Hur mycket tjänar du i månaden?
Moderatorer: Alien, barracuber, atoms
99 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hur mycket tjänar du i månaden?
biologic skrev:Henkkalexi skrev:biologic skrev:Får ut ca. 21500:- netto, med mitt vanliga jobb + lite extrajobb. Inser hur lyckligt lottad jag är, men är orolig varje dag för att någon skall "komma på" att jag egentligen inte är så organiserad och duktig som de tror att jag är...
Den där skräcken lider jag också av från och till. Att mina chefer, tillika kollegor, ska komma på att jag inte alls är så bra som jag borde vara. Trots att jag blir påmind om motsatsen från dem dagligen, så går jag ändå runt och är övertygad om att jag är ett enda stort vandrande misstag.
Ändrade till "netto", skrev fel nämligen.
Japp, man går runt och är livrädd. Känner sig som en vandrande teater, plötsligt kan någon dra ned ridån... Man upptäcks som den "fuskare" man tror sig vara. Att man "lurar" andra att man presterar bra, trots att det finns faktiska resultat som backar upp det.
Jajemän! Känner igen mig på pricken. Jag har ingen som helst känsla för vad "lagom", "bra nog" eller "rimligt" innebär, så jag är i princip inte nöjd förrän... ja, aldrig!
- Henkkalexi
- Anslöt: 2011-05-17
Re: Hur mycket tjänar du i månaden?
har mat för dagen, tak över huvet och kläder på kroppen, det går ingen nöd på mig^^
- Issa Jesus
- Anslöt: 2012-01-06
Återgå till Studier och arbetsliv