Fika i Uppsala 23/9

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: Alien, atoms

Fika i Uppsala 23/9

Inläggav Sotnosen77 » 2015-09-25 19:32:04

Jag med! Synd att jag missade denna. Skulle vara kul att veta hur det gick. Hur många som kom och så. Om ni pratade något om flera träffar. Vore verkligen kul om det blev fler. Jag skulle gärna vilja vara med då.
Sotnosen77
 
Inlägg: 143
Anslöt: 2010-02-02
Ort: Uppland

Fika i Uppsala 23/9

Inläggav Gripandekylig » 2015-10-06 5:08:34

Så, nu har jag återhämtat mig :D Det var verkligen en jättetrevlig fika vi tog i onsdags för några veckor sedan. Vi blev väl runt 9 personer tror jag och vi hade intressanta samtal kring ett lämpligt bord i en lagom lugn miljö inne på café Storken. Tack allihop; detta gör jag gärna igen.

Flia skrev:Tack för idag. Det var jättetrevligt.

Tack Gripandekylig för en väl genomförd träff.

Tack själv :-)Happy
Pemer skrev:Ser fram emot nästa gång!

Javisst, det gör jag också.
Sotnosen77 skrev:Jag med! Synd att jag missade denna. Skulle vara kul att veta hur det gick. Hur många som kom och så. Om ni pratade något om flera träffar. Vore verkligen kul om det blev fler. Jag skulle gärna vilja vara med då.

Vi pratade inget specifikt om fler träffar men jag fick uppfattningen att även övriga närvarande skulle kunna vara intresserade av att mötas igen. Jag träffas gärna en gång till på en liknande fika eller för någon annan aktivitet i Uppsala inom en eller ett par månader. Vad roligt att du också vore intresserad :-)Happy
Gripandekylig
 
Inlägg: 1620
Anslöt: 2012-12-27
Ort: Uppsala

Fika i Uppsala 23/9

Inläggav JWS » 2015-10-09 2:10:28

Tack.. Det var trevligt träffa er! Tack Gripandekylig för turen på stan!
Synd ingen av Myrorna hade elvaror, det jag gillar mest.
JWS
 
Inlägg: 536
Anslöt: 2009-05-31
Ort: Stockholm

Återgå till Träffar



Logga in