Bitch Tits, vad göra??

Vårdfrågor, medicinska aspekter samt forskning- och vetenskapsämnen.

 Moderatorer: Alien, atoms

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav marxisten » 2012-04-27 1:03:08

manne skrev:HADE en psykiatriker i Täby de sista åren jag bodde där men förlorade psykiatrikern efter jag hade flyttat ut där i från och de sista tiden så hade jag noll kontakt med psykiatrin tyvär.


Så du mådde skitdåligt under denna tid? Det kan jag förstå, men hur kommer du då på den snillrika idén att beställa en medicin på nätet som enligt FASS absolut inte får intas vid kronisk depression och utöver detta dessutom kan UTLÖSA en depression.

På vilket sätt skulle denna medicin hjälpa dig trodde du?

Jag är ledsen, men jag förstår inte hur du menar...
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-27 1:16:08

marxisten skrev:
manne skrev:HADE en psykiatriker i Täby de sista åren jag bodde där men förlorade psykiatrikern efter jag hade flyttat ut där i från och de sista tiden så hade jag noll kontakt med psykiatrin tyvär.


Så du mådde skitdåligt under denna tid? Det kan jag förstå, men hur kommer du då på den snillrika idén att beställa en medicin på nätet som enligt FASS absolut inte får intas vid kronisk depression och utöver detta dessutom kan UTLÖSA en depression.

På vilket sätt skulle denna medicin hjälpa dig trodde du?

Jag är ledsen, men jag förstår inte hur du menar...


hade man varit smart så hade man fattat att sådan medicin är till för dessa som byter kön.

men man är för hjärn död för att räkna ut det.

kolla in dessa fan var hormoner gör förändringar med kroppen asså kolla dessa 2
synd bara att jag inte såg dessa innan och kunnde räkna ut 1 och anat.

My Transition from Erin to Aaron

http://www.youtube.com/watch?v=_Rqf006S ... re=related

så här blir man tydligen om man skulle hålla på för lång tid med skiten :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=Ihv2Hg61 ... ure=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=jEuOxnxL ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=xQU-sORqzRk

är videos med både män och kvinnor det..

MEN jag har en godman som skulle ha stoppat köpen eller i alla fall sagt till..
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Iridia » 2012-04-27 1:17:10

Ja precis. Anmäl den idioten!
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav marxisten » 2012-04-27 1:22:35

manne skrev:hade man varit smart så hade man fattat att sådan medicin är till för dessa som byter kön.


Faktiskt inte enbart. Det är även till för de som har ÖVERPRODUKTION av testosteron, det är dess egentliga syfte enligt FASS och vid kemisk kastrering. Googla medicinnamnet och checka FASS. Jag gör alltid det med alla mina mediciner, även om de är utskrivna av läkare, för jag vill veta vad jag sätter i mig. Det är en rekommendation att göra, veta vad du äter, speciellt om du beställer skiten olagligt.

Manne, seriöst. Du har nu skapat två trådar där du talar om:
1) Använda hasch och röka gräs!
2) Du har köpt preparat olagligt som rubbat din hormonbalans och gett dig bröst.

Den tredje tråden du skapat vad jag sett sen du kom tillbaka till forumet är om:
3) Slippa LSS hjälpen och klara dig själv!

Tror du de på din LSS-avdelning tolkar detta som du är helt och fullt mental tillräknelig och kan sköta ett boende helt själv när du precis talat om för oss att du trodde att medicin som påverkar din hormonproduktion vore bra för dig? Tror du inte sådana här tilltag kan vara det som gör att kommunen anser du behöver betydande extrahjälp i ditt dagliga liv?
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav marxisten » 2012-04-27 1:33:50

manne skrev:MEN jag har en godman som skulle ha stoppat köpen eller i alla fall sagt till..


Anser du inte du har vett nog att inse det själv? Du har i en tråd precis nu innan sagt du vill sköta dig helt själv och ha eget boende.

Med tanke på att du nu säger du inte insåg att köpa medicin olagligt på nätet som påverkar din hormonbalans i kroppen är farligt (utan trodde rentav det var bra) och att din gode man borde stoppat köpen, istället för du insett det är idiotiskt så undrar jag över om kommunen ej gjort rätt i att ge dig boendestöd eller tom. gruppboende.

För om jag ska vara ärlig, när du ser på starka mediciner på detta sättet så är det inget jag förknippar med en person som skulle vara kapabel att bo helt själv och sköta sig själv, snarare en person som är på väg att bli intagen enligt LPT. Du får ursäkta, men med den synen på mediciner så anser jag inte du är kapabel att sköta dig själv.
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Parvlon » 2012-04-27 1:35:36

Parvlon
Inaktiv
 
Inlägg: 14823
Anslöt: 2006-07-28
Ort: ∴ℜ∴Ψ∴ℜ∴

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav marxisten » 2012-04-27 1:44:44

EDIT: Glömde den 4 tråden manne skapat. Självskadebeteende om att banka in tops i öronen så hårt man kan och riskera skada trumhinnan.
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-27 2:32:56

marxisten skrev:
manne skrev:hade man varit smart så hade man fattat att sådan medicin är till för dessa som byter kön.


Faktiskt inte enbart. Det är även till för de som har ÖVERPRODUKTION av testosteron, det är dess egentliga syfte enligt FASS och vid kemisk kastrering. Googla medicinnamnet och checka FASS. Jag gör alltid det med alla mina mediciner, även om de är utskrivna av läkare, för jag vill veta vad jag sätter i mig. Det är en rekommendation att göra, veta vad du äter, speciellt om du beställer skiten olagligt.

Manne, seriöst. Du har nu skapat två trådar där du talar om:
1) Använda hasch och röka gräs!
2) Du har köpt preparat olagligt som rubbat din hormonbalans och gett dig bröst.

Den tredje tråden du skapat vad jag sett sen du kom tillbaka till forumet är om:
3) Slippa LSS hjälpen och klara dig själv!

Tror du de på din LSS-avdelning tolkar detta som du är helt och fullt mental tillräknelig och kan sköta ett boende helt själv när du precis talat om för oss att du trodde att medicin som påverkar din hormonproduktion vore bra för dig? Tror du inte sådana här tilltag kan vara det som gör att kommunen anser du behöver betydande extrahjälp i ditt dagliga liv?


JA men innan de placerade mig på gruppboendet så var jag inte så störd var friskare en gång i tiden vid 20 år ålder så var jag frisk i skallen..det har kommit med åren det.
sedan så berättade jag för personalen att jag topsade öronen men de brydde sig inte alls på förra stället.
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Juggernawt » 2012-04-27 8:06:30

Hmm, med risk för att väcka ont blod så måste jag tillstå att; antingen är detta en brilliant troll eller så är det fan det mest idiotiska jag hört i hela mitt liv.
Juggernawt
 
Inlägg: 186
Anslöt: 2011-04-14
Ort: Stockholm

Bitch Tits vad göras.??

Inläggav matterik » 2012-04-27 14:52:52

Kan det finnas något underliggande skäl till detta som en psykotisk självdestruktivitet eller en önskan att byta kön.
matterik
Förhandsgranskad
 
Inlägg: 2085
Anslöt: 2010-01-17

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav Savanten Svante » 2012-04-27 17:04:44

Juggernawt skrev:Hmm, med risk för att väcka ont blod så måste jag tillstå att; antingen är detta en brilliant troll eller så är det fan det mest idiotiska jag hört i hela mitt liv.


manne är vår briljanta mascot här på forumet. Sök på hans historik vetja!
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav Iridia » 2012-04-27 17:21:46

Jepp.

matterik skrev:Kan det finnas något underliggande skäl till detta som en psykotisk självdestruktivitet eller en önskan att byta kön.

Nä. Han är bara lite impulsiv...
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav slackern » 2012-04-27 17:28:31

Har du fått ljusare röst med? Eller feminin röst?
slackern
 
Inlägg: 43754
Anslöt: 2010-10-26
Ort: Stockholm

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav manne » 2012-04-27 22:46:29

slackern skrev:Har du fått ljusare röst med? Eller feminin röst?


NEJ eftersom jag får testosteron nu så är allt lugnt har ingen ljus röst i nuläget..
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav manne » 2012-04-27 22:47:36

Juggernawt skrev:Hmm, med risk för att väcka ont blod så måste jag tillstå att; antingen är detta en brilliant troll eller så är det fan det mest idiotiska jag hört i hela mitt liv.


ja det är jävligt idiotiskt gjort men ibland så får man vissa tankar och då så agerar man efter det. :wink:
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav manne » 2012-04-27 22:49:30

matterik skrev:Kan det finnas något underliggande skäl till detta som en psykotisk självdestruktivitet eller en önskan att byta kön.


antog att testosteron halten var för hög..men det var bara ett antagande .
trodde att jag var aggressive och så.men det var jag inte inbillade mig bara det.
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav Iridia » 2012-04-27 23:11:55

Inte dumt tänkt i o f s men man bör aldrig ta hormoner, mediciner el dyl utan läkares ordination. Då kan det gå som för dig att man får effekter man inte hade räknat med...
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav manne » 2012-04-28 22:17:10

Iridia skrev:Inte dumt tänkt i o f s men man bör aldrig ta hormoner, mediciner el dyl utan läkares ordination. Då kan det gå som för dig att man får effekter man inte hade räknat med...


jävligt dumt gjort. :cry:
istället för att blivit en dum jävla mentalt störd idiot så önskar jag att jag hade blivit en aggressive farlig jävel som hade respekt i bagaget och som kunde hota folk och trycka ner folk i stället.

när jag var yngre 20 år gammal så kunde jag där i mot slåss och vara aggressive men är inte det längre tyvär. :cry: där av så undrar jag om jag lider av en hjärn skada eftersom jag inte längre är aggressive och slåss inte mera heller. :shock:
var också ganska aggressive som liten..
men nu så sparkar jag min Godeman och tar alla mina pengar och gör en plastik operation.har 35 tusen kr att gör av med.
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav Iridia » 2012-04-28 22:28:14

Bra. Satsa på fettsugning i första hand, det är billigast och enklast. Stureplanskliniken t ex. Vet inte om de tar emot vem som helst men du kan ju prova att boka tid för konsultation för 500:-.
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav manne » 2012-04-28 22:52:01

Iridia skrev:Bra. Satsa på fettsugning i första hand, det är billigast och enklast. Stureplanskliniken t ex. Vet inte om de tar emot vem som helst men du kan ju prova att boka tid för konsultation för 500:-.


tyvär så måste man ta bort bröst vävnaden också och det gör man med kniv.

Dr Blau - Gynecomastia Surgery - Severe - Male Breast reduction surgery - Male Breast Treatment cost

http://www.youtube.com/watch?v=agmgSqOV ... re=related

sjukt med sådan där glad tivoli låt också de spelar värsta barn karusell låten när folk lider av sådan problem som måste skäras bort.. :shock:
princip som när nazisterna gasade judarna så spelar man upp glada barnvisor.
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav manne » 2012-04-28 22:53:42

Iridia skrev:Bra. Satsa på fettsugning i första hand, det är billigast och enklast. Stureplanskliniken t ex. Vet inte om de tar emot vem som helst men du kan ju prova att boka tid för konsultation för 500:-.


här kan du se hur de gör den.

http://www.youtube.com/watch?v=WcinZiHP ... =endscreen
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav nallen » 2012-04-28 22:55:21

nallen
 
Inlägg: 19465
Anslöt: 2006-08-27
Ort: Vid Skogen

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav manne » 2012-04-29 0:25:04

Iridia skrev:Bra. Satsa på fettsugning i första hand, det är billigast och enklast. Stureplanskliniken t ex. Vet inte om de tar emot vem som helst men du kan ju prova att boka tid för konsultation för 500:-.


mailade han även köp fakturer till honom hela tiden men han brydde sig inte alls. :?:
han svarade aldrig på dessa mail och sa inget..
Mera än när det hade gått 2 månader då så hörde jag han snacka skit bakom ryggen och säga är han som dum i skallen så får han skylla sig helt skälv.

goldpharma.com

1.Androcur 15X10 mg tbl. 15 Tabletter sek 650
8.990 mg Cyproteron (Bayer Vital)

Androcur 20 tbl. 20 Tabletter sek 566.00 -socker piller fungerade icke alls
44.960 mg Cyproteron (Jenapharm)

Androcur 20 tbl.44.960 mg Cyproteron (Jenapharm) sek 561.71
-socker piller fungerade icke alls 44.960 mg Cyproteron (Jenapharm)

Androcur tabl bt 15x10mg 15 Tabletter sek 122.68
10.000 mg Cyproteron (SCHERING ΕΛΛΑΣ)

väntar nu på denna absolut sista order är 8 dager sedan de skickade den via express post.

http://www.pharmacyescrow.com

ANDROCUR (CYPROTERONE ACETATE) (SITERONE) 100MG BRAND 30 caps 1000 sek
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göra.??

Inläggav manne » 2012-04-29 1:53:01

matterik skrev:psykotisk självdestruktivitet


psykotisk självdestruktivitet kan det ha varit ja eller bara någon sjuk förvriden tanke. :?:
manne
 
Inlägg: 18552
Anslöt: 2007-08-23

Återgå till Aspergare och vården



Logga in