Hej då
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
35 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Re: Hej då
Neeeeeej!!!
Kan du inte titta in på aspieforum i så fall? Pretty pleeeeease!
Kan du inte titta in på aspieforum i så fall? Pretty pleeeeease!
- Tintomara Ariadne
- Anslöt: 2009-03-04
Håller med Tintomara!
Sedan blir jag ju orolig för dig och över orsaken till det här. Är du (till exempel) arg på forumledningen – bra.* Men ta inte på dig något ansvar för olyckliga omständigheter som inte är ditt fel!!!
------------------------
* Inte för att jag vill uppvigla mot den, men för att du kan ha rimliga skäl till det och för att jag tror du behöver "lära dig" se orsaker till dåliga ting utanför dig själv.
Sedan blir jag ju orolig för dig och över orsaken till det här. Är du (till exempel) arg på forumledningen – bra.* Men ta inte på dig något ansvar för olyckliga omständigheter som inte är ditt fel!!!
------------------------
* Inte för att jag vill uppvigla mot den, men för att du kan ha rimliga skäl till det och för att jag tror du behöver "lära dig" se orsaker till dåliga ting utanför dig själv.
Jag skulle vilja påpeka att även om man begått ett misstag el brutit mot någon regel, så betyder det inte att man som person är misslyckad el dålig el hatad av alla (el ens någon). Dvs att inte se varje motgång som ett bevis på ens dålighet.
Kahlokatt, du är ju en del av forumet,det kommer bli tomt utan dig
Jag hoppas du kommer tillbaka. *kramar*
Jag hoppas du kommer tillbaka. *kramar*
Så får man då rakt inte göra, det strider mot nån grundlag ju! 
- Hundralappen
- Får inte chatta
- Anslöt: 2009-01-16
Hej...grejen är att jag trodde att alla hade vänt sig emot mig p.g.a. mitt dumma inlägg på "Att leva som Aspergare". Jag föreställde mig en regelrätt hatkampanj och hur min in-korg skulle svämma över av hatbrev om hur ond och hemsk jag är. Jag trodde att moderatorerna skulle tävla om att få slänga ut mig permanent. Men ingen verkar ju bry sig, så jag hoppas att jag kan komma tillbaks, trots min dumhet.
Hoppas att Meppe också kommer tillbaka.
Hoppas att Meppe också kommer tillbaka.
jorand skrev::D Välkommen åter, katten!(Gäller även Meppe och övriga som så önskar förstås).
Ja ja ja!! Kahlokatt var kvar här,forumet är tomt utan dig.
De flesta skriver nog ett inlägg eller tusen som vi inte är så där nöjd med.(en stor pik till mig själv där)
jorand skrev::D Välkommen åter, katten!(Gäller även Meppe och övriga som så önskar förstås).
+10000000
Till Kahlokatt:
Har dels varit ledsen över tanken på att du skulle lämna, dels haft fullt upp med preppande inför nya jobbet så inte hunnit skriva saker jag skulle vilja.
Äntligen kan vi fortsätta på alla goa musiktrådarna! Utan dig är laget inte komplett. Det bara är så!
Och glöm inte. Det som är jobbigt kan lösa sig. Men inte av sig självt. Vi löser det. Vi fixar det tillsammans. Evolutionen visar att samarbete och att dela med sig är det bästa (för att inte säga enda) sättet att överleva.
- barracuber
- Moderator
- Anslöt: 2007-02-11
Om alla roliga unga slutar blir de ju bara vi gamla tråkig kvar.
Som far till två bångstyriga döttrar säger jag av gammal vana.
Kom genast tillbaka. (eller åtminstone snart)
Du är saknad.
Du är saknad.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
lasseivägen skrev:Om alla roliga unga slutar blir de ju bara vi gamla tråkig kvar.
+100
Ifall hon fortfarande hade tvekat hade ju ditt inlägg suttit helt perfekt!
Men nu lät det som att hon är tillbaka
- barracuber
- Moderator
- Anslöt: 2007-02-11
Kahlo, du har en tendens att överdramatisera. Ta inte så hårt på allting och skriv inte ner dig själv hela tiden.
- KrigarSjäl
- Anslöt: 2006-08-10
Kahlokatt skrev:om hur ond och hemsk jag är.
Varför skulle vi/jag tycka det pga det du skrev där? (ja jag har läst det)
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Dagens glada nyhet. Håller med samtliga ovanstående (utom typ förbereda nytt jobb och far till två döttrar).
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter