D-vitamin
98 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Inger skrev:Tja, du väljer ju själv om du vill satsa på innehållet eller förpackningen...
Du övertalade mig att köpa svarta Koss-lurar med bra ljud istället för snygga vita snygga lurar med dåligt ljud. Jag har inte ångrat att jag lydde ditt råd och valde prestanda istället före estetik. Kanske jag kan återgälda tjänsten nu?
Jo. Om inte annat så kan det väl vara bra att stödja dom där snubbarna i Vadstena (Holistic) om dom försöker göra nåt bra i den här branschen där det finns mycket skit på marknaden.
Har nu ätit 4000IE D3 per dag i drygt en vecka. Holistics kapslar.
Tror faktiskt att det funkar.
Sover bättre och har lättare att somna. Brukar ha svårt att somna då jag ligger och tänker på saker utan att kunna slappna av. Nu somnar jag rätt snabbt och sover hela natten utan att vakna.
På dagarna känner jag av en högre nivå av välbefinnande.
Effekten är inte större än att det skulle kunna vara placebo eller bara en allmän uppgång, men känslan är iaf att jag påverkas positivt av D3-vitaminet.
Tror faktiskt att det funkar.
Sover bättre och har lättare att somna. Brukar ha svårt att somna då jag ligger och tänker på saker utan att kunna slappna av. Nu somnar jag rätt snabbt och sover hela natten utan att vakna.
På dagarna känner jag av en högre nivå av välbefinnande.
Effekten är inte större än att det skulle kunna vara placebo eller bara en allmän uppgång, men känslan är iaf att jag påverkas positivt av D3-vitaminet.
Återgå till Aspergare och vården