Egen grupp på Citypolarna?

Allt om Aspergerträffar

 Moderatorer: atoms, Alien

Egen grupp på Citypolarna?

Inläggav Bror Duktig » 2013-03-06 18:24:42

http://www.citypolarna.se kan man skaffa sig "kompisar" (typ som på FB) och sedan lägga upp aktiviteter som bara berör kompisarna och alltså är privata. De syns inte ens för andra (jag vet själv, då jag blev vän med en efter att ha varit med på en träff, och sedan blev inbjuden privat).

Vi kunde ha en AS-kamratkrets där, och lägga upp aktiviteter som syns tydligare än här. De har en bra kalender o.s.v.

Men det kräver ju att alla går med... Låter det sig göras, eller ska jag lägga upp här? Tänkte på att det kan utökas med aktiviteter, större och mindre, så kalender med anmälningsfunktion och intresseradfunktion vore fint.

Jag kommer att gå på AW varje fredag förresten, och förutom nu på fredag då jag ska med maken ensam, så kan jag ju slänga upp här när jag går ensam på AW eller lunch, och så kan folk droppa på om de vill. Jag har inga större problem med ljudnivå om det inte är skyhög musik, och jobbiga folk som står och går och rör sig hela tiden. Var på ett sådant ställe i fredags, och fick gå ut. Kanske beror det på intresse... Mat = stå ut med allt. Sitta och bara dricka = stick.
Bror Duktig
 
Inlägg: 14352
Anslöt: 2008-07-18

Återgå till Träffar



Logga in