Bitch Tits, vad göra??

Vårdfrågor, medicinska aspekter samt forskning- och vetenskapsämnen.

 Moderatorer: atoms, Alien

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-25 22:01:26

Zima33 skrev:
manne skrev:
jag tog bort alla testosteron i kroppen

Ehm...det där stämmer inte, vem har sagt det? De som säljer den där gelen?
Androcur tar inte bort allt testosteron.


MEN det minskar nivån överhört mycket blev fet till att börja med tjock som fan men fattade inte att det var en varningsklocka på att lägga av..
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-25 22:02:21

Zima33 skrev:
manne skrev:
jag tog bort alla testosteron i kroppen

Ehm...det där stämmer inte, vem har sagt det? De som säljer den där gelen?
Androcur tar inte bort allt testosteron.


Gelen är till för att normalisera nivån igen efter den sjönk..!!
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Iridia » 2012-04-26 2:08:34

Välkommen tillbaka! Oslagbara trådar som vanligt. :D

Mina råd:

1. Lägg av att köpa skit på nätet!

2. Byt god man till en som tar jobbet på allvar.

3. Spara dina 35 laxar och träna bort boobsen:



När man tränar så blir brösten mindre. Många tjejer verkar inte känna till detta utan tror att brösten blir större om man tränar bröstmusklerna men det blir de alltså inte. Jag hade en kompis med jätterattar som krympte markant efter att hon tränat ett tag.
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-26 2:17:47

Iridia skrev:Välkommen tillbaka! Oslagbara trådar som vanligt. :D

Mina råd:

1. Lägg av att köpa skit på nätet!

2. Byt god man till en som tar jobbet på allvar.

3. Spara dina 35 laxar och träna bort boobsen:



När man tränar så blir brösten mindre. Många tjejer verkar inte känna till detta utan tror att brösten blir större om man tränar bröstmusklerna men det blir de alltså inte. Jag hade en kompis med jätterattar som krympte markant efter att hon tränat ett tag.


tror det måste bli en operation ändå trots allt.
Grodmannen ska bort för han betalade inte min räkningar i tid heller utan mycket gick till inkasso ett flertal gånger sedan så dök han heller aldrig upp på våra möten vi har haft.
svarar aldrig på mobilen eller på mail.

om det ändå vore så enkelt att träna bort skiten .. :cry:
tror jag köpte saker för ca 3000 kr eller mera ett flertal gånger.
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Choklad » 2012-04-26 2:21:32

manne skrev:om det ändå vore så enkelt att träna bort skiten ..

Har du testat det?
Viktnedgång kan göra en stor skillnad.

Jag tror man kan bli beviljad att få bröstförminskning betalad av staten om man lider av gynekomasti. Men jag tror inte de gör något om du är överviktig då brösten förmodligen beror på övervikt.
Choklad
 
Inlägg: 837
Anslöt: 2011-12-07
Ort: Skåne

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Iridia » 2012-04-26 2:25:50

Om det inte går på annat sätt så borde det väl räcka med lite fettsugning snarare än en hel operation, det blir billigare. Googla på det.

Men snyggast blir det förstås att träna istället. Att bara köpa träningsgrejer för 3000 hjälper inte, man måste använda dem också. :wink:
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-26 2:46:25

manne skrev:mannen ska bort för han betalade inte min räkningar i tid heller utan mycket gick till inkasso ett flertal gånger sedan så dök han heller aldrig upp på våra möten vi har haft.
svarar aldrig på mobilen eller på mail.


jag kommer att sparka min Godman och ta alla mina besparingar och gå till en plastikklinik.
jag har 35 kr och det kommer att räcka långt också. :D

vad mina gamla föräldrar på 50 säger skiter jag i.. 8)


Moderator: Rättade citeringen så det framgår vem som citeras.
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Iridia » 2012-04-26 3:35:15

För 35 kr blir man inte ens insläppt. Första konsultationen brukar kosta runt en femhundring.
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Savanten Svante » 2012-04-26 4:46:23

35 000 nämndes i ett annat sammanhang. Och manne har en viss poäng, är det hormonella bitchtits så tränar man inte bort dem.

Men det är absolut värt ett försök. Bättre hälsa och potentiellt slipper han betala massa pengar.

Tycker det vore bäst att hitta en second opinion nån stans och operera sig inom det statliga iaf, och slippa betala 35000.
Savanten Svante
Frivilligt inaktiverad
 
Inlägg: 10005
Anslöt: 2007-03-13
Ort: Utility muffin research kitchen

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav storskojaren » 2012-04-26 13:34:18

manne skrev:så här ser en hälsosam man ut.. :D

http://newspaper.li/static/953c130ee7bd ... 394326.png


OT: Lite ironiskt att du valde just den bilden med tanke på att han dog i cancer relativt kort tid efter.

Som andra har sagt så skulle det antagligen göra stor skillnad om du gick ner i vikt, skulle du utöver det även bygga lite muskler så skulle skillnaden bli ännu större, du kanske fortfarande inte skulle vara nöjd, men det är nog ändå rätt ände att börja i.
storskojaren
 
Inlägg: 405
Anslöt: 2008-03-09
Ort: sthlm norrort

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-26 21:50:15

Iridia skrev:För 35 kr blir man inte ens insläppt. Första konsultationen brukar kosta runt en femhundring.

JO 25 tusen kr räcker annars så måste jag hämta kökskniven och skära bort dem stjälv..

har länge funderat på att sticka nålar eller spikar i dem och punktera dem och försöka klämma ut lite vävnad ur dem..

MIN GOdman var sköön han garvade bara och sa högt är det Androcur sedan så hånflinade han.

jag beställde androcur för ca 5000 kr men han sa att det var lugnt men när jag skulle köpa tv-spel för 500 kr så blev han arg..
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-26 21:52:09

Savanten Svante skrev:35 000 nämndes i ett annat sammanhang. Och manne har en viss poäng, är det hormonella bitchtits så tränar man inte bort dem.

Men det är absolut värt ett försök. Bättre hälsa och potentiellt slipper han betala massa pengar.

Tycker det vore bäst att hitta en second opinion nån stans och operera sig inom det statliga iaf, och slippa betala 35000.


får jag ingen operation så tänker jag lägga lite is bitar på brösten för att kyla ner dem.
sedan ta fram kniven och börja operera dem
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Iridia » 2012-04-26 23:46:25

Det låter ungefär lika smart som att göra kärnkraftsexperiment hemma i köket... Försöker du bräcka Richards titel som världens mest korkade eller är det Darwinpriset du är ute efter?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Darwinpriset

Garanterar att du inte kommer lyckas skära mer en liten rispa innan det gör för ont, samtidigt som du riskerar frostskador och blodförgiftning, plus vanställande ärr ifall du händelsevis skulle lyckas skära lite mer.

Lycka till!

P.S. Och glöm inte att spela in det och lägga ut på youtube så andra får lära sig hur man inte ska göra.
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-27 0:24:04

Iridia skrev:Det låter ungefär lika smart som att göra kärnkraftsexperiment hemma i köket... Försöker du bräcka Richards titel som världens mest korkade eller är det Darwinpriset du är ute efter?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Darwinpriset

Garanterar att du inte kommer lyckas skära mer en liten rispa innan det gör för ont, samtidigt som du riskerar frostskador och blodförgiftning, plus vanställande ärr ifall du händelsevis skulle lyckas skära lite mer.

Lycka till!

P.S. Och glöm inte att spela in det och lägga ut på youtube så andra får lära sig hur man inte ska göra.


hoppas bara att överläkaren på KS godkänner en operation och inte hänvisar till psykiatrin eller säger att allt är normalt och allt är bra. :cry:
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Iridia » 2012-04-27 0:25:29

Har du fått en tid för undersökning?
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-27 0:26:30

Iridia skrev:Har du fått en tid för undersökning?


ska ditt snart igen nu i vår..fast 2 år har redan gått har varit där 2 gånger redan.
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav marxisten » 2012-04-27 0:36:33

manne skrev:och den dära testosterone läkaren skriver bara ut testosteron till mig det är allt.han sägar att allt är normalt och inget behövs göras..


Vilket förmodligen är ett helt korrekt beslut av läkaren. Om du har brösttillväxt så har du säkert för lite testosteron och för mycket östrogen och har fått tvärtom effekt mot gamla "kvinnliga" dopade östtyskar som hade skäggväxt och basröst.

F.ö. varför i helvete "råkade" du inhandla kemisk kastrering på nätet? Medicin skall ALDRIG inhandlas från nätet på annan sida än apoteket.se via e-recept!

F.ö. så är förstorade bröst normalt med den medicinen.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/art ... cID=053629

Vanliga biverkningar

levertoxicitet, inklusive gulsot, inflammation i levern (hepatit), leversvikt

viktökning

viktminskning

depression

tillfällig rastlöshet

förstorade bröst (gynekomasti)

trötthet

blodvallningar

svettning

andfåddhet


Ingen aning vad som kan göras, utöver att följa din läkares råd och: ALDRIG NÅGONSIN INTA MEDICIN SOM EJ ÄR UTSKRIVEN AV LÄKARE!
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-27 0:39:06

marxisten skrev:
manne skrev:och den dära testosterone läkaren skriver bara ut testosteron till mig det är allt.han sägar att allt är normalt och inget behövs göras..


Vilket förmodligen är ett helt korrekt beslut av läkaren. Om du har brösttillväxt så har du säkert för lite testosteron och för mycket östrogen och har fått tvärtom effekt mot gamla "kvinnliga" dopade östtyskar som hade skäggväxt och basröst.

F.ö. varför i helvete "råkade" du inhandla kemisk kastrering på nätet? Medicin skall ALDRIG inhandlas från nätet på annan sida än apoteket.se via e-recept!

F.ö. så är förstorade bröst normalt med den medicinen.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/art ... cID=053629

Vanliga biverkningar

levertoxicitet, inklusive gulsot, inflammation i levern (hepatit), leversvikt

viktökning

viktminskning

depression

tillfällig rastlöshet

förstorade bröst (gynekomasti)

trötthet

blodvallningar

svettning

andfåddhet


Ingen aning vad som kan göras, utöver att följa din läkares råd och: ALDRIG NÅGONSIN INTA MEDICIN SOM EJ ÄR UTSKRIVEN AV LÄKARE!


jag vet inte riktig men jag fick dom tankarna..! fick för mig att det var bra och ofarligt. :cry:
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav marxisten » 2012-04-27 0:41:17

manne skrev:får jag ingen operation så tänker jag lägga lite is bitar på brösten för att kyla ner dem.
sedan ta fram kniven och börja operera dem


Skulle jag ej rekommendera. Bröstvårtorna är både ho män och kvinnor ett av de känsligaste ställena på kroppen för yttre beröring. Därför så kan både män och kvinnor stimuleras sexuellt genom just stimulering av bröstvårtorna då det är så oerhört mycket nerver i just dessa som är känsliga för yttre beröring. Att skära i dem med bara is som bedövning är inte precis något jag skulle rekommendera.
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav marxisten » 2012-04-27 0:46:00

manne skrev:jag vet inte riktig men jag fick dom tankarna..! fick för mig att det var bra och ofarligt. :cry:

Använd inte Androcur

Om du har något av tillstånden redovisade nedan ska du inte ta Androcur. Om något av detta stämmer in på dig, tala om det för din läkare innan du börjar ta Androcur.

Om du är man:

[...] om du lider av allvarlig kronisk depression

Tala med din läkare om du är osäker.


Vanliga biverkningar
[..] depression


Måste ju påstå denna medicinen verkligen låter som något för dig. Vill inte vara elak, men det är faktiskt lite "själv göra, själv ha" över denna situationen. :?

Och jag äe ledsen, men kan ej ge något råd i denna fråga. Brukar ej ta medicin som jag ej fått utskriven, speciellt ingen medicin som är till för kemisk kastrering.

F.ö. exakt hur skulle det vara "ofarligt" att rubba hormonbalansen i din kropp med ett ICKE UTSKRIVET preparat? Inte ens receptfria läkemedel skall beställas från nätet! Och på vilket sätt vore det bra för kroppen att påverka din naturliga tillverkning av hormoner ifall du inte har en naturlig hormonrubbning?

Hur tänkte du egentligen? Jag bara undrar. Det är inte för att vara elak, men detta om du ursäktar var så sa**** urbota dumt så hälften vore nog... :roll:
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-27 0:52:35

marxisten skrev:
manne skrev:jag vet inte riktig men jag fick dom tankarna..! fick för mig att det var bra och ofarligt. :cry:

Använd inte Androcur

Om du har något av tillstånden redovisade nedan ska du inte ta Androcur. Om något av detta stämmer in på dig, tala om det för din läkare innan du börjar ta Androcur.

Om du är man:

[...] om du lider av allvarlig kronisk depression

Tala med din läkare om du är osäker.


Vanliga biverkningar
[..] depression


Måste ju påstå denna medicinen verkligen låter som något för dig. Vill inte vara elak, men det är faktiskt lite "själv göra, själv ha" över denna situationen. :?

Och jag äe ledsen, men kan ej ge något råd i denna fråga. Brukar ej ta medicin som jag ej fått utskriven, speciellt ingen medicin som är till för kemisk kastrering.

F.ö. exakt hur skulle det vara "ofarligt" att rubba hormonbalansen i din kropp med ett ICKE UTSKRIVET preparat? Inte ens receptfria läkemedel skall beställas från nätet! Och på vilket sätt vore det bra för kroppen att påverka din naturliga tillverkning av hormoner ifall du inte har en naturlig hormonrubbning?

Hur tänkte du egentligen? Jag bara undrar. Det är inte för att vara elak, men detta om du ursäktar var så sa**** urbota dumt så hälften vore nog... :roll:


HADE en psykiatriker i Täby de sista åren jag bodde där men förlorade psykiatrikern efter jag hade flyttat ut där i från och de sista tiden så hade jag noll kontakt med psykiatrin tyvär.
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav manne » 2012-04-27 0:55:02

marxisten skrev:
manne skrev:jag vet inte riktig men jag fick dom tankarna..! fick för mig att det var bra och ofarligt. :cry:

Använd inte Androcur

Om du har något av tillstånden redovisade nedan ska du inte ta Androcur. Om något av detta stämmer in på dig, tala om det för din läkare innan du börjar ta Androcur.

Om du är man:

[...] om du lider av allvarlig kronisk depression

Tala med din läkare om du är osäker.


Vanliga biverkningar
[..] depression


Måste ju påstå denna medicinen verkligen låter som något för dig. Vill inte vara elak, men det är faktiskt lite "själv göra, själv ha" över denna situationen. :?

Och jag äe ledsen, men kan ej ge något råd i denna fråga. Brukar ej ta medicin som jag ej fått utskriven, speciellt ingen medicin som är till för kemisk kastrering.

F.ö. exakt hur skulle det vara "ofarligt" att rubba hormonbalansen i din kropp med ett ICKE UTSKRIVET preparat? Inte ens receptfria läkemedel skall beställas från nätet! Och på vilket sätt vore det bra för kroppen att påverka din naturliga tillverkning av hormoner ifall du inte har en naturlig hormonrubbning?

Hur tänkte du egentligen? Jag bara undrar. Det är inte för att vara elak, men detta om du ursäktar var så sa**** urbota dumt så hälften vore nog... :roll:


får jag inte bort dem så tror jag att jag skall börja röka gräs det kan lindra lite i alla fall..

http://www.youtube.com/watch?v=Ui4yQrarGZI
manne
 
Inlägg: 18384
Anslöt: 2007-08-23

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav Iridia » 2012-04-27 0:56:20

Dålig idé. Vill du att hjärnan ska funka ännu sämre?
Iridia
 
Inlägg: 4618
Anslöt: 2011-09-22

Re: Bitch Tits vad göras.??

Inläggav marxisten » 2012-04-27 0:56:54

manne skrev:får jag inte bort dem så tror jag att jag skall börja röka gräs det kan lindra lite i alla fall..


Droger... Hjälper.... ALDRIG!
marxisten
 
Inlägg: 5023
Anslöt: 2010-01-12
Ort: Socialt distanserad

Återgå till Aspergare och vården



Logga in