Hej då
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
35 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Hej då
Zombie skrev:Håller med samtliga ovanstående (utom typ förbereda nytt jobb och far till två döttrar).
Tack skall ni ha allihop. Känner fortfarande att jag inte förtjänar att bli omtyckt, men det är skönt likförbannat...
Kahlokatt, varför valde du att starta en egen "hejdå-tråd" istället för att använda den som redan finns i Off Topic?
Sheyen skrev:Kahlokatt, varför valde du att starta en egen "hejdå-tråd" istället för att använda den som redan finns i Off Topic?
Jag misstänker att det var för att hon ville. Så enkelt kan det vara.
weasley skrev:Sheyen skrev:Kahlokatt, varför valde du att starta en egen "hejdå-tråd" istället för att använda den som redan finns i Off Topic?
Jag misstänker att det var för att hon ville. Så enkelt kan det vara.
+1
Man måste ju inte alltid vara så förbaskat konsekvent. Särskilt om man mår pyton så kanske man inte lägger en massa tid på att fundera ut hur det kommer att mottas av andra forummedlemmar.
Databasen är nog tillräckligt stor för att rymma en tråd extra för någon som mår skit.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Var nog den kortaste "nu lämna forumet" tid jag varit med om (som tur var).
Välkommen tillbaka katten...
Välkommen tillbaka katten...
treeman skrev:MrWin skrev:Ha det bra så lenge, gudbai..
Hon är tillbaka.
Hvis det er sant, OH SH*T, EPIC FAIL.
Så klart du förtjänar att bli omtyckt *suddar bort det röda*!
Välkommen tillbaka, också!
Välkommen tillbaka, också!
Kahlokatt skrev:
![]()
Tack skall ni ha allihop. Känner fortfarande att jag inte förtjänar att bli omtyckt, men det är skönt likförbannat...
Du verkar vara lik mig i det att du kräver för mycket av dig själv, Kahlokatt. Ingen kan vara perfekt hela tiden, men du är bra ändå!
- svartamolnet
- Anslöt: 2009-09-25
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter