Lita aldrig på NT!

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: atoms, Alien

Inläggav nassepuh » 2007-11-24 14:36:26

KrigarSjäl skrev:
nassepuh skrev:Gjorde du något som kunde tolkas som ett sexuellt närmande kanske? Eller om du har lite av den auran?

En sån här grej...

Fick verkligen bra respons av killarna och ansträngde mig för att återgälda gästfriheten..
Hade långa seriösa samtal med båda och kände att det var bra mellan oss..


kan ju t.ex. väldigt lätt misstolkas.

Långa seriösa samtal, bra respons och "kände det var bra mellan oss"...


Märkligare saker har ju skett.


Det är väl uppenbart att det är samtalet männen emellan du syftar på, nasse.


Du är ju verkligen helt jävla cyberskadad och/eller enbart ute efter att trolla.

Hur som helst tycker jag svaret borde vara ett uppenbart "NEJ", att dina inlägg i andra trådar där du konsekvent startat konflikter samt den uppenbara kopplingen mellan den här tråden och den andra jag länkade till är sjukt misstänksam. Resten lämnar jag åt moderaterna.
Senast redigerad av nassepuh 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
nassepuh
Bannad
 
Inlägg: 2193
Anslöt: 2006-07-17

Inläggav nassepuh » 2007-11-24 14:38:54

MsTibbs skrev:Jag tror Nasse vet bättre vad han själv menar mer än Krigarsjälvet det. En tanke. Skriv vad ni själva tror istället för att skriva vad ni tror att andra tror att andra tror att andra menar... att vi är dåliga på theory of mind är i sig ett skäl att skippa den diskussionen.:evil:

Tillbaka till topic nu!!


Det är inte speciellt lätt att bara släppa sånt där. Tycker det är så uppenbart illvilligt att jag bara vill strypa fjanten.
Senast redigerad av nassepuh 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
nassepuh
Bannad
 
Inlägg: 2193
Anslöt: 2006-07-17

Inläggav nassepuh » 2007-11-24 14:41:38

Det är f.ö. helt otroligt hur man missar och låter sånt här passera när man sitter i dimman. Att ens komma på tanken att visa tolerans mot sånt där pissigt jävla beteende. Helt otroligt.

Bort med idioterna säger jag nu istället.
Senast redigerad av nassepuh 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
nassepuh
Bannad
 
Inlägg: 2193
Anslöt: 2006-07-17

Inläggav KrigarSjäl » 2007-11-24 14:44:22

nassepuh skrev:Resten lämnar jag åt moderaterna.

Jag tror faktiskt Reinfeldt & co har annat för sig...
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
KrigarSjäl
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 33157
Anslöt: 2006-08-10

Inläggav KrigarSjäl » 2007-11-24 14:47:16

nassepuh skrev:
MsTibbs skrev:Jag tror Nasse vet bättre vad han själv menar mer än Krigarsjälvet det. En tanke. Skriv vad ni själva tror istället för att skriva vad ni tror att andra tror att andra tror att andra menar... att vi är dåliga på theory of mind är i sig ett skäl att skippa den diskussionen.:evil:

Tillbaka till topic nu!!


Det är inte speciellt lätt att bara släppa sånt där. Tycker det är så uppenbart illvilligt att jag bara vill strypa fjanten.


Du har bantrat med TC en hel del tidigare, så min misstanke kan därför inte ses som helt obefogad. Och nu blev nasseponken putt för att jag förekom honom i hans bantrande.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
KrigarSjäl
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 33157
Anslöt: 2006-08-10

Inläggav ufo » 2007-11-24 14:52:05

TC:
Fy fan låter ju helsjukt, ger mig aningar mot anfetamintjackande alkohlister. Sådana gör du rätt i att INTE ha i din bekantskap så förlåt dem INTE.

---
Nasse:
Jo du kan ha rätt ang dennes påstådda relationshot men jag ser nog mer till uppåttjacket.

---
KS:
fjant
Senast redigerad av ufo 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
ufo
 
Inlägg: 4634
Anslöt: 2007-06-23
Ort: En liten bit utanför skogen.

Inläggav MsTibbs » 2007-11-24 14:57:05

nassepuh skrev:
MsTibbs skrev:Jag tror Nasse vet bättre vad han själv menar mer än Krigarsjälvet det. En tanke. Skriv vad ni själva tror istället för att skriva vad ni tror att andra tror att andra tror att andra menar... att vi är dåliga på theory of mind är i sig ett skäl att skippa den diskussionen.:evil:

Tillbaka till topic nu!!


Det är inte speciellt lätt att bara släppa sånt där. Tycker det är så uppenbart illvilligt att jag bara vill strypa fjanten.


Jag känner med så...


Alla: Jaha, och nu har det kommit ner på sandlådenivå med personpåhopp igen. Det finns inget hopp för mänskligheten... :roll:
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
MsTibbs
 
Inlägg: 22872
Anslöt: 2007-07-30
Ort: 127.0.0.1 Spindelnätet Karlstad i Värmland

Inläggav KrigarSjäl » 2007-11-24 15:05:08

MsTibbs skrev:
nassepuh skrev:
MsTibbs skrev:Jag tror Nasse vet bättre vad han själv menar mer än Krigarsjälvet det. En tanke. Skriv vad ni själva tror istället för att skriva vad ni tror att andra tror att andra tror att andra menar... att vi är dåliga på theory of mind är i sig ett skäl att skippa den diskussionen.:evil:

Tillbaka till topic nu!!


Det är inte speciellt lätt att bara släppa sånt där. Tycker det är så uppenbart illvilligt att jag bara vill strypa fjanten.


Jag känner med så...


Alla: Jaha, och nu har det kommit ner på sandlådenivå med personpåhopp igen. Det finns inget hopp för mänskligheten... :roll:

Jag känner också så, heter det.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
KrigarSjäl
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 33157
Anslöt: 2006-08-10

Re: Lita aldrig på NT!

Inläggav Alien » 2007-11-24 15:34:41

Thunderchild skrev:Var på krogen ikväll å blev medbjuden på efterfest av en underskön kvinna.. Hon hade hyrt ett rum i stan med väninnan och två bästa killkompisarna..

Fick verkligen bra respons av killarna och ansträngde mig för att återgälda gästfriheten..
Hade långa seriösa samtal med båda och kände att det var bra mellan oss..

Plötsligt när jag befann mig ensam i köket med den stora tatuerade kompisen så hoppade han på mig utan förvarning och bröt ned mig på golvet..

Jag såg till att hamna ovanpå och gick in i en liggande klinch och försökte resonera med honom när hans kompis sprang fram och stampade mig i huvudet..

Som tur var så hade väninnan bjudit ett par killar från stan som kom å avbröt den stampande killen så jag kunde ta mig upp.. Otäck tanke att jag varit ensam med de två killarna som varit så trevliga och verkligen gjort så jag kände mig hemma..

Jag blev verkligen lurad.. Gjorde allt för att visa mig seriös och vänskaplig mot hennes kompisar, och de tog emot mig som en vän för att plötsligt utan förvarning attackera mig..

Otäck känsla att människor som man verkligen upplevt att man fått kontakt med visar sig fullständigt falska.

Jag lämnade festen så fort jag kunde.. Hoppas jag aldrig ser min kompis, den stora med tatueringar igen, för jag är rädd att jag kommer slå honom sönder och samman för hans fega och falska sätt.. :evil:


De där killarna verkar farliga, du borde ha polisanmält dem, tycker jag. De är säkert inte såna bara mot dig utan farliga för omgivningen.

Men rubriken är missvisande tycker jag. Det borde snarare heta "Lita aldrig på okända" el "Lita aldrig på drogpåverkade".

Att du tyckte du fick "bra kontakt" med dem innan låter som de var riktiga psykopater el mycket labila. Eller så bara spelade de för att hoppa på dig så fort de fick chansen och du märkte det inte. På så sätt kan såna personer vara extra farliga för aspies iom att vi inte kan läsa kroppsspråk så bra.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
Alien
Moderator
 
Inlägg: 46087
Anslöt: 2007-08-13
Ort: Mellansvenska låglandet

Inläggav ford » 2007-11-24 16:17:45

KrigarSjäl skrev:
nassepuh skrev:Resten lämnar jag åt moderaterna.

Jag tror faktiskt Reinfeldt & co har annat för sig...


Han menade nog moderatorerna, jag tror nog även att nassepuk inser att moderaterna troligtvis fetskiter i vårt forum.
De har mycket riktigt viktigare saker för sig än att blanda sig i ert sandlådebråk, oavsett vad man tycker om dem.
Senast redigerad av ford 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
ford
 
Inlägg: 6673
Anslöt: 2006-03-14
Ort: Skåne

Inläggav Kvasir » 2007-11-24 16:59:12

Åter till ursprungsämnet.

Jag vill inte på något sätt förringa det inträffade; det är givetvis fullständigt oacceptabelt att folk blir våldsamma utan vettig anledning. Men samtidigt kan jag inte låta bli att undra vad för slags människor man brukar umgås med om något sådant inträffar utan att man har känt några som helst varningssignaler? Det låter som det handlar om killar med olämpliga proportioner mellan muskler och hjärna, och sådana oroar mig alltid, liksom det skulle oroa mig om man satte en femåring att sköta knappen till kärnvapnen.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir
 
Inlägg: 14628
Anslöt: 2007-11-04
Ort: Vilse någonstans mellan coNP och P/poly

Inläggav JOR » 2007-11-24 18:30:29

Moderatorn:
nassepuh + Krigarsjäl:

Givetvist kan texter tolkas in absurdum. Håller med om att TC fått frågan lite sådär indirekt att han skulle ha homo/bi-böjelser av nassepuh.

människor av manligt kön som är heterosexuella brukar vanligtvis ta frågan som en förolämpning per automatik...

MEN. Detta är ett forum för folk med (autism)Aspergers syndrom. Och därför får vi förvänta oss av forumisterna att de inte alltid tänker på sådant.

Krigarsjäls påhopp ÄR ett påhopp. Men jag tar det påhoppet som en naturlig reaktion, alltså ingen varning.
Gillar å andra sidan inte att han istället för att PM:a honom eller starta ny tråd, förgiftar tråden med ännu mer smörja.

nassepuh däremot:
Du gapar om troll, du kräver moderering och namngivningar.
Du är väl medveten om att jag inte kan sitta framför datorn 24/7 och läsa i trådarna efter felaktigheter och elakheter. Ibland är jag så trött att jag skummar igenom texterna enbart och då kan man allt missa något. Hade du PM:at mig istället och klagat o gnällt därigenom så hade tråden sett vackrare ut. OCH jag hade fått ett stycke e-post om att någon vill mig något. OCH att jag kunnat talat om för dig att hans reaktion är fullt naturligt (i mitt tycke) trots att han missat att detta är ett ASPERGER-forum.
Tyvärr, du skötte det alltför klantigt för att jag skall acceptera det.
Din tidigare varning är preskiberat så du har istället för två fortsatt bara en.

Och gott folk, Kvasirs uppmaning låter riktigt bra håll sig till ämnet nu tack
Senast redigerad av JOR 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
JOR
Tekniker
 
Inlägg: 1891
Anslöt: 2005-10-11
Ort: Göteborg

Inläggav weasley » 2007-11-24 19:15:37

Kvasir skrev:Jag vill inte på något sätt förringa det inträffade; det är givetvis fullständigt oacceptabelt att folk blir våldsamma utan vettig anledning. Men samtidigt kan jag inte låta bli att undra vad för slags människor man brukar umgås med om något sådant inträffar utan att man har känt några som helst varningssignaler? Det låter som det handlar om killar med olämpliga proportioner mellan muskler och hjärna, och sådana oroar mig alltid, liksom det skulle oroa mig om man satte en femåring att sköta knappen till kärnvapnen.


Ja, hur man hamnar i ett sådant sällskap är rätt obegripligt. Bruttan var säkert underskön frampå småtimmarna, frågan är hur hon skulle te sej dagen-efter. Med tanke på hennes polare? hallickar? och hur de betedde sej låter det white-trash. Är du säker på att hon inte bodde i en husvagn? *skojar*

Jag kan inte tänka mej att det skulle vara ett vanligt beteende bland någon annan än tjackpundare på ryssfemmor att hoppa på någons skalle sådär.

Kan mycket väl tänka mej att de av någon anledning kände sej hotade av TC, han har ju trots allt en viss utstrålning, och så skulle de visa var skåpet ska stå eller nåt sånt.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav Savanten Svante » 2007-11-24 19:37:34

Instämmer. Det där är INTE nt-beteende. Det är sjukt knarkat beteende.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Inläggav Thunderchild » 2007-11-24 19:52:57

Kvasir skrev:Åter till ursprungsämnet.

Jag vill inte på något sätt förringa det inträffade; det är givetvis fullständigt oacceptabelt att folk blir våldsamma utan vettig anledning. Men samtidigt kan jag inte låta bli att undra vad för slags människor man brukar umgås med om något sådant inträffar utan att man har känt några som helst varningssignaler? Det låter som det handlar om killar med olämpliga proportioner mellan muskler och hjärna, och sådana oroar mig alltid, liksom det skulle oroa mig om man satte en femåring att sköta knappen till kärnvapnen.


Normalt umgås jag ju inte med människor alls utanför mitt jobb. Därför är det ju lite kul att få hänga med på efterfest sådär. Det här var ju ett utsocknes gäng som jag aldrig träffat förut.

Har känt mig låg hela dan och funderat på vad som plötsligt gjorde att stämningen totalvände.. Att jag visade intresse för alfahannens expingla var ju skälet till att jag följde med så det var ju knappast någon nyhet.

Tror att jag missade nån liten social kod helt enkelt. Kanske bröt jag vår killpakt när två trevliga killar från stan dök upp och ändrade balansen i gruppen.

Jag var faktiskt lugn som en filbunke hela tiden och höjde inte ens rösten när jag bad dom berätta för mig varför dom hetsade upp sig så hemskt..

Kanske var det extra provocerande för dom att jag efter lite hot om aggression ensam med dem i köket och en skaplig höger mot käken som jag faktiskt gav lov till för att blidka ena killen, fortfarande var kolugn och fortsatte försöka resonera mig fram till hur jag sårat deras känslor.

Fortfarande när jag blivit omkullslängd och hamnat under biffen var jag lugn och kände att jag hade kontroll på läget. Det var först efter att jag brytit loss hans grepp och lagt honom på rygg när kompisen började stampa mig i huvet som jag insåg att det var försent att försöka resonera och dags att börja oroa sig.

Som tur är så var alla redan beredda på gruff så killen blev snabbt avbruten. Hemmakillarna var nog lite chockade och pinglan blev helt vansinnig.. Jag gick direkt ut i hallen och tog mina kläder och gick och det var bara en av hemmakillarna som hann se mig och kolla så jag var okej..

Hade jag stannat så hade jag konfronterat dom och haft möjlighet att bli förbannad och det ville jag inte riskera. Jag var jävligt besviken och jag vet inte exakt hur hög straffskalan skulle bli för nån som stampat mig i huvet när jag ligger, men jag är rädd att den är farligt hög..

Mest ont i käken idag men det bjöd jag ju på.. Har bara ett lätt svullnad och rodnad i pannan efter en strumphäl.. Får ju vara jävligt tacksam att jag slapp ett klackmärke..
Senast redigerad av Thunderchild 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
Thunderchild
 
Inlägg: 1090
Anslöt: 2006-09-04
Ort: Falun

Inläggav Kvasir » 2007-11-24 19:58:36

Thunderchild skrev:
Kanske var det extra provocerande för dom att jag efter lite hot om aggression ensam med dem i köket och en skaplig höger mot käken som jag faktiskt gav lov till för att blidka ena killen, fortfarande var kolugn och fortsatte försöka resonera mig fram till hur jag sårat deras känslor.

Fortfarande när jag blivit omkullslängd och hamnat under biffen var jag lugn och kände att jag hade kontroll på läget. Det var först efter att jag brytit loss hans grepp och lagt honom på rygg när kompisen började stampa mig i huvet som jag insåg att det var försent att försöka resonera och dags att börja oroa sig.

Som tur är så var alla redan beredda på gruff så killen blev snabbt avbruten...

Hade jag stannat så hade jag konfronterat dom och haft möjlighet att bli förbannad och det ville jag inte riskera.



Det låter nästan som du tycker det är normalt med lite våld ibland, så vi har nog väldigt olika referensramar och umgängeskretsar, misstänker jag.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir
 
Inlägg: 14628
Anslöt: 2007-11-04
Ort: Vilse någonstans mellan coNP och P/poly

Inläggav Thunderchild » 2007-11-24 20:19:45

Kvasir skrev:Det låter nästan som du tycker det är normalt med lite våld ibland, så vi har nog väldigt olika referensramar och umgängeskretsar, misstänker jag.


Jag sa ju alldeles nyss att jag inte har något umgänge alls..

Uppskattar inte att du försöker utmåla mig som nån som hänger med white trash. Jag hänger på det minst trashiga stället i stan och har aldrig under flera år hamnat i gruff på krogen.

Våld är inte min vardag. Har inte utdelat sedan mellanstadiet och fick senast stryk i sjunde klass.

Kan dock erkänna att jag var lite väl i hatten och borde haft bättre omdöme men utmåla inte killarna som knarkare och galningar för så pass koll har jag även onykter..

Detta var helt vanliga svenssons som störde sig på något i mitt beteende och i fyllan så gick det överstyr..

Jag var där så jag vet. Ni som inte var där kan sluta fantisera om vilka pundskallar jag umgås med..
Senast redigerad av Thunderchild 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
Thunderchild
 
Inlägg: 1090
Anslöt: 2006-09-04
Ort: Falun

Inläggav Kvasir » 2007-11-24 20:26:58

Thunderchild skrev:Jag sa ju alldeles nyss att jag inte har något umgänge alls..

Uppskattar inte att du försöker utmåla mig som nån som hänger med white trash. Jag hänger på det minst trashiga stället i stan och har aldrig under flera år hamnat i gruff på krogen.

Våld är inte min vardag. Har inte utdelat sedan mellanstadiet och fick senast stryk i sjunde klass.


Jag reagerade på sådana saker som att du lät killen slå dig på käften först, och att du funderade på att ge igen med våld senare. Det var sådana saker som gjorde att jag tyckte det lät som du betraktar våld som normalt.

Men det var ju i vart fall inte du som började slåss, så precis som jag påpekade tidigare, så finns det ingen ursäkt för att killarna blev våldsamma mot dig.

Några normala killar handlade det knappast om, inte normala i min värld i alla fall, och jag tror som sagt att jag och säkert många fler skulle ha sett varningstecken, och att du överhuvudtaget behöver låta någon slå dig på käften för att visa välvilja är väl långt mera än ett subtilt varningstecken?

Jag vet hur fruktansvärt det kan kännas att kännas sig ensam och utanför och hur gärna man kan vilja få vara med i någon gemenskap, men om villkoret är våld så ska man nog hellre försöka stå ut med sin ensamhet.


Tillägg:
Det kan ju tänkas att det är just din ovana att umgås med folk överhuvudtaget som gjorde att du inte såg de varningssignaler som jag och vissa andra tycker borde ha funnits där.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 2 gånger.
Kvasir
 
Inlägg: 14628
Anslöt: 2007-11-04
Ort: Vilse någonstans mellan coNP och P/poly

Inläggav ufo » 2007-11-24 20:32:37

Thunderchild skrev:Kan dock erkänna att jag var lite väl i hatten och borde haft bättre omdöme men utmåla inte killarna som knarkare och galningar för så pass koll har jag även onykter..
....
....
Jag var där så jag vet. Ni som inte var där kan sluta fantisera om vilka pundskallar jag umgås med..

Först och främst. Man har inte koll. Du sa dessutom att det här var NY BEKANTSKAP utan historik att ta med i beräkningarna.

Men det är som sagt du som var där inte jag så jag vet inte men utifrån din första text så låter det klockrent som tjackpundare inget annat.

Vi fantiserar inte om din "knarkarkrets" du var tydlig med att detta var en ny bekantskap som du valt att inte fortsätta vara vän med.
...
Skönt iallafall att det inte var några stora skador du drog på dig.
Senast redigerad av ufo 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
ufo
 
Inlägg: 4634
Anslöt: 2007-06-23
Ort: En liten bit utanför skogen.

Inläggav weasley » 2007-11-24 20:49:28

Thunderchild skrev:Kanske var det extra provocerande för dom att jag efter lite hot om aggression ensam med dem i köket och en skaplig höger mot käken som jag faktiskt gav lov till för att blidka ena killen, fortfarande var kolugn och fortsatte försöka resonera mig fram till hur jag sårat deras känslor.


När jag läser detta blir jag lätt bestört. TC, du lät dem alltså ge dej en smäll på käften för att du ville uppnå..... vad? Egentligen?

Kvasir skrev:Några normala killar handlade det knappast om, inte normala i min värld i alla fall, och jag tror som sagt att jag och säkert många fler skulle ha sett varningstecken, och att du överhuvudtaget behöver låta någon slå dig på käften för att visa välvilja är väl långt mera än ett subtilt varningstecken?


Jag kan BARA hålla med!

Thunderchild skrev:Jag var där så jag vet. Ni som inte var där kan sluta fantisera om vilka pundskallar jag umgås med..


Enligt vad du själv sa så var det ju första gången du träffade de här snubbona?
Thunderchild skrev:Det här var ju ett utsocknes gäng som jag aldrig träffat förut.

Då är det väl inget du behöver uppröra dej över, att vi är bestörta över deras synnerligen misstänkta uppträdande?

Vad jag har sett så har ingen haft några synpunkter på dej. Fast jag kan ju ha missat nåt.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 11:02:56, redigerad totalt 1 gång.
weasley
 
Inlägg: 9949
Anslöt: 2007-04-18
Ort: eth0

Inläggav nassepuh » 2007-11-24 20:58:19

JOR skrev:Moderatorn:
nassepuh + Krigarsjäl:

Givetvist kan texter tolkas in absurdum. Håller med om att TC fått frågan lite sådär indirekt att ha skulle ha homo/bi-böjelser av nassepuh.

människor av manligt kön som är heterosexuella brukar vanligtvis ta frågan som en förolämpning per automatik...


Och hur fan i helvete läser du in det i min fråga JOR?! VAR?!

Din jävla utvecklingstörda idiot.

MEN. Detta är ett forum för folk med (autism)Aspergers syndrom. Och därför får vi förvänta oss av forumisterna att de inte alltid tänker på sådant.


Säger du och gör exakt samma jävla pissiga tolkningar och sätter mig på den djupa änden på samma sätt som du alltid gjort när det gällt mig. Du hade defintivt inte något som helst problem med att dela ut en varning när TC och Krigarsjäl trollade mig förut och du har inte några problem att INTE dela ut någon varning nu. Du är dessutom så jävla lismande och äckligt falsk och dum i huvudet att du på samma frekventa sätt lite lugnt konstaterar att allt är mitt fel!


Krigarsjäls påhopp ÄR ett påhopp. Men jag tar det påhoppet som en naturlig reaktion, alltså ingen varning.


Jamen det är ju givet.

Gillar å andra sidan inte att han istället för att PM:a honom eller starta ny tråd, förgiftar tråden med ännu mer smörja.


ELLER ATT DIREKT BÖRJA TROLLA SOM HAN KONSTANT GJORT FRÅN DAG 1.


Och så går vi till lite mer opartisk bedömning:

nassepuh däremot:
Du gapar om troll, du kräver moderering och namngivningar.
Du är väl medveten om att jag inte kan sitta framför datorn 24/7 och läsa i trådarna efter felaktigheter och elakheter. Ibland är jag så trött att jag skummar igenom texterna enbart och då kan man allt missa något. Hade du PM:at mig istället och klagat o gnällt därigenom så hade tråden sett vackrare ut. OCH jag hade fått ett stycke e-post om att någon vill mig något. OCH att jag kunnat talat om för dig att hans reaktion är fullt naturligt(i mitt tycke) trots att han missat att detta är ett ASPERGER-forum.
Tyvärr, du skötte det alltför klantigt för att jag skall acceptera det.


Men då betydligt mycket smidigare än andra som "skött det mot mig"?! Som t.ex. TC som gapade tråd upp och tråd ner efter att ha snedtänt och dragit en kommentar till absurdum (trollande??).

Och misstolkar jag när jag tittar på de fjuttiga jävla rader rader du skrivit till TROLLET Krigarsjäl och sen tittar på uppsatsen du skrivit till mig?! Och att du gjort så varenda jävla gång?

BS.

Din tidigare varning är preskiberat så du har istället för två fortsatt bara en.


Du kan ge mig tio om du så vill du ditt passivaggressiva as. Jag har ett liv att sköta och tänker inte sitta och vältra mig i sånt här när jag faktiskt ett uns av normalitet att upprätthålla. Den sortens elaka småaktighet som florerar här och sekteristiska tystnad omkring det (för ingen kan ju läsa mellan raderna) - om den kändes tröttsam innan, så känns den direkt störd nu. Den har fan inte ens en kuriosa.

Så, ha de. Jag lämnar forumet självmant.
Senast redigerad av nassepuh 2011-05-04 11:02:57, redigerad totalt 1 gång.
nassepuh
Bannad
 
Inlägg: 2193
Anslöt: 2006-07-17

Inläggav ufo » 2007-11-24 21:05:14

nassepuh skrev:Så, ha de. Jag lämnar forumet självmant.

NEEEEEJ
Du får inte dra för gott. Det har varit tillräckligt lite av dig sedan du börja jobba.
Senast redigerad av ufo 2011-05-04 11:02:57, redigerad totalt 1 gång.
ufo
 
Inlägg: 4634
Anslöt: 2007-06-23
Ort: En liten bit utanför skogen.

Inläggav Thunderchild » 2007-11-24 21:05:18

weasley skrev:Vad jag har sett så har ingen haft några synpunkter på dej. Fast jag kan ju ha missat nåt.


Inte? Jag blir utmålad som någon som inte har något omdöme alls och umgås med vilka galningar som helst..

Hur många gånger jag än påstår att detta var vanliga partysvennar som först var väldigt trevliga för att plötsligt tvärvända så är ni ett gäng som sitter där och vet bättre minsann..

Det är ett slags överlägset "patronising" beteende som jag är rätt allergisk emot..
Senast redigerad av Thunderchild 2011-05-04 11:02:57, redigerad totalt 1 gång.
Thunderchild
 
Inlägg: 1090
Anslöt: 2006-09-04
Ort: Falun

Inläggav Kvasir » 2007-11-24 21:13:14

Thunderchild skrev:
Hur många gånger jag än påstår att detta var vanliga partysvennar som först var väldigt trevliga för att plötsligt tvärvända så är ni ett gäng som sitter där och vet bättre minsann..


Men vänta nu, du sade att du lät en av dem slå dig på käften för att visa välvilja. Nu framgår det visserligen inte riktigt om du hade något val, eller om du lät det hända efter att det de facto hade hänt, men känns inte som något som händer i min värld i alla fall. Om du lät honom slå dig så tycker jag att du visade dåligt omdöme, även om det nu gick ut över dig själv, och han uppvisade definitivt inget normalt beteende som accepterade att slå dig. Om det istället var så att han slog först och du lät det hända, så var det givetvis bra att du inte slog tillbaka, men det hade nog varit lämpligast att helt enkelt säga tack och adjö snarast möjligt i det läget. Hade killarna varit trevliga och normala innan, så var de ju uppenbarligen inte det längre.

Du har naturligtvis helt rätt att vi andra inte kan veta säkert hur det var, men dina beskrivningar ger inte precis något intryck av att det saker och ting var normala.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 11:02:57, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir
 
Inlägg: 14628
Anslöt: 2007-11-04
Ort: Vilse någonstans mellan coNP och P/poly

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in