Hur billigt kan man leva per månad när det kommer till mat?

Berätta om dina specialintressen och lär dig om andras.

Moderatorer: Alien, marxisten, atoms

Inläggav ufo » 2021-03-26 0:18:02

Dalaberger skrev:
ufo skrev:
slackern skrev:Kräver dom körkort för ett arbete på Donken eller för att jobba i kassan på Coop?
Ja på många ställen.
För den som har ett körkort uppvisar samtidigt ett minimiuppförande. Saknar du körkort kommer du inte fram till arbetsintervjun.

Finns bra många idioter med körkort och kloka människor utan, så det är bara dumma fördomar. Sen säger jag detta som kronisk kollektivtrafikist.
Om det nu bara hade varit fördomar så kvarstår problemet iallafall.
ufo

Anslöt: 2007-06-23

Inläggav Dalaberger » 2021-03-26 0:25:50

ufo skrev:
Dalaberger skrev:
ufo skrev:Ja på många ställen.
För den som har ett körkort uppvisar samtidigt ett minimiuppförande. Saknar du körkort kommer du inte fram till arbetsintervjun.

Finns bra många idioter med körkort och kloka människor utan, så det är bara dumma fördomar. Sen säger jag detta som kronisk kollektivtrafikist.
Om det nu bara hade varit fördomar så kvarstår problemet iallafall.

Jodå, hela samhället kryllar av fördomar även fast ingen vill erkänna det öppet. Problemet består, det är nog ingen tvekan att jag kan göra mitt jobb mer professionellt än vissa andra men jag är inte särskilt socialt kompetent och har inte körkort, varav andra går före fast de inte alls är lika seriösa.

Till ämnet, jag brukar ligga på mellan 2-3 tusen för mat i månaden, då betalar jag endast för mig själv. Sen äter jag stora portioner, så det finns pengar att spara men mat är ett av få nöjen jag kan unna mig.
Dalaberger

Anslöt: 2021-02-22

Återgå till Intressanta intressen

Logga in