admin
Det är alla kommentarer till artiklarna som måste passera moderatorsögonen först. Orsaken är att vi vill hålla en seriös nivå på diskussionerna kring artiklarna, inte minst av respekt mot författarna av dessa. Samma regler gäller nya och gamla artiklar med det undantaget att gamla kommentarer till gamla artiklar läggs ut som de är - vi förhandsgranskade inte dem och jag gallrar inte ut några nu heller.
Vi godkänner kommentarerna så snart vi kan och alla moderatorer kan godkänna kommentarer. Kravet för att bli godkänd är inte alls att man håller med om det som står i artikeln utan enbart att kommentaren är seriöst skriven. Ingen åsiktscensur, alltså.
Dina kommentarer släppte jag genast, förresten...
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter