Kullan inaktiverad
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
55 inlägg
• Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Kullan inaktiverad
Admin
Kullan är inaktiverad på egen begäran. Hon är välkommen tillbaka när hon själv vill men har nu valt att ta en paus från forumet.
Det innebär att hon kan läsa de öppna delarna av forumet men inte logga in och heller inte läsa eller skicka PM.
Kullan är inaktiverad på egen begäran. Hon är välkommen tillbaka när hon själv vill men har nu valt att ta en paus från forumet.
Det innebär att hon kan läsa de öppna delarna av forumet men inte logga in och heller inte läsa eller skicka PM.
Re: Kullan inaktiverad
Kullan, jag vet att du läser det här. Forumet är inte emot dig, och den här situationen är mitt ansvar. Jag försökte lämna det här meddelandet i OT, men Titti hann inaktivera dig före.
Du vet redan vad jag gjorde, men jag gjorde det för att jag sett en liknande sak tidigare, och läget blev värre eftersom ingen gjorde något.
Med andra ord har jag ditt eget bästa i tankarna med mitt beslut idag morse.
Du vet redan vad jag gjorde, men jag gjorde det för att jag sett en liknande sak tidigare, och läget blev värre eftersom ingen gjorde något.
Med andra ord har jag ditt eget bästa i tankarna med mitt beslut idag morse.
Jag har bett om hjälp från admin för en person som skrivit ett oroande inlägg på forumet, men Kullans inaktivering går före!? 
- mondo beyondo
- Anslöt: 2007-07-04
mondo beyondo skrev:Jag har bett om hjälp från admin för en person som skrivit ett oroande inlägg på forumet, men Kullans inaktivering går före!?
Kullan kanske skrev före du skrev, vi vet inte hur Titti jobbar, men själv tycker jag att ordningsföljd låter logiskt.
Olika åtgärder kräver olika mängd tid, engagemang och eftertanke. Att deaktivera en användare på dess egen begäran är en mycket lätt ordnat åtgärd.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Meppe skrev:[...] den här situationen är mitt ansvar.
Moderator:
Det var fler än du som reagerade och du var inte först, så ta inte på dig något ansvar du inte har.
Det var kullan som skrev det hon skrev, det var en annan forumist som anmälde först, det var Admins beslut att varna och det var kullans beslut att avstå från forumet ett tag framöver.
Titti skrev:Admin
Lite OT. Men när hon väljer att komma tillbaka, om hon gör det, hur ska hon då kunna aktivera sitt konto om hon inte kan logga in eller skicka PM till dig?
Kan någon berätta vad det verkligen är som hänt? Hon verkar tom tagit bort mig och andra från forumet på MSN så jag undrar ju vad det är som skett. 
marxisten skrev:Lite OT. Men när hon väljer att komma tillbaka, om hon gör det, hur ska hon då kunna aktivera sitt konto om hon inte kan logga in eller skicka PM till dig?
Det går ju att skicka epost till admin, se här: contact.php
Vad är det man har missat?
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
Miche skrev:[...]det var en annan forumist som anmälde först[...]
Under senaste stora grälet var det någon (minns inte vem, och orkar inte leta efter rätt inlägg bland de några tusen i ett tiotal trådar) som skrev om att anmäla ifall ingen annan hann före. Har ni alltså ändrat så att flera medlemmar kan anmäla samma inlägg? Jag minns själv att jag sett någon text i stil med "Inlägget är redan anmält".
Moderator: Efter det hastiga bytet till phpbb3 så har vi tvingats att skapa andra rutiner för att hantera anmälningar vilket resulterat i att flera kan anmäla samma inlägg!
Nå, det skulle förklara hur andra reagerat. Jag var under intrycket att det var min anmälan kombinerat med mitt svar som ledde till det här. Kullan har agerat helt inom ramarna för att det skulle vara den logiska förklaringen.
Den logiska förklaringen är att en persons reaktioner oftast är ett resultat av flera personers agerande, inte bara mellan två personer.
Jag vet tyvärr inte vad som har hänt, men sänder dig en tanke & cyberkram, Kullan om du läser detta!
Ta hand om dig och kom tillbaka när du känner dig redo.
Ta hand om dig och kom tillbaka när du känner dig redo.
Ja, hoppas allt löser sig för dig Kullan. Låter som att du haft mycket att tänka på men håller tummarna för att ditt liv blir bra och att du kommer tebax hit när det känns rätt.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter