Jag är kär i en i personalen
106 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: kär i personal?
Låter som en dam för nallen.hawermann skrev:Går knappast att snacka med. En springer runt o försöker riva av en brallorna.
Klicka på kontrollpanelen och testa dig framhawermann skrev:Hur fyller man på sin profil med info förresten?
Jag kom just.
Man får väl drömma att hon kommer insmygande i rummet på natten. Faaan vad hon är attraktiv.
Unga killar borde ej få jobba som boendestödjare
Det borde vara lag på att unga killar ej får jobba på gruppbostad. Jag har med brist på snygga killar inom gruppen varit kär i en boendestödkjare nu i 4 år. Jag vill ha en snygg kille och han är den ända snygga jag känner. Nu har personen slutat så nu är det inget klu längre. Hoppas det börjar npån nu snygg där snart att gilla. Problem är att man ej får gilla dem
Re: Jag är kär i en i personalen
mendelssohn skrev:Jag bor på ett gruppboende med 5 brukare, och 5 kvinnliga anställda. Personalen är endast dag och kvällspersonal, ingen nattpersonal. Är det fel som brukare att dras till kvinnlig personal, och vilja pussa och krama vissa av dom? Någon som har liknande problem?
ÄR bara att tuta och köra på ju..
Men tror faktiskt att det är ovanligt.
Re: Jag är kär i en i personalen
Man får gilla dem så mycket man villMellan skrev:Det borde vara lag på att unga killar ej får jobba på gruppbostad. Jag har med brist på snygga killar inom gruppen varit kär i en boendestödkjare nu i 4 år. Jag vill ha en snygg kille och han är den ända snygga jag känner. Nu har personen slutat så nu är det inget klu längre. Hoppas det börjar npån nu snygg där snart att gilla. Problem är att man ej får gilla dem
Tyvärr får man inte som personal ha ihop det med dem som bor där på grund av att man är i beroendeställning.
Men uppstår ändå intresse får den som jobbar där byta jobb så är problemet löst, fast det kommer ju o bli funderingar från de tidigare kollegorna att hantera, fast går man ut med det hela o typ säger "ja, det var inte meningen att bli kär men nu blev vi det bägge två så jag kommer att vara här men byta jobb till någon annanstans så jag inte är personal just här längre..."
Återgå till Övriga Aspergerfrågor