Jag undrar om om någon har ett rum som jag kan hyra i Sthlms

Här postar du övriga inlägg relaterade till Asperger.

 Moderatorer: Alien, atoms

Jag undrar om om någon har ett rum som jag kan hyra i Sthlms

Inläggav lesserness » 2013-04-21 14:32:56

Jag undrar om om någon har ett rum som jag kan hyra i sthlms området


Hej mitt namn är Tomas M, jag registrerade mig på AS forumet för ett tag sen i samband med att jag skulle göra en neuropsykiatrisk utredning. Den visade inte på mycket.

Men hursomhelst så är det så att jag är en ganska ljudkänslig person på mitt eget sätt (det räcker med 10-20 mins hamrade lite för ofta dvs en gång i veckan för att jag ska börja må rejält dåligt som just nu, öronproppar funkar inte och hörlurar med musik funkar bara då och då, att bli tvungen att lyssna på musik funkar kanske någon gång ibland men inte när stör momentet är 1 gång eller fler i veckan, dvs det hade fungerat om det var någon enstaka gång i halvåret)

och jag undrar om om någon har ett rum där det är mer eller mindre helt ostört som jag kan hyra i några månader framåt för kanske 2k i månaden

Jag har gått genom bostadsanmaningen och fått väggar och fönster isolerade men det verkar inte hjälpa ett mycket :/

Jag frågar just på dethär forumet för att jag hoppas lite att det finns något kollektiv av AS individer som lyckats ordna en tyst plats och bo på samt behöver fylla ett rum dvs om jag har otroligt med tur.

Jag lovar att själv va tyst.

Jag är inte så supersocial av mig utan andras invit (social fobi)/ rejält rädd för att bli avvisad.

Med vänlig hälsning
Tomas M
lesserness
 
Inlägg: 64
Anslöt: 2011-06-25

Jag undrar om om någon har ett rum som jag kan hyra i sthlms

Inläggav Kouzelny » 2013-04-21 22:13:24

Vet inget just nu.
Men säger till dig om det dyker upp något :)
Kouzelny
 
Inlägg: 160
Anslöt: 2012-09-17

Jag undrar om om någon har ett rum som jag kan hyra i sthlms

Inläggav lesserness » 2013-04-22 15:13:58

ty =)
lesserness
 
Inlägg: 64
Anslöt: 2011-06-25

Återgå till Övriga Aspergerfrågor



Logga in