Kontakttråden (del 2)

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Puzzle, marxisten, atoms, Sjuckert, Alien

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Niiklaas » 2017-01-14 23:41:43

Ensam, blyg 23-årig kille vill lära känna tjej, 18-23 ungefär, som gillar teater, sång/musik, film och träning... Jag pluggar, bor själv och har körkort.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Niiklaas
Ny medlem

Anslöt: 2014-06-16

Kontakttråden (del 2)

Inläggav bittin » 2017-01-21 21:49:33

Ansök om att bli Lunas relation
bittin

Anslöt: 2008-11-03

Kontakttråden (del 2)

Inläggav sussi83 » 2017-01-22 0:44:11

Skaffar gärna nya kontakter för vänskap :-)Happy Jag bor iaf i Sthlm 30 årsåldern, skicka ett PM om det låter intressant. Just nu försöker ja må så gott det går och väntar på en möjlighet till arbetsträning. Intressen är fysisk träning av olika slag som tar upp mycket av tiden. Skulle gärna dela erfarenheter kring det med någon.
Mvh
sussi83

Anslöt: 2010-10-21

Kontakttråden (del 2)

Inläggav montesquieu » 2017-02-13 19:06:51

Söker tjej på 18 till 28 år för snabb romans alternativt fast relation om vi skulle passa!

Kille på 23 vårar som bor i småland nära Jönköping.

Blev diagnotiserad med högfungerande aspergers och ADHD tidigare i år.
Har alltid varit någorlunda social av mig men minskat kraftigt efter att jag kom på att jag kunde ha aspergers och började min utredning. Känner att jag behöver hitta någon någorlunda likasinnad med förståelse över situationen och hur vardagen fungerar som aspies.

På vardagarna jobbar jag som svetsare och pluggar komvux vid sidan av för att försöka ta mig in på en högskola. På fritiden ägnar jag min tid åt att spela spel eller så glor jag på någon anime.

Vill du få reda på mer så är det bara att skicka ett pm!
montesquieu
Ny medlem

Anslöt: 2017-02-09

Kontakttråden (del 2)

Inläggav Elefantmannen » 2017-02-14 8:56:24

Hej!
Har fått diagnosen "Sail" det vill säga ADD symtomer med autistiska drag.