Guponti avstängd från forumet
Moderatorer: Alien, mnordgren, barracuber, atoms
106 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Guponti avstängd från forumet
Hej, det var länge sen.Guponti skrev:En smiley säger mer än tusen ord:![]()
- Mellanvärld
- Anslöt: 2010-11-28
Guponti skrev:En smiley säger mer än tusen ord:
En smiley förvirrar mer än tusen ord... (Nej, jag gillar inte de gula gubbarna. Tycker bättre om de när de inte är gula utan på teckenform istället)
Tycker också det är för hårt att stänga av någon på livstid utan att varna först. Visst finns det forumregler som ska följas men denne Guponti är ju själv inte brydd om anonymitet och därmed kanske inte automatiskt tänker i såna banor, jag menar att man kanske därmed kan ha lite förståelse för att det kan bli fel. Han verkar vara en rolig typ som lyfter fram det positiva med AS, sen såg jag att han har en familjesituation man kanske kan ta hänsyn till. Nu kanske även jag gör fel som skriver om honom i tredje person, men jag tar risken. Tycker bara att man ska beakta detta faktum. För många utgör forum som detta en viktig tillhörighet och han har bett om ursäkt om jag fattat saken rätt, han hade väl heller inga "onda avsikter", snarare avsikter av det mer positiva slaget såsom pr, han tänker så. För i så fall om man nu ska vara så hård så vilka fadäser ska leda till varning och vilka till avstängning utan varning? Att uttala sig nedlåtande mot varandra eller diskutera det kvinnliga könets karaktär i olika världsdelar, i det senare tillfället utan någon varning, blir lite underligt att tillåta. Men visst, ordet ska vara fritt inom rimliga gränser annars blir det ingen diskussion. Släpp in Guponti igen!
Vad roligt att han är tillbaka. Jag är så ny här och datorokunnig att jag inte sett att det finns ett antal sidor att gå igenom. Att jag missat allt och det är ju typiskt! Men nu blev jag glad!
En annan sak hur bär man sig åt för att klippa ut och citera någons text? Kanske det finns beskrivet någonstans? Som sagt jag är hemskt dålig på datorer!
En annan sak hur bär man sig åt för att klippa ut och citera någons text? Kanske det finns beskrivet någonstans? Som sagt jag är hemskt dålig på datorer!
Du är långtifrån den första som inte hittar alla knappar och så vidare. Sådant kan hända även långt efter att man tror sig van.
Om citering:
http://www.aspergerforum.se/gula-rutorna-om-citering-smilies-t3973.html
Om citering:
http://www.aspergerforum.se/gula-rutorna-om-citering-smilies-t3973.html
Guponti skrev:En smiley säger mer än tusen ord:
NAJS!!! oOOPS CAPS
Ba ma int bli avstängd frå baren...
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter