Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)

Om livet i relation till sig själv och samhällets förväntningar.

 Moderatorer: Alien, atoms

Har du lätt för att få partner eller sex?

Ja, jag är kvinna och hittar lätt pojkvän
16
8%
Ja, jag är kvinna och hittar lätt någon att ha sex med
19
9%
Nej, jag är kvinna och har svårt att hitta pojkvän
30
15%
Nej, jag är kvinna och har svårt att hitta någon att ha sex med
5
2%
Ja, jag är man och hittar lätt flickvän
13
6%
Ja, jag är man och hittar lätt någon att ha sex med
14
7%
Nej, jag är man och har svårt att hitta tjej
78
39%
Nej, jag är man och har svårt att hitta någon att ha sex med
27
13%
 
Antal röster : 202

Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)

Inläggav plåtmonster » 2015-04-26 22:00:20

Enligt hemliga rykten så är det så att den judiska påven flyger på en gris till den gröna himlen som innebos av igelkottar ;)

@Puzzle, Dock är det väl denna specialgrupp som är relevant och det emotionella lidandet är där stort.
plåtmonster
 
Inlägg: 15480
Anslöt: 2010-03-23
Ort: Nära havet

Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)

Inläggav Puzzle » 2015-04-26 23:24:29

plåtmonster skrev:@Puzzle, Dock är det väl denna specialgrupp som är relevant och det emotionella lidandet är där stort.


Touche, och som medlem på forumet och motvilligt singel är jag till och med i denna "specialgrupp". Nåväl, jag hade mina fem sekunder av briljans, det räcker för i år.. :wink:
Puzzle
 
Inlägg: 4114
Anslöt: 2014-05-28
Ort: Shivering Isles

Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)

Inläggav aspiemason » 2015-05-01 13:58:17

2 förhållanden som inte varat mer än ett år säger ganska mycket. Finns såklart flera orsaker till detta resultat. Första förhållandet gick dåligt då jag inte hade någon tidigare erfarenhet och blandade ihop känslor. Andra förhållandet blev mer lidande pga att den jag var tillsammans med inte nämnde för mig om det var något som besvärade henne. Kort och gott jag träffar fel slags flickor.
aspiemason
 
Inlägg: 304
Anslöt: 2015-05-01

Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)

Inläggav Richard » 2015-05-01 19:28:41

Jag har svårt att få tjejer, men tjejer har lätt att få mig!

Eller nått sånt var det min psykolog sa... Jag ser rätt bra ut, eller gjorde innan alla jävla psykofarmaka som läkarna proppade i mig som inte hjälpte ett dugg, mer än att jag blev tjock av dem. Tjejer brukar ragga på mig på krogen, men numera går jag aldrig ut. Vet inte varför...

Gillar att ha en ONS, men jag håller på att dumma mig hela tiden. En tjej jag hade (med enorma tuttar o rakad fitta) klädde av sig helt hemma hos mig. O hon undrar vad vi ska göra, o så lägger hon sig o särar i soffan...

Vet ni vad jag gör? Jo, jag säger;
-Jag ska ta en cigg, så kan du sova på soffan, så tar jag sängen!

Dagen efter gjorde hon slut...

Jag är ibland en sån jävla pannbiff ju! Har nog väldigt svårt att tolka kroppsspråk. Det har nog med min Asperger att göra. En gång träffade jag en tjej ute, o gick med henne hem till hennes kompis där hon övernattade, jag var rätt full. Vi knullade en hel del, men sen ville jag typ bara gå hem. Men jag hade lovat att köra hem henne till Vinslöv dagen efter. På morgonen vaknade jag innan henne men träffade hennes kompis, o jag gick hem! :roll:

EDIT: Rättsläkare gör narr av en om man knappt haft nån tjej!
Jag gjorde en liten rättspsykiatrisk undersökning o försöker de göra narr av en. Jag kan erkänna, jag har inte haft en tjej mer än några veckor, o jag är 35 år. Men givetvis har jag knullat en del tjejer.

Men så skriver rättspsykiatern i sitt utlåtande som går till bl.a advokaten, åklagaren, domaren o nämndemännen;
-Richard har aldrig haft nått heterosexuellt förhållande.

Precis som om han menar att jag är homofil! Det är jag inte, jag bodde ihop med en tjej några veckor, men sambolivet är inget för mig. Det funkade inte. Men varför påpekar han just heterosexuella förhållanden? Så att jag ska verka mer sjuk om jag var fikus?
Richard
 
Inlägg: 3407
Anslöt: 2005-10-12
Ort: Ängelholm

Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)

Inläggav Pikachu » 2015-05-01 19:45:17

Richard skrev:-Richard har aldrig haft nått heterosexuellt förhållande.
Ta det som en komplimang, att rättsläkaren inte hade så mycket viktigt att skriva om.
Pikachu
Bannad
 
Inlägg: 2833
Anslöt: 2009-06-14

Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)

Inläggav Hallonsaft » 2015-05-01 20:08:49

Hahahaha, jag skrattade så mycket när jag såg den här tråden! Jag kan inte låta bli att undra om den som skapade tråden inte hade en baktanke? Jag gissar på att trådskaparen är en man och tillägger att jag inte läste första sidan. Vad är då syftet? Jo, att se vilka kvinnor som klagar över sin brist på sex. Förmodligen har en del andra män också fått upp ögonen för den idéen. Eller det kanske bara är jag som har livlig fantasi? Jag kan tillägga att ingen i tråden kommer att få några meddelanden från mig.
Hallonsaft
 
Inlägg: 69
Anslöt: 2014-12-05

Har du lätt för att få partner eller sex? (Omröstning)

Inläggav cocos » 2015-05-01 20:16:29

Hallonsaft skrev:Hahahaha, jag skrattade så mycket när jag såg den här tråden! Jag kan inte låta bli att undra om den som skapade tråden inte hade en baktanke? Jag gissar på att trådskaparen är en man och tillägger att jag inte läste första sidan. Vad är då syftet? Jo, att se vilka kvinnor som klagar över sin brist på sex. Förmodligen har en del andra män också fått upp ögonen för den idéen. Eller det kanske bara är jag som har livlig fantasi? Jag kan tillägga att ingen i tråden kommer att få några meddelanden från mig.


TS är en kvinna som deltog i diskussioner om detta innan hon gjorde omröstningen. Orsaken står till och med i inlägget. Bra initiativ.
cocos
Inaktiv
 
Inlägg: 251
Anslöt: 2014-01-20

Återgå till Att leva som Aspergare



Logga in